Mitä mieltä syksyn suurista tapahtumista, aiotko osallistua?
Ja mitä kaikkia isoja tapahtumia kalenterissa on? Kun varmaankin sitten ovat sisätiloissa ja koronakin levinnee paremmin siellä. Itse en missään nimessä aio osallistua näihin tässä tilanteessa. Kesä-heinäkuun aikana jkv olen uskaltautunut väljille terasseille päivällä ja muutenkin vähäsen liikkunut paikoissa joissa massat eivät ole liikkuneet. Entäpä siellä?
Kommentit (52)
En aio osallistua enkä aio edelleenkään liikkua Helsingissä. Sen läpi kyllä ajoimme matkalla laivalle, mutta emme asioineet missään.
Ei sitä vielä tiedä mihin tilanne kehittyy. Voi olla että rähjähtää, mutta voi myös hyvin olla että tilanne pysyy rauhallisena. Ei niitä tartuntoja nytkään ole mahdottomasti päivässä, ja kaikki husin seudulla. En itse vielä viitsi alkaa ajatella että väistämättä tulee räjähtävä toinen aalto, koska ei välttämättä tule. Mutta olen silti varovainen.
Tarkoitatko sitä kuinka kaikki vetäytyy taas koloihinsa olla möllöttämään? Joo, luultavasti olen siinä tapahtumassa mukana myös.
En keksi mitään mihin kiinnostaisi osallistua. Puutarhamessuille olisin voinut mennä, mutta kun nekin on jo nähty 20 vuotta sitten. Siis ne samat messut, niin mitäpä sitä mitään ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä kuinka kaikki vetäytyy taas koloihinsa olla möllöttämään? Joo, luultavasti olen siinä tapahtumassa mukana myös.
Ei kait sitä tarvitse möllöttämään vetäytyä, mutta silti....pakkaa ainakin juopuneilta unohtumaan kaikki koronaohjeistukset ja sisätiloissa räkimällä puhutaan kännissä toisten päälle.
Jotenkin joo pelottaa vielä osallistua. Aion kyllä odotella vielä.
Vierailija kirjoitti:
En aio osallistua enkä aio edelleenkään liikkua Helsingissä. Sen läpi kyllä ajoimme matkalla laivalle, mutta emme asioineet missään.
Miten uskalsit laivalle?
En sisä- enkä ulkotapahtumiin. Alkaa kaikki julkiset paikat taas arveluttaa. Turku.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin möllötän kotona tai liikun harkiten kuin sairastun koronaan ja tartutan läheisiänikin siihen.
Vierailija kirjoitti:
En sisä- enkä ulkotapahtumiin. Alkaa kaikki julkiset paikat taas arveluttaa. Turku.
No joo, taitaa olla Turussa aika kuumottavat paikat nyt.
Asun ulkomailla ja mulla on konserttiliput lokakuussa areenalle, joka vetää 20 000 ihmistä. Ei ainakaan vielä ole tullut mitään ilmoituksia, että tuo peruttaisiin.
Lokakuun alusssa pitäisi SM-liigan alkaa. Saa nähdä, kuinka käy. Jos se alkaa, tapahtumiin osallistuvat monet tuhannet henkilöt.
Olen sitä mieltä, että kaikki suuret tapahtumat tulisi peruuttaa, eikä niitä olisi pitänyt alun alkaenkaan sallia tässä tilanteessa. Rajoiutksia purettiin aivan liian nopeasti joka paikasta.
Ja ei, en todellakaan aio osallistua yhteenkään suureen tapahtumaan. Nyt ei tulisi itselle mieleenkään lähteä festareille tai ulkomaille, vaikka joka vuosi käyn sekä festareilla että matkustelen.
Rippijuhlissa olen kesällä ollut, saa nähdä miten käy lokakuisten rippijuhlien. Jos niitä ei peruta, meidän perhe kyllä harkitsee tarkkaan, lähdetäänkö juhliin. Sisätiloissa kun ne kuitenkin syksyllä pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja mulla on konserttiliput lokakuussa areenalle, joka vetää 20 000 ihmistä. Ei ainakaan vielä ole tullut mitään ilmoituksia, että tuo peruttaisiin.
Siihen on vielä paljon aikaa. Keväälläkin korona lehahti todella nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Lokakuun alusssa pitäisi SM-liigan alkaa. Saa nähdä, kuinka käy. Jos se alkaa, tapahtumiin osallistuvat monet tuhannet henkilöt.
Pelaavatko niin että katsojat saavat olla paikalla? Huh, toiv. edes turvaväleistä huolehditaan.
No en todellakaan aio osallistua, oletko lukenut uutisia viime aikoina?
Jos minulla todetaan tartunta niin varmasti osallistun.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että kaikki suuret tapahtumat tulisi peruuttaa, eikä niitä olisi pitänyt alun alkaenkaan sallia tässä tilanteessa. Rajoiutksia purettiin aivan liian nopeasti joka paikasta.
Ja ei, en todellakaan aio osallistua yhteenkään suureen tapahtumaan. Nyt ei tulisi itselle mieleenkään lähteä festareille tai ulkomaille, vaikka joka vuosi käyn sekä festareilla että matkustelen.
Rippijuhlissa olen kesällä ollut, saa nähdä miten käy lokakuisten rippijuhlien. Jos niitä ei peruta, meidän perhe kyllä harkitsee tarkkaan, lähdetäänkö juhliin. Sisätiloissa kun ne kuitenkin syksyllä pidetään.
Samaa mieltä. Ulkomailla olen käynyt muutamia kertoja vuodessa ja kirpaiseehan se ettei tässä tilanteessa nyt matkustella, mutta mun mielestä tämä on nyt yhteisvastuullinen asia. Matkustellaan sitten myöhemmin.
En tiedä miten järkevää se on, mutta omasta mielestäni kaikki suuret tapahtumat tältä vuodelta olisi saanut suosiolla perua/siirtää ensi vuoteen. Toivottavasti esim. Vauhtiajoista ei tullut koronalinkoa.