Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Antaisitko 18-vuotiaan TYTÖN ottaa tatuoinnin?
05.08.2013 |
Otsikko.
Kommentit (42)
En kysynyt. Tatuointeja nyt kolme. Ja oon ollut kyllä kieltämättä merillä... Risteilyllä olen käynyt näetsen useita kertoja!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 15:25"]En antaisi tai minkäs sille voi, jos aikuinen ihminen on ääliö, mutta estää yrittäisin kaikin tavoin... Miehellä on aikuiset kaksostyttäret. Kumpikin vonkui tatskaa jo alaikäisenä ja uhosiva heti ottavansa, kun tulevat täysi-ikäiseksi. No, mies oli niin vihainen, etteivät uskaltaneet sittenkään ottaa vaan lykkäsivät parempaan aikaan, kun haluavat tulla isänsä kanssa juttuun. No, nyt ovat 26 ja toiselle on pienen pieni delfiini pakaran yläpuolella ja toisella ei mitään. Toinen ei aio ottaa toista ja toinen ei edes halua enää. Luojalle lykky, että isänsä sai estettyä ne silloin alle parikymppisenä ja järjen kasvettua tuli hiukan harkintaa. [/quote]
Ha haa, meillä ei käynyt yhtä hyvä tuuri.
Minun mieheni kaksoset 28v, vonkasivat 15 kesäisinä tatuointia. Hennatatuointi piti laittaa, kuluu kuulemma parissa vuodessa pois. Noh vanhemmat antoivat luvan olihan se väliaikainen ratkaisu. Kumma kyllä nyt 13 vuotta myöhemmin ne tatuoinnit ovat edelleen ihan freesejä...vai hennatatuointeja. Siinä vähän mutsia ja faijaa fuulattiin.
Nyt koitan pitää yhteiset lapsemme tatskoista erossa.