Lähdettekö kauppaan katsomatta peiliin?
Kommentit (77)
Lähden. Viimeksi lähdin suoraan uimahallilta, olin unohtanut hiusharjan eikä ollut pipoakaan. Sormilla selvittelin enimmät takut ja totesin, että näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa.
Aika outo kommentti. Oleiletko kotona jotenkin karsean näköisenä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa.
Minä en, mutta moni kaupassa asioiva näyttää kyllä todella turahtaneelta ja juuri siltä, etteivät edes omista peiliä (tai pesutiloja).
en. ei mulle ole koskaan sanottu kassalla, että olet niin ruma, ettei sulle myydä mitään. yks hailee vaikka ois hammastahnaa naam täynnä.
En. Pitää olla edes hissin peili. Kauppaan mennessä tosin voi olla tukko hiuksia suussa tai joku outo juttu kasvoilla. Hammastahna saa huulien ympäryksen punottamaan omituisesti.
Kun ajelee fillarilla, on ihan sama, miltä oikein näytti kotoa lähtiessä. Sen takia en yleensä vilkaisekaan lähtiessä peiliin, koska samalata nyt ei taatusti näytä pyöräilyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa.
Minä en, mutta moni kaupassa asioiva näyttää kyllä todella turahtaneelta ja juuri siltä, etteivät edes omista peiliä (tai pesutiloja).
Miksi kyyläät muita etkä keskity ostoksiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen kalju mies, joten ei ole syytä katsoa peiliin.
Eikö sitä ihmisessä muuta ole kuin hiukset, minkä takia katsotaan peiliin? Voihan sitä roikkua vaikka räkä nenästä tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta katson kyllä ettei mitään ruokaa tai p**kaa ole naamassa
En, koska puhdistan hammasvälit ja meikkaan ennen kauppaan menoa. Meikkaamista on vaikea tehdä katsomatta peiliin ja hampaiden puhtauskin on helpompaa tarkistaa peilistä.
No en mä ikinä enää peilaile itseäni, mutta kyllä yleensä tulee sen verran vilkaistua samalla kun vetää pipoa päähän ettei nyt ole hammastahnaa leuassa tai ketsuppia poskessa.
Jos alkaisi tarkemmin katsomaan niin v*tuttaisi nopsaan oma ulkomuoto niin, ettei halua edes lähteä ulos.
Olen niin ruma että mun on pakko laittautua jopa ihan tavalliseen kauppaan mennessä. Ihailen luonnonkauniita ihmisiä jotka voivat olla sellaisenaan naturellina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä ihmisessä muuta ole kuin hiukset, minkä takia katsotaan peiliin? Voihan sitä roikkua vaikka räkä nenästä tai muuta.
Jos räkä roikkuu nenästä, niin yleensä sen kyllä tuntee. Vaatteet toki vilkaisen pintapuolisesti ennen pukemista, mutta ei siihenkään peliä tarvita.
Pakko katsoa peiliin. Kerran meinasin lähteä prinsessakruunu päässä (aikuinen nainen), onneksi vilkaisin hississä peiliin.
Ja sen kyllä huomaa.