Pojalle nimeksi Cheek?
Onko ihan pöhkö idea? Siskon nimi on Carola. Oon makustellut tuota Cheekiä jonkin aikaa ja se miellyttää minua.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 19:48"]
Kiitos ap, kiva huumoripläjäys:). Täällä otetaan joskus niin tosissaan...
Yhdyn tohon Choke nimeen seuraavalle lapselle:)
[/quote]
Jaa ap ei sinusta voi olla tosissaan? No saihan suomessa pari tyttöä nimen Awakin. Ei sillä, että se olisi huono nimi, mutta jos Awa annetaan, niin miksei Cheek'kiäkin voisi joku C:hen mieltynyt tosiaan pohtia?
Eka Jare bongattu kastettuja-palstalta viime kuussa :(
ot, mitä tarkoittaa sana makustella? Onko sille jotain synonyymiä?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 15:37"]
ot, mitä tarkoittaa sana makustella? Onko sille jotain synonyymiä?
[/quote]
Maistella.
Mäkin haluan päästä maistelemaan Cheekiä! Epistä, kun ap on maistellut...
Olin näkeväni viime viikolla täällä keskustelun, jossa Herra itse taisi kysyä asiaa..
Tässä keskustelu:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3878103/ketju/kai_ootte_nimennyt_jo_lapsianne_mun_mukaan
t.30
Eye, Nose, Mouth, Forehead, Face??!!
Ei, mä en kyllä yhtään lämpee tolle Cheekille. Mun seuraavan pojan nimeksi tulee Elastinen. Toiseks nimeks oon miettiny Spektii tai Stigii. Sukunimi on aika perinteinen suomalainen, alkaa A-kirjaimella. Koko nimen lyhenne ois sit ESA. Aika jepa mun mielest.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 16:51"]
Eye, Nose, Mouth, Forehead, Face??!!
[/quote]
Sit ku omast pikku Facesta tehtäisiin kuvakirja, ni se ois Facebook, ahhahaha!! :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 18:49"]
Mä haluaisin olla Butt Cheek :) Taidan ottaa sen taiteilijanimeksi koska suomalainen vastine PersPoski kuulostaa juntilta.
[/quote]
Eikä kuulosta, kyllä suomalaiselle lapselle on annettava suomenkielinen nimi! Tuohon ehdottaisin vielä kolmanneksi nimeksi Solistia.