Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen - pettäjä vai ei?

Vierailija
11.08.2020 |

Kaverini oli sinkkuna ollessaan hetken aikaa ns. toinen nainen. Omasta mielestää ei ole pettänyt ketään, itse olen toista mieltä. Miten on, kumpi on enemmän oikeassa?

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä. Saattaa olla jokin itsesuojeluvaisto että niin monet kakkoset kieltävät tehneensä mitään väärää vaikka kuitenkin tietävät. Helpompi selittää musta valkoiseksi kuin tunnustaa totuus.

Niinpä, tämä on sellainen narsistinen lähestymistapa omiin tekosiin.

Vierailija
22/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa oleva ihminen pettää kumppaniaan. Kaverin luottamuksen voi toki pettää monin muin tavoin, mutta ap luultavasti tarkoittaa vain suhdemielessä pettämistä. Jatkokysymys on sitten tekeekö pettäjän petiseura väärin? Minusta riippuu tietääkö hän toisen osapuolen olevan varattu. Mikäli tietäisin petikumppanini olevan varattu, niin kyllä minusta tekisin väärin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei koskaan toinen mies? Miksi tämä näkökulma on aina tämä?

Vierailija
24/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta toinen mies on ihan yhtälailla vastuussa tekosistaan. Jostain syystä nämä miehet yleensä tunnustavat asian, ainakin minun tuntemani.

Vierailija
25/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta toinen mies on ihan yhtälailla vastuussa tekosistaan. Jostain syystä nämä miehet yleensä tunnustavat asian, ainakin minun tuntemani.

Tunnustavat kenelle?

Vierailija
26/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Naisille tämä asia tuntuu olevan erittäin hyshys.

T. Mies

Vierailija
27/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ketä kaverisi olisi pettänyt? Pettää voi vain parisuhteessa. Kaverisi ei ole luvannut mitään sille vieraalle ihmiselle eikä sitoutunut tähän. On sulla kanssa outo ajatusmaailma.

Varastetun tavaran ostaminen on siis OK, ja palkkamurhankin voi tilata tunnonvaivoitta, niinkö?

Rikoslaki ei tunne rikosta nimeltään aviorikos. Vähän meni nyt metsään sinun vertauksesi.

Vierailija
28/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustavat kenelle?

Itselleen ja toisille. En tunne yhtäkään ”toista miestä” joka väittäisi olevansa jonkinlainen uhri tai joka ei kokisi huonoa omaatuntoa asiasta. En toki henkilökohtaisesti tunne montaa, mutta näin tietämineni kohdalla.

Vierailija
29/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Naisille tämä asia tuntuu olevan erittäin hyshys.

T. Mies

Kyllä minä ainakin tiedän kavereistani jos heillä on joku tällainen juttu. Enkä nyt tiedä onko se mitään tunnustamista, ihan normaalia juttelua. Mietin vaan kun itse olen varattu ja minulla oli syrjähyppy ja kai ne on ihan yleisiä näinkin päin, mutta aina näissä keskusteluissa on vaan se kaamea toinen nainen, ei toinen mies. Tai kolmas.

Vierailija
30/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustavat kenelle?

Itselleen ja toisille. En tunne yhtäkään ”toista miestä” joka väittäisi olevansa jonkinlainen uhri tai joka ei kokisi huonoa omaatuntoa asiasta. En toki henkilökohtaisesti tunne montaa, mutta näin tietämineni kohdalla.

No en kyllä usko että erityisesti tuntevat huonoa omaatuntoa. Miehet ei taida antaa niin suurta merkitystä jollekkin syrjähypylle että siitä tulisi huono omatunto.

Vierailija
31/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset jotka näitä aloituksia tekevät, ovat yksinkertaisia eivätkä tajua sisistäneensä sovinistiset arvot. Niiden mukaan miehellä ei ole mitään vastuuta mistään koskaan (koska biologia), mutta naisen pitää kantaa miehenkin vastuut (koska pyhimys, madonna ja ties mikä moraalinvartija).

Tässä on se hupaisa piirre, että näin ajattelevien mielestä miehet ovat siis holhouksenalaisia eli vajaavaltaisia, eivät täysivaltaisia kuten naiset 😂😂😂

Vierailija
32/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset jotka näitä aloituksia tekevät, ovat yksinkertaisia eivätkä tajua sisistäneensä sovinistiset arvot. Niiden mukaan miehellä ei ole mitään vastuuta mistään koskaan (koska biologia), mutta naisen pitää kantaa miehenkin vastuut (koska pyhimys, madonna ja ties mikä moraalinvartija).

Tässä on se hupaisa piirre, että näin ajattelevien mielestä miehet ovat siis holhouksenalaisia eli vajaavaltaisia, eivät täysivaltaisia kuten naiset 😂😂😂

No jaa, minun rakastajani (olen siis naimisissa oleva nainen) koki kyllä suurta ahdistusta avioliittoni puolesta ja sympatiaa aviomiestäni kohtaan, tekosistaan huolimatta. Mieheni rakastajatar teki minusta aiheettoman lastensuojeluilmoituksen. Naiset ❤️

Vierailija
33/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tietoisesti toinen nainen enkä koe olleeni pettäjä tai tehneeni kenellekään mitään pahaa. Kyseessä oli ihan puhtaasti seksisuhde, josta ei tiennyt kukaan muu, edes ystäväni eivät tienneet miehen henkilöllisyyttä. Jos hän ei olisi ollut minun kanssani, hänellä olisi ollut joku muu, koska parisuhteessaan hän ei saanut seksiä. Minä puolestaan olin sinkku, äskettäin eronnut enkä jaksanut ajatellakaan parisuhdekoukeroita.

On aika kaukaa haettu ajatus, että kaikki maapallon (tai edes Suomen) naiset olisivat antamatta seksiä, jotta parisuhteessa olevat miehet eivät pystyisi pettämään puolisoitaan. Sitä paitsi tuokin mies olisi aivan hyvin voinut jättää mainitsematta avioliittonsa, jolloin en olisi edes tiennyt hänen olevan varattu.

Vierailija
34/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vika on molemmissa, sekä pettäjässä että petoksen mahdollistajassa, siis tässä kakkosessa.

Henkkoht en ymmärrä kumpaakaan.

Vierailija
35/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun puolustellaan kakkosia ja ties mitä, niin kysymys; voiko joskus kakkonen ollut odottaa ja olettaa toiselta uskollisuutta omassa parisuhteessa, siis kun esim. löytänyt uuden "oikean" suhteen?

Vierailija
36/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun puolustellaan kakkosia ja ties mitä, niin kysymys; voiko joskus kakkonen ollut odottaa ja olettaa toiselta uskollisuutta omassa parisuhteessa, siis kun esim. löytänyt uuden "oikean" suhteen?

Hankalaa se ainakin on, eli ei oikein voi.

Vierailija
37/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustavat kenelle?

Mies ylpeilee sillä varatulla naisella. Petollinen aviomies voi tunnustaa itselleen ja muille (kavereille), mutta ei hän vaimolleen myönnä. Joten eipä ole relevantti vertailla.

Tämä asia on kaksinaismoraalin kruunu.

Vierailija
38/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette tästä valtavan ongelman? Jos ette tykkää seksistä mutta mies tykkää, noin siinä käy. Ja yllättävän moni nainenkin tykkää seksistä. Se on fyysinen ja emotionaalinen perustarve, jota te ette raukat tajua ja kun ette tajua, ette sallisi sitä muillekaan.

Mitä se teiltä vie, jos puoliso tekee sitä muualla, kun te ette halua? Miksi pitäisi sairaiden pihtarien pillin mukaan hyppiä? Hoitakaa tunne-elämänne kuntoon niin alkaa seksikin kiinnostaa.

Väitän että olette kontrollifriikkejä, sairaalloisen mustasukkaisia ja estyneitä. Kaikki nuo ovat psyykkisten häiriöiden oireita.

Vierailija
39/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän ketään ole pettäny, äly hoi. Sinkku ihminen.

Vierailija
40/181 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus toinen nainen vähän aikaa ja häpeän sitä edelleen. Kun tapasin tämän miehen niin hän valehteli että on eroamassa vaimostaan, mutta eipä sitten ollutkaan. Olin tyhmä ja uskoin häntä silloin, ei olisi kannattanut. Särjin siinä itseni, toimin vastaan periaatteitani ja loukkasin hänen vaimoaan ja olen siitä loppuikäni pahoillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi