Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä syksyn suurista tapahtumista, aiotko osallistua?

Vierailija
11.08.2020 |

Ja mitä kaikkia isoja tapahtumia kalenterissa on? Kun varmaankin sitten ovat sisätiloissa ja koronakin levinnee paremmin siellä. Itse en missään nimessä aio osallistua näihin tässä tilanteessa. Kesä-heinäkuun aikana jkv olen uskaltautunut väljille terasseille päivällä ja muutenkin vähäsen liikkunut paikoissa joissa massat eivät ole liikkuneet. Entäpä siellä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syyskauden urheilukisoja järjestetään niin että yleisö pääsee paikalle, osallistun niihin missä tytär kilpailee. Kaikki muut tapahtumat saavat jäädä väliin.

Vierailija
42/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla todetaan tartunta niin varmasti osallistun.

Onko sulla uhmaikä?

Hänellä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon koko syksyn bb247:aa ja poistun ruudun ääreltä vain töihin ja ruokakauppaan.

Ja nyt alkaa muutenkin kaikkia uusia ohjelmia telkkarista. Hyvin kuluu mulla aika kotonakin. Töihin ja ruokakauppaan meinaan poistua, massatapahtumat eivät innosta.

Vierailija
44/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juuri kaikki perutaan. Malttia 😊

Vierailija
45/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jakautua kansa kahteen leiriin. Toiset tahtoo näitä massatapahtumia ihan normaaliin tapaan ja toiset peruuttaisivat kaikki.

Vierailija
46/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahkon oktoberfestit olisi syyskuun lopussa, mutta saas nähdä sitten että onko. Ei ainakaan esiintyjälistaa vielä ole ollut.

Odotan innolla pääsyä mukaan. Varmasti kiinnostavia tartuttaja artisteja houkuttelemassa kohteita kaltaiselleni supertartuttajalle.

T: Kielari-Laura

PS. Mulla on myös klamydia.

Vierailija
47/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Suonenjoen mansikka fistausvaali? Eikö sitä järjestetä?

Vierailija
48/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin televisiossa Iskelmä Suomi -ohjelmaa kanki kovana. Ihanaa että noita iloisia, aitoja ja elämänmakuisia tapahtumia järjestetään taas.

Vierailija
49/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai osallistun . Lähdetään oikein isolla joukolla käyttämään yhdessä.

Vierailija
50/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun itse yritän olla varovainen näissä, niin miespä ei piittaa, mennä huitelee vain. Siksipä olisi kiva kun näitä ei järjestettäisi, siis massatapahtumia, kun kaikki ihmiset eivät piittaa eivätkä usko!

Vierailija
51/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan juuri kaikki perutaan. Malttia 😊

Tuskinpa.

Vierailija
52/52 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa jakautua kansa kahteen leiriin. Toiset tahtoo näitä massatapahtumia ihan normaaliin tapaan ja toiset peruuttaisivat kaikki.

Mä peruuttaisin kaikki massatapahtumat ja laittaisin yökerhot säppiin. Kännisiä on hankala valvoa. Ravintolat pitäisin auki kesäkuun tapaan, eli samantyyppiseksi muuttaisin homman kuin kesäkuussa. Ei pysäytetä kokonaan yhteiskuntaa, mutta joitakin toimintoja karsittaisiin.  Tietty nyt hankalammaksi ravintolassa asioimisen tekee se, ettei terassilla voi enää samaan tapaan syödä/juoda kun syksy tulee ja joudutaan sulloutumaan sisätiloihin, voi olla että en uskalla. Terassilla itse olen syönyt kesän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme