Mitä mieltä syksyn suurista tapahtumista, aiotko osallistua?
Ja mitä kaikkia isoja tapahtumia kalenterissa on? Kun varmaankin sitten ovat sisätiloissa ja koronakin levinnee paremmin siellä. Itse en missään nimessä aio osallistua näihin tässä tilanteessa. Kesä-heinäkuun aikana jkv olen uskaltautunut väljille terasseille päivällä ja muutenkin vähäsen liikkunut paikoissa joissa massat eivät ole liikkuneet. Entäpä siellä?
Kommentit (52)
Tottakai lähden kännissä nylkyttämään toisia vasten kun suomalainen iskelmätähtiä laulaa ja ”rokkaa villisti” lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla todetaan tartunta niin varmasti osallistun.
Saat rangaistuksen taudin levittämisestä. Vankilaa tai sakkoja.
En saa koska hallitus ei kieltäny.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan aio osallistua, oletko lukenut uutisia viime aikoina?
Olen lukenut, siksi tässä kyselenkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lähden kännissä nylkyttämään toisia vasten kun suomalainen iskelmätähtiä laulaa ja ”rokkaa villisti” lavalla.
Tiäkkö kun näitä piisaa tässä maassa ihan oikeesti ja korona nauttii.
Nyt miekkari ja kansallisaloite addressit comissa. Perussuomalaiset kutsuvat koolle eduskunnan hätäkokouksen!
Ihanaa hypähdellä yhdessä muiden kanssa niin että hiki roiskuu ja sylki lentää. Remakassa kännissä totta kai!
Teatteriesitys olisi syyskuun lopussa. Infona on että teatterissa olisi porrastettu sisäänkäynti ja maskit. Katson tautitilannetta ja päätän lähempänä menenkö.
Alkonarkeilla alkonarkkien ongelmat. Pakko päästää käyttämään aineita ryhmässä.
Asun ulkomailla ja ei tulisi mieleenkään osallistua mihinkään suurempiin yleisötapahtumiin. Onneksi maan hallinto on järjestäjät velvoittanut ne perumaankin. Julkisissa liikennevälineissä ja asiointipaikoissa on maskipakko sakon uhalla, sillä linjalla mennään todennäköisesti vähän pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkonarkeilla alkonarkkien ongelmat. Pakko päästää käyttämään aineita ryhmässä.
Näin se on. Korona leviää nyt alle 30-v joukossa eniten, koska nää viihtyy eniten yökerhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja ei tulisi mieleenkään osallistua mihinkään suurempiin yleisötapahtumiin. Onneksi maan hallinto on järjestäjät velvoittanut ne perumaankin. Julkisissa liikennevälineissä ja asiointipaikoissa on maskipakko sakon uhalla, sillä linjalla mennään todennäköisesti vähän pidemmän aikaa.
Hyvä! Suomen rajoitukset purettiin liian nopeasti ja tässäpä nyt alkaa tulokset näkymään sitten......
Kivoja nää yli 10 000 hengen massatapahtumat.
Money talks. Mitäpä sitä terveydellä.
Vierailija kirjoitti:
Teatteriesitys olisi syyskuun lopussa. Infona on että teatterissa olisi porrastettu sisäänkäynti ja maskit. Katson tautitilannetta ja päätän lähempänä menenkö.
Hirveen hankalaa joo oikein suunnitella mitään etukäteen. Kesäkin mentiin extempore-meiningillä.
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja mulla on konserttiliput lokakuussa areenalle, joka vetää 20 000 ihmistä. Ei ainakaan vielä ole tullut mitään ilmoituksia, että tuo peruttaisiin.
NO "KIVA"! 20000!
En aio, aion vältellä kaikkia isoja tapahtumia missä on ihmisiä laumoittain. En luota turvavälien pitämiseen kun kauppamatkallakaan kukaan ei tunnu niistä piittaavan, vaikka tilaa väistää olisikin.
Vierailija kirjoitti:
En aio, aion vältellä kaikkia isoja tapahtumia missä on ihmisiä laumoittain. En luota turvavälien pitämiseen kun kauppamatkallakaan kukaan ei tunnu niistä piittaavan, vaikka tilaa väistää olisikin.
Oon huomannut myös että kaupassa ei enää piitata väleistä.
Tahkon oktoberfestit olisi syyskuun lopussa, mutta saas nähdä sitten että onko. Ei ainakaan esiintyjälistaa vielä ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla todetaan tartunta niin varmasti osallistun.
Onko sulla uhmaikä?
Katon koko syksyn bb247:aa ja poistun ruudun ääreltä vain töihin ja ruokakauppaan.
Saat rangaistuksen taudin levittämisestä. Vankilaa tai sakkoja.