miteb ihmeessä saat tumman kynsilakan siistinä?
Kuinka usein uusit lakan? Vaikka käytän vaaleaa +päällyslakkaa, kolmannen päivän jälkeen on jo suttuinen. Tumma lakka pysyy tuskin päivää kunnossa. Miten ihmeessä saatte lakkakynnet pysymään siisteinö?
Kommentit (6)
Hyvälaatuista lakkaa se vaatii. Ja päällyslakan ja sen, että ei käytä kynsiä työkaluna.
Näillä pysyy: ensin puhtaalle kynnelle Isadora Nail Whitener sitten kerros Opi Original Nail Envya. Sitten kaksi kerrosta laadukasta värilakkaa (tämän hetken suosikkini on Isadoran Miami Blue -sävy). Päälle Mavalan pikakuivattajaa. Ja tietenkin jokaisen kerroksen annetaan kuivua kunnolla. Seuraavana päivänä sipaisen päälle Mavalan Color Fixiä ja sitä sitten lisään joka toinen päivä. Tällä keinoin olen saanut lakan kestämään siistinä jopa 9 päivää. Edellyttää, että käyttää suojakäsineitä kotitöissä ja on aikaa ja kärsivällisyyttä kuluttaa 2 - 3 tuntia siihen peruslakkaukseen. Tuota geelilakkausta en ole koittanut, mutta voishan sitäkin harkita.
Kone oy kynsilakka kestäääää,tarjoustalo myy
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:51"]
Kuinka usein uusit lakan? Vaikka käytän vaaleaa +päällyslakkaa, kolmannen päivän jälkeen on jo suttuinen. Tumma lakka pysyy tuskin päivää kunnossa. Miten ihmeessä saatte lakkakynnet pysymään siisteinö?
[/quote]
Tervaamalla
Joillakin se ei vain pysy, olen tullut siihn tulokseen etta kynsien taipuminen tekee sen etta lakka lohkeilee. Nyt kun minulla on akryylikynnet, lakka pysyy kuinka kauan tahansa.
Geelilakkaus. Kestää hyvin 3-4 viikkkoa.