Nyt jää kampaajalta taas yksi 50 euroa saamatta ja siitä saa kiittää hallitusta
Saan veronpalautusta, mutta toimeentulotukiasiakkaana en voi käyttää siitä senttiäkään mihinkään ylimääräiseen. Jos olisin voinut, niin olisin käynyt tuolla rahalla kampaamossa siistimässä hiuksiani.
Kommentit (17)
Itse säästänyt valtavasti rahaa koska ostin vuonna 2010 verkkovirralla toimivan Remington hiusleikkurin hintaan 15€. Sen jälkeen ajanut joka toinen kuukausi hiukset pois.
Vierailija kirjoitti:
Itse säästänyt valtavasti rahaa koska ostin vuonna 2010 verkkovirralla toimivan Remington hiusleikkurin hintaan 15€. Sen jälkeen ajanut joka toinen kuukausi hiukset pois.
Mä ostin Kiinassa valmistetut sakset tanskalaisesta kaupasta. Talous nousuun vaan :)
Ap
Tääl kukkaron nyörit tiukasti kii ja tukka saa rehottaa.
Mä olen ainakin 20 vuotta värjänny itse omat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin 20 vuotta värjänny itse omat hiukset.
50 eurolla ei saa kampaamosta värjäystä, joten tässä puhutaan hiusten leikkaamisesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitää suositella kaikille muillekin naisille. Minulla käy tuttu kampaaja ajelemassa ilmaiseksi millin sängen joka toinen viikko. N67
Osta halpa leikkuri ja ajele kaikki hiuksesi pois, niin kuin täällä ehdotetaan. Kaljut naiset ovat hot.
Vierailija kirjoitti:
Osta halpa leikkuri ja ajele kaikki hiuksesi pois, niin kuin täällä ehdotetaan. Kaljut naiset ovat hot.
Mulla on niin ruman mallinen pää, etten todellakaan olisi hot kaljuna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen säästänyt myös tuon 15€ + kaiken tuon työmäärän, kun en ole mitään tukalle tehnyt.
Tilasin hiustenleikkuusakset Kiinasta ja leikkaan itse.
Pidän tukan pitkänä, enkä leikkaa sitä. Katson kuinka pitkäksi kasvaa. Olen säästänyt 12 vuoden kampaamokäynnit.
Mitä sun kampaamokäynti oikein maksaa, jos kampaajalta jäi 50 e saamatta? Jotain 400 e?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kampaamokäynti oikein maksaa, jos kampaajalta jäi 50 e saamatta? Jotain 400 e?
50 euroa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai mä jo ajattelin, kun Espoo laittaa tienlaitojen parkkiruudut maksullisiksi, että ei kannata mennä autolla kampaajalle.
Tämä on tietyn tuloluokan ongelma. Minulla ei ole noita ongelmia. Kuskini vie ja hakee minut sovittuna aikana. T:Rouva hezzelburger von bisselbagel
Ai mä jo ajattelin, kun Espoo laittaa tienlaitojen parkkiruudut maksullisiksi, että ei kannata mennä autolla kampaajalle.