Vaimo lähti kaupungille, huikkas ovelta voisit siivota sillä välin. Siivoisitko?
Vastasin ettei se kukkokaan käskien laula.
Mitä tekisit? Meillä on ihan siistiä aina, puolet ja puolet hoidetaan kotityöt.
Kommentit (111)
Kuka enää asuu jossain missä tarvii pattereita ilmailla?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko opetella kirjoittamaan? Suomea ei kirjoiteta näin: TYTTÖ SANOI HALUAN TIKKARIN. 😑 IHMINEN SANOI KÄVIN KUUSSA. 😑 Huoh.
Lisäksi voisit lopettaa nämä umpisurkeat trollisi, en ymmärrä millainen aikuinen nainen tuhlaa joka ikinen päivä ties miten kauan tällaisten kirjoitteluun. Eikö sinulla ole oikeasti mitään velvollisuuksia elämässäsi??
En voisi. Kirjoitan noin tahallani, jotta sinä ärsyyntyisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö...
Jos kotona on jotain tekemistä, niin miksi sitäbei voisi tehdä?
Itse ainakin tykkään yllättää laittamalla kämpän siistiksi kun toinen on jossain ja olen ollut myös tosi iloinen jos kumppani on tehnyt niin.Sitä jännästi jaksaa olla kiva ja huomioonottava puoliso kun itseäkin huomioidaan.
Tosin nykyaikaa taitaa olla se, että ihan tasapuolisuuden nimissä ei tehdä mitään, mikä jotenkin saattaisi ilostuttaa tai helpottaa toisen taakkaa.
Vertaus:
1) Tykkään välillä yllättää vaimon kotiintullessa tuoden kukat ja suklaata sekä rakastelemalla kiihkeästi jo eteisessä.
2) Mies huikkaa ovelta vaimolle lähtiessään, että tuon kyllä suklaata ja kukat, katsokkin, että olet märkänä sängyllä selälläsi kun saavun.
Toimiiko teillä kakkonen hyvin?
Miten ihmeessä äijät saavat muodostettua aasinsillan panojuttuihin jopa siivoamisesta?!? Onko teillä palleissa ne pari aivosolua?
En pelkästään siivoaisi vaan tekisin sen lisäksi jotakin extraa. Silittäisin pyykkejä, valmistaisin hyvän ruuan, pesisin uunin/ikkunat. Se osoittaisi, kuinka paljon ja ylikin rakastan vaimoani. Hienoa osoittaa toiselle teoin rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
En pelkästään siivoaisi vaan tekisin sen lisäksi jotakin extraa. Silittäisin pyykkejä, valmistaisin hyvän ruuan, pesisin uunin/ikkunat. Se osoittaisi, kuinka paljon ja ylikin rakastan vaimoani. Hienoa osoittaa toiselle teoin rakkautta.
NÖSSÖ!!!!
Vierailija kirjoitti:
T. Jaana
--
Itse en miehenä tekisi yhtään mitään käskystä. Teen muutenkin joten minua ei vapaa-ajallani ohjeisteta kotitöihin.
Mies lähti terassille, huikkas ovelta voisit siivota sillä välin. Siivoisitko?
Vierailija kirjoitti:
Omalla vaimolla on kans tuollainen raivostuttava tapa, että keksi minulle tekemistä kuin lähtee itse johonkin. Minä en koskaan anna hänelle tehtäviä kuin poistun kotona, enkä myöskään harmittele että tiskit ja siivouksen on hoitamatta kun tulen takaisin kotiin.
Milloin harmittelet, kun tiskit ja siivous on hoitamatta?
En siivoiasi. En tykkää, että määrätään milloin pitäisi siivota.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti terassille, huikkas ovelta voisit siivota sillä välin. Siivoisitko?
Kiitos. T:Ap
Siivoaisin hyvin ja kattaisin pitkän illallisen kohti yötöntä yötä.
M53
Jaahas. Miesasiamiehet vauhdissa.
Minähän en toisen toiveesta mitään tee!
Ompas täällä ylipainoiset pirttihirmut pillastunut.
Vierailija kirjoitti:
Minähän en toisen toiveesta mitään tee!
Käsky ei toive.
Jos kumppani tuollaisen toiveen esittää, niin toki siivoaisin varsinkin jos muuten vaan lojuisin kotona.
Tekisin myös ruokaa, kattaisin pöydän valmiiksi ja laittautuisin itsekin nätiksi. En tiedä syttyykö mies kynttilöistä, mutta aika usein oon niitäkin laittanut. On ollut mukava nähdä toisen hymy ja arvostus yritystä kohtaan.
Miksi en ilahduttaisi jos vain voin? Toisen huomioiminen on tärkeää.
Ihmeellistä nykyajan tasa-arvoa tää, että mitään ei tarvitse suhteessa tehdä vain koska pyydetään.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän en toisen toiveesta mitään tee!Käsky ei toive.
Juuri näin. Jos asia olisi esitetty esim. "Voisitko hoitaa tän viikon viikkosiivouksen kun minulla on menoa? Minä hoidan sitten ensi viikon?" niin saattaisi minulle jopa mennä läpi.
Mutta tuollainen koiratyylinen käskyttäminen ei kyllä mene läpi missään asiassa. Tuo jos mikä alkaa suorastaan vituttaa, oli asia miten pieni hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jos asia olisi esitetty esim. "Voisitko hoitaa tän viikon viikkosiivouksen kun minulla on menoa? Minä hoidan sitten ensi viikon?" niin saattaisi minulle jopa mennä läpi.
Mutta tuollainen koiratyylinen käskyttäminen ei kyllä mene läpi missään asiassa. Tuo jos mikä alkaa suorastaan vituttaa, oli asia miten pieni hyvänsä.
Kiitos viestistä, näin minäkin ajattelin. T:Ap
Mulla on kumppanin kanssa aika erilaiset siisteyskäsitykset. Silti aina jos toinen pyytää tekemään jotain, tai alkaa yksinään tihahdellen touhuamaan niin autan ja teen mukana vaikka en katso sitä itse välttämättä aiheelliseksi. En tappele vastaan ihan periaatteesta.
Säilyy sopu huomattavasti paremmin :)
Itseäkin on ilahduttanut paljonkin niinkin pieni asia kun toinen on hoitanut tiskit kun itsellä ollut kiirettä eikä tarvitse heti kotiin tullessa alkaa siivoamaan.
Ei sen aina isoa tarvitse olla, pienet teot osoittaa arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsky olisi "siivoa sillä välin kun olen poissa".
"Voisit siivota.." on turhautunut vihje.
Tosin ehkä oikein vihjaistu olisi "olisipa ihanaa tulla siivottuun kotiin".
Vertaus:
1) Tykkään välillä yllättää vaimon kotiintullessa tuoden kukat ja suklaata sekä rakastelemalla kiihkeästi jo eteisessä.
2) Mies huikkaa ovelta vaimolle lähtiessään, että tuon kyllä suklaata ja kukat, katsokkin, että olet märkänä sängyllä selälläsi kun saavun.
Toimiiko teillä kakkonen hyvin?