Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukea jätetylle?

Surullinen
11.08.2020 |

Mies halusi ihan yllättäen erota. Tieto tuli minulle täysin puskista. Hän on ns. erakkoluonne, joka jo ihan suhteemme alkutaipaleella sanoi suoraan tarvitsevansa aina välillä omaa rauhaa. Olen itse jokseenkin samanlainen, ja suhteemme on toiminut tähän asti hyvin. Emme ole olleet jatkuvasti kiinni toisissamme, mutta yhdessäolo on ollut sitäkin ihanampaa.

Meillä on kuitenkin molemmilla ollut viime aikoina todella paljon muita kuin parisuhteeseemme liittyviä vaikeuksia elämissämme ja olemme kumpikin joutuneet tahoillamme kokemaan raskaita asioita. Osittain juuri tämän vuoksi mies halusi erota. Hän haluaa käsitellä näitä asioita yksin, omassa rauhassaan eikä hänellä vaan kerta kaikkiaan riitä nyt voimia parisuhteeseen.

Olen surullinen, epäuskoinen ja lähes toivoton. Miten selviän tästä kaikesta ilman elämäni tärkeintä ihmistä? Nytkin olen valvonut koko yön, onneksi ei tarvitse mennä töihin..

Vertaistukea kaivataan

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään?

Ap

Vierailija
2/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli narsisti ihan selväsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu ammattiavun piiriin puhumaan, jos sulla ei ole ystäviä, joiden kanssa käydä läpi tapahtunutta. Ja lue kirjastosta erokirjoja. Moni on kokenut saman kuin sinä, et ole yksin. Eroryhmäänkin voit osallistua.

Vierailija
4/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sut on hylätty

kun opit hyväksymään asian helpottaa

eli paska äijä jätti

muutenki henki haisi ja oli huono hygienia

oli ns minuuttimies sängyssä

kun  alat vihaamaan ..olo helpottaa:)

SE ÄIJÄ EI MIETI SUA JA SUN TUNTEITA: ei sitä kiinnosta...vai luuletko et kiinnostaa YHTÄÄN

Vierailija
5/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu ammattiavun piiriin puhumaan, jos sulla ei ole ystäviä, joiden kanssa käydä läpi tapahtunutta. Ja lue kirjastosta erokirjoja. Moni on kokenut saman kuin sinä, et ole yksin. Eroryhmäänkin voit osallistua.

Eroryhmän kokontuminen

Vetäjä: päivää kaikille

kaikki. PÄIVÄÄ

vetäjä. no mirkku kerro sinä ensin erostasi

MIRKKU..mies alkoi käydä salilla, käyttää kallista parfyymiä ja ostaa uusia vaatteita

vetäjä: no rohkeasti vain , miten jätti?

MIRKKU: yks päivä oli vaihtanut lukot (asunto miehen nimissä), laittoi tekstarin , että muuttofirma tuo kamat haluamaani osoitteeseen..muutin sit vanhemmille.

vetäjä: mitä tämä opetti sinulle Mirkku miehistä?

MIRKKU: uskon että löydän vielä elämäni rakkauden.uutta matoa koukkuun

Kaikki taputtavat

Vierailija
6/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen, epäuskoinen ja lähes toivoton. Miten selviän tästä kaikesta ilman elämäni tärkeintä ihmistä? Nytkin olen valvonut koko yön, onneksi ei tarvitse mennä töihin..

ELÄMÄS TÄRKEIN IHMINEN ?????

anteeksi nauroin että pissat tuli housuun..hee..hee..hee

Vierailija
7/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä hali Ap sulle! Selviät kyllä, vaikka juuri nyt on vaikeaa

Vierailija
8/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Ajattelinkin varata ajan psyk. sairaanhoitajan puheille. Olen käynyt ennenkin puhumassa hänen kanssaan, ja säännöllisistä käynneistä saman henkilön luona on ollut apua. Nyt on tosin ollut pitkä tauko niistä käynneistä.. ei ole mukamas ollut voimia edes hakea apua.

Vierailija
9/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyh.

Vierailija
10/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa todella paha mieli tästä kommentista. Siihenkö pyrit?

Ap

Vierailija
11/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneena voin kertoa Ap, että alkuun se voi olla yhtä helvettiä ja tuntuu ettei tuska lopu koskaan. Sitten tulee se päivä jona helpottaa, ja näkee kuinka hienoa on elää ja hengittää vapaasti. Ja kuinka pystyy ihastumaan uuteen ihmiseen

Vierailija
12/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä hali Ap sulle! Selviät kyllä, vaikka juuri nyt on vaikeaa

Kiitos 💗

Vierailija
13/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä välitä Ap ilkeistä kommenteista. On minuakin täällä loukattu. Jotkut purkavat omaa pahaa oloaan tuntemattomiin.

Vierailija
14/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneena voin kertoa Ap, että alkuun se voi olla yhtä helvettiä ja tuntuu ettei tuska lopu koskaan. Sitten tulee se päivä jona helpottaa, ja näkee kuinka hienoa on elää ja hengittää vapaasti. Ja kuinka pystyy ihastumaan uuteen ihmiseen

Helvetiltähän tämä tuntuu. Olen eronnut ennenkin ja tiedän, että tuska kyllä helpottaa ajallaan, mutta..

On tämä vaan siitä huolimatta ihan kamalaa. Kaikki tuntuu muistuttavan jollain tavalla siitä omasta rakkaasta ja ikävä puristaa rintaa.

Kiitos rohkaisevasta viestistä ❤️

Ap

Vierailija
15/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on myös tulossa ero, mies sitä haluaa. En osaa oikein vielä asiaa edes mieltää, enkä pysty näkemään tulevaisuutta edessäni yksin. Kaikki on jotenkin sekavaa ja irrallista, enkä saa otetta mistään. Yritän tässä pikkuhiljaa tätä sulatella ja selvittää ajatuksiani ja tunteitani. Ei ole helppoa 😔

Vierailija
16/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä välitä Ap ilkeistä kommenteista. On minuakin täällä loukattu. Jotkut purkavat omaa pahaa oloaan tuntemattomiin.

Totta puhut! Normaalisti olisin varmaan vaan hymähtänyt ja scrollannut ohi, mutta kun sitä on jo valmiiksi surullinen ja valvonut liki kaksi päivää, niin tuollainen lapsellinen heittokin voi nostattaa kyyneleet silmiin.

Ohi aiheen menee, mutta välillä mietin miksi jotkut ihmiset haluaa tarkoituksella olla niin ilkeitä toisilleen

Ap

Vierailija
17/17 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on myös tulossa ero, mies sitä haluaa. En osaa oikein vielä asiaa edes mieltää, enkä pysty näkemään tulevaisuutta edessäni yksin. Kaikki on jotenkin sekavaa ja irrallista, enkä saa otetta mistään. Yritän tässä pikkuhiljaa tätä sulatella ja selvittää ajatuksiani ja tunteitani. Ei ole helppoa 😔

Voi ei, oon pahoillani.. 😥 eihän sitä heti osaakaan tai edes halua kuvitella tulevaisuuttaan ilman sitä toista. Eikä kai tarvitsekaan? Ajan kanssa vain.. yrittää ensin hyväksyä se ero ja antaa itsensä surra. Kai sitä sitten jossain vaiheessa taas huomaa, ettei se maailma tähän(kään) kaatunut. Voimia sinnekin 💗

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi