Apple-uskovaiset, mikä niitä vaivaa?
Esimerkiksi siskoni, joka linkittää Facebook-sivuilleen arvosteluja iPhoneista ja iPadista ja ylistää omaa puhelintaan joka luonnollisesti on Apple. Hän myös rakastaa linkittää uutisia huonoista arvosteluista varsinkin Samsungista.
Kun leikilläni ilmoitin heittäväni tabletillani vesilintua, alkoi sisko pätemisen miten iPad on paras ja kaikki muut huonoja. Kun sanoin, etten ole kokenut tarvetta ostaa mitään Applea, olen saanut kuulla olevani kade. En kyllä ymmärrä miksi?
Muiltakin olen huomannut vähän samaa ja kyllä kummastuttaa.
Kommentit (86)
Applefanit on täysiä jonneja jotka ei ossoo ees kiintolevyy vaihtaa, vaan pitää sekin viedä tehtaan omalle jonnelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se iPhone 11 on ihan v***n hyvä puhelin verrattuna esim. Samsungin jäteläjiin. Ilolla maksan lisähintaa laadusta ja hyvästä jälleenmyyntiarvosta.
Mulla on iphone 11 pro ja oneplus 7 pro. 7 pro on ehdottamasti parempi. Helpompi kirjoittaa, parempi näyttö, sormenjälkilukija, mukavampi pitää kädessä koska on vähemmän paksu. Kamera vaan on hieman parempi 11 pro:ssa. 7 pro tuntuu myös nopeammalta vaikka siinä mukamas on hitaampi prossa. Johtunee siitä että muistia on enemmän ja se on nopeampaa.
Ja 7 pron hinta on sitten puolet tuon iphonen hinnasta.
Jossain arvostelussa vasta mainittiinkin että Apple yrittää pysytellä kovasti kiinalaisten ja Samsungin perässä puhelinkehityksessään.
Nyt on kokemuksia molemmista luureista, sain työpaikalta Apple Iphone 13 puhelimen.
Aikaisemmin käytössä ollut halpa kiinan Xiaomi 11T Pro ja en todellakaan pysty ymmärtämään mitä parempaa mukamas tässä Applen puhelimessa on.
Näyttö, lataus, käyttömukavuus on paljon sujuvampaa/parempaa tuossa vanhassa Kiinalaisessa Androidissa kuin tässä oikeesti tosi vanhanaikaisen tuntuisessa Omenassa.
Yritin antaa tälle mahdollisuuden, mutta toi sanonta ei ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa otan mielummin vanhan puhelimeni käyttööni kuin hakkaan päätä seinään tämän kanssa, harmi kun firman puhelinta ei pysty myymään joten pöytälaatikossa saa mädäntyä tämä Omena.
En mihinkään "Apple-lahkoon" kuulu (aivan sama mitä laitteita muilla on) mutta omalla kohdalla ratkaisi helppokäyttöisyys ja selkeys. Sitten kun iPhoneen vuosien harkinnan jälkeen päädyin niin tuntui luonnolliselta hankkia macbook, ipad, apple watch, airpodsit ja airtag koska keskustelevat parhaiten keskenään.
Mirkkuli kirjoitti:
En mihinkään "Apple-lahkoon" kuulu (aivan sama mitä laitteita muilla on) mutta omalla kohdalla ratkaisi helppokäyttöisyys ja selkeys. Sitten kun iPhoneen vuosien harkinnan jälkeen päädyin niin tuntui luonnolliselta hankkia macbook, ipad, apple watch, airpodsit ja airtag koska keskustelevat parhaiten keskenään.
Ei ihan kuulosta, että aivan sama mitä laitteita on. Paremminkin pakko kerätä koko sarja, koska muut laitteet ei tuossa ekosysteemissä toimisi.
Mulla on iphone 11 pro ja oneplus 7 pro. 7 pro on ehdottamasti parempi. Helpompi kirjoittaa, parempi näyttö, sormenjälkilukija, mukavampi pitää kädessä koska on vähemmän paksu. Kamera vaan on hieman parempi 11 pro:ssa. 7 pro tuntuu myös nopeammalta vaikka siinä mukamas on hitaampi prossa. Johtunee siitä että muistia on enemmän ja se on nopeampaa.
Ja 7 pron hinta on sitten puolet tuon iphonen hinnasta.