Arrgh miten kellään on varaa tilaa ruokaa kotiin?!
Prismalla 9-15e kotiinkuljetus ruualle!! Minkä ihmeen takia pitää netistä tilata ruuan kun voin kävellä kauppaan ja päästä paljon halvemmalla?
Tämä ei nyt auke mulle mitenkään :(
Kommentit (42)
En saa tuotua viikon ruokaostoksia, kissanhiekkoja yms bussilla vaan pitäisi käydä useamman kerran viikossa. Ja bussilippukin maksaa. Tai ainakin, jos kävisi vain kerran viikossa, pitäisi tulla taksilla kotiin. Ja se taas maksaa enemmän kuin Cittarin kotiinkuljetus.
Kaikilla ei ole kauppa kävelymatkan päässä. Itsellä myös krt/vko tulee käytettyä ja laskin et säästöä tullut noin 15-20 prosenttia jo ruokalaskussa ja lisäksi aika, polttoaineet...
Ei harmita se kuljetusmaksu ku etäduunissa pystyy olemaan.
Tulen käyttämään myös jatkossa.
Saat 16,00 € alennuksen ateriastasi! Vain uudet asiakkaat. Foodoralla voit tilata parhaista ravintoloista ympärilläsi! https://www.foodora.fi/referral?code=de09d383da4df6102c88d11fe16d8e0a&g…
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huomioida myös se, että verkkokaupassa esim. kasvisten kilohinta on paljon kalliimpi kuin kaupoissa. Esim. verkkokaupan kautta banaanit 4 euroa / kg ja kaupassa samat banaanit 2 euroa / kilo. Ja kyseessä siis sama kauppa.
Missäs näin on? Ihan itse olen lähiprismassa nähnyt, kun työntekijä tekee tilausta ja ihan samat banaanit se samalla vaaalla punnitsee kuin minäkin. Samat hinnat niissä on riippumatta siitä kuka sitä vaaan nappia painaa.
On kallista ja taidetaan lopettaa koko lysti. 11,90 kuljetus ja pakkausmateriaalit 2.25. Kaksi kertaa viikossa eli 400 euron ostokset. Vielä puuttui 10 euron kissanhiekka.
Nyt on varaa, kun myin auton pois.
Foodora pro ja tarjoussafkaa alta kympillä ovelle.
Mulla menee vitonen jo bensaan kun lähden kauppaan, ajasta puhumattakaan. Siihen nähden cittarin kympin kuljetus on halpaa kuin saippua.
No ei tuo kallis ole niille joilla on iso perhe ja vähän ylimääräistä aikaa arjessa, tai ei ole autoa jne.. onhan näitä syitä tilata ruuat kotiin.
Meille ei yksikään kauppa toimita ruokaa niin ei tarvitse tuollaista miettiä.
Lopetin alkoholin ryystämisen ja nyt tilaan ruokaostokset kotiinkuljetuksena ja kaupassa käynnistä säästyneellä ajalla käyn kunnon lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa suomea, ennen kuin kirjoitatte palstalle.
Olet ikävä ihminen.
Mene pois!
Vierailija kirjoitti:
Citymarket 9,90 keräily ja kuljetus. Mikä helppous , ei kaupassa käyntiä ei kuskausta itse. Tilaan pari kolme kertaa kuussa , ei ole mielestäni kallista. Montakohan tupakka-askia tuolla kolmellakympillä nykyään sais ?
Jos tilaisin mun parin-kolmen kympin ostokset kotiin niin ostokset olis 30% kalliimmat.
Ja tykkään kyllä itse valkata ja katsoa mitä ostan.
Mulla syynä on kroppa. Selkä ja olkapäät eivät kestä kantamista.
Tilaan noin kerran kuussa. Suunnittelen huolella. Tilaan kaappeihin, jääkaappiin ja pakastimeen.
Välillä joudun pistäytymään kaupassa esim tuoretuotteiden loppumisen vuoksi.
Koko kuvio säästää mua. Vaikka maksan kuljetuksesta, niin heräteostokset jäävät pois.
Olen eläkkeellä ja mulla on auto, mutta voimat vähissä. Hyvä kun vihdoin tuli tää ostosvalinta!
Tilaan abt 1-2 krt Woltista valmista lämmintä ruokaa myös. Joskus annokset ovat niin isoja, että jaan ne kahdeksi päiväksi.
Just tänään tilasin ruokaostokset kotiin. Toimitus 0€, eikä tarvinnut kantaa ostoksia itse kuin ovesta keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee tiukkaa maksaa 10 euroa mutta haluaisin kuitenkin tilata kotiinkuljetuksella prismasta, tilaisin varmaan kerralla kuukauden ruuat. Suunnittelisin tosi tarkkaan ruokalistan. Toki onnistuisi vain jos on tilaa kaapeissa säilyttää sen verran tavaraa. Kerran tai kaksi voisi hakea jotain kurkkua yms. lähikaupasta.
juuri näin itse toimin, kaupassakäynti ei ole itselleni ollut koskaan mikään lempipuuha, ihan mielelläni säästän sen ajan muuhun. Lisäksi tällä tavoin voi suunnitella ostoslistaa useamman päivän.
Kyllä nuo S:n ja K:n kotiinkuljetukset ovat ihan hanurista. Woltilla kun tilaa niin saa tunnissa tuotteet vaikkakin sitten vähän kalliimmalla mutta pienemmällä kuljetusmaksulla.
Kun tuntipalkka on satasissa, voi laskea kumpi kannattaa - tunnin käyttäminen töihin vai kaupassa käyntiin.
Luin tossa pari kommenttia.
Ootteko te tosi tyhmiä, kun ette ymmärrä esim. Vanhusta, tai sairasta, jolla on pieni eläke.
Varokaa tulemasta vanhaksi, tai invalidisoidu. Alapää halvaus. Eläke 1622e. Vuokra 786e.
Ette varmaan tarkoita pahaa, mutta köyhyys voi kalahtaa omaan nilkkaan
Vierailija kirjoitti:
Luin tossa pari kommenttia.
Ootteko te tosi tyhmiä, kun ette ymmärrä esim. Vanhusta, tai sairasta, jolla on pieni eläke.
Varokaa tulemasta vanhaksi, tai invalidisoidu. Alapää halvaus. Eläke 1622e. Vuokra 786e.
Ette varmaan tarkoita pahaa, mutta köyhyys voi kalahtaa omaan nilkkaan
Mitä se täti tuli vanhaan ketjuun selittämään
Älytöntä niinkuin rikkaissa ja rahattomissa on viikon ruokakulut 1500-3000 euroa kaikki tilataan valmiina kotiin. Vaikka oisin miljonääri en tod tilaisi joka päivä woltilta ruokaa kotiini. Jos on niin uusavuton ettei osaa ruokaansa tehdä. Kai sitä saa menee ruokaan rahaa kuukaudessa 100.000 euroo ruokaan jos ostaa kaikki ruuat mitä päivän aikana syö valmiina. Joopa joo mitä p.... s. On olevinaan hienoo huh.... huh.