Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyit sopimaan lasten asiat ja tapaamiset kun tulit jätetyksi toisen naisen takia?

Vierailija
21.12.2025 |

Onko teillä lähtenyt menemään hyvin kaikki tapaamiset ja muut järjestelyt heti, vai oliko pitkään riitaa ja katkeruutta? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystynyt hoitamaan mitään asioita lapsen isän kanssa kuukauteen. Lapsi ei nähnyt isäänsä sinä aikana. 

Vierailija
2/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Kyse on lasten edusta. Aikuinen pistää omat tunteensa sivuun ja priorisoi lapset.

Vierailija
5/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä jätti minut toisen miehen takia. Ihan hyvin on saatu asiat sovittua tämä 14 vuotta. Muutama päivä niin nuorinkin on 18 v eikä tarvi sopia yhtään mitään.

Vierailija
6/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaa miten te teitte tuon! Oon niin rikki. Kertokaa käytännössä miten vaihdot sovittiin ja oliko uusi puoliso heti huseeraamassa ja puuttumassa?

Vierailija
7/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut mitään yhteensovittamisia. Mies yritti selittää, että hän haluaa nähdä lapsia ja minä ilmoitin, että varaa aika lastenvalvojalle, sovitaan siellä. Miehen mielestä ei tarvittu sopimisia, hän ottaisi yhteyttä, kun haluaa olla lasten kanssa tekemisissä ja minä vastasin, että tämä ei ole enää sinun perheesi, joka joustaa soittojesi mukaan, tästä eteenpäin toimii vain kirjallinen sopimus. Mies ei koskaan varannut aikaa eikä ole saanut mitään lapsiviikonloppuja tms. Lapsille kerroin totuuden eli isillä on nyt uusi perhe ja miehen vanhemmille olen sanonut, että sopikaa poikanne kanssa lastenlasten tapaamisista, ei ole minun asiani aikatauluttaa elämääni teidän mukaanne.

Vierailija
8/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä kans yritettiin että isä sanelee milloin tapaa. Suuttui kun vaadin elarit ja viralliset tapaamiset. Siihen loppui isänä olo. 

Vierailija
9/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen etu on se, että tehdään viralliset sopimukset lastenvalvojalla. Niitä noudatetaan ja näytetään sitoutuminen vanhemmuuteen. 

Vierailija
10/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo meillä kans yritettiin että isä sanelee milloin tapaa. Suuttui kun vaadin elarit ja viralliset tapaamiset. Siihen loppui isänä olo. 

Tämä on niin yleistä. Sitten nuo isät huutaa kuinka on vieraannutettu. Vastuuta ei oteta mistään. 

Vierailija
11/11 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vieraannuttaja joka ei suostunut siihen että isä määrittelee uuden naisen kanssa tapaamiset. Hän olisi pitänyt joka 6, viikonloppu ja siinä välissä sitten omalla ilmoituksella. Kun tämä ei sopinut niin lopetti tapaamiset. Nyt mennyt 10 vuotta. Minä olen vieraannuttaja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän