Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyynnyinkö turhaan miehelle? Olimme sopineet

Vierailija
18.08.2013 |

että teemme yhdessä jotain lauantaina ja mies hankkii lapsenvahdin. Mies ehdotti yhtä menoa aamupäivällä, johon en osannut vastata heti. Niinpä mies ei hankkinut lapsenvahtia lainkaan emmekä voineet lähteä mihinkään. Tosin mies vänkäsi illalla että mennään lähipubiin kun lapsi nukkuu. En suostunut jättämään 10-vuotiasta yksin. Tänään emme voineet suunnitella mitään, koska miehen liiketuttava halusi hakea jonkun paketin kun ajaa kaupunkimme ohi. Ehdotin paketin postittamista. Ei käynyt. Pitää hyppiä kuten muut käskevät. Mies haluaisi tehdä asioita yhdessä, mutta käyttäytyy näin. Sitten hän valittaa myöhemmin, kun minulle ei käy mikään. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ärsyyntynyt turhaan. Parisuhde pitää asettaa ykkössijalle, jos haluaa parisuhteen säilyttää. 

Vierailija
2/4 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä, me miehen kanssa teimme itsellemme jonkun herkkuaterian viineineen kun lapset nukkuivat. Lapset saivat niinä päivinä itsekin jonkun herkkuaterian, esim. haimme pizzaa heille. Ei ole pakko mennä minnekään kun lapsi nukkuu, kotiinkin voi lainata leffan ja katsoa sitä toisen kainalossa syöden samalla mansikoita kera kuohuviinin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 14:02"]

Ihan vinkkinä, me miehen kanssa teimme itsellemme jonkun herkkuaterian viineineen kun lapset nukkuivat. Lapset saivat niinä päivinä itsekin jonkun herkkuaterian, esim. haimme pizzaa heille. Ei ole pakko mennä minnekään kun lapsi nukkuu, kotiinkin voi lainata leffan ja katsoa sitä toisen kainalossa syöden samalla mansikoita kera kuohuviinin. 

[/quote]

Aivan. Niinpä minä ehdotinkin miehelle, että ollaan lähekkäin ja mennään aikaisin sänkyyn. Mies vänkäsi ainakin puoli tuntia sitä baaria ja minun hehkuni hiipui kutakuinkin sinä aikana. AP

Vierailija
4/4 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä? Haluan asiat oikeisiin raameihin? Olenko minä liian joustamaton ja itsekeskeinen ja vaadin liikaa?