Pojalle nimeksi Cheek?
Onko ihan pöhkö idea? Siskon nimi on Carola. Oon makustellut tuota Cheekiä jonkin aikaa ja se miellyttää minua.
Kommentit (33)
Joo tosi hyvä idea. Anna toiselle lapselle viel nimeksi Justinbieber ja kolmannelle Gangnam Style.
onneksi ei menisi läpi. jos menee, ohjeistan lapsiani kiusaamaan häntä näkevät.
Suomessa kun ollaan niin kannattais varmaan suomentaa tuo nimi! Joten Cheekistä tulee Poski
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 18:39"]
Poski? oikeesti?
[/quote]
Höh, eihän se Suomessa mitään poskea tarkoita, pöhkö. :) Ja varmasti menee läpi, onhan sen jonkun laulajankin nimi Cheek.
Mä haluaisin olla Butt Cheek :) Taidan ottaa sen taiteilijanimeksi koska suomalainen vastine PersPoski kuulostaa juntilta.
Cheek, miksi?
Mitä sinä mietit jos antaisit nimen Cheek? Ilman ilkeyttä kysyn, koska haluan jotenkin käsittää. Itsestä tuntuisi kauhean leimaavalta antaa nimi, joka liitetään aina sitten Cheekiin. Entä jos hän tekisi jotain tosi ikävää, olisi myöhemmin uusi Tauski? Samoin minusta on jotenkin kauhean mielikuvituksetonta ja liian helppo ratkaisu olla erilainen antaa yhden suositun artistin nimi. Kun sen sitten tietää, mitä suurin osa ihmisistä siitä ajattelee, jotenkin että "onpas ollut tarve olla erikoinen. Miksi juuri Cheek?" Ja varmaan tosi pieni osa on jotenkin, että vau, ihanaa.
Minusta Jimi Hendrixin mukaan nimetyt Jimitkin on jotenkin hölmöjä, ihan kuin he olisivat siten osa tarunhohtoista kitaristia, kun meriitit pitää kuitenkin hankkia itse. Eikä siinä ole oikein tyyliä antaa noin lyhyen aikaa pinnalla olleen artistin nimeä.
Kun siis se voi olla huomisen alelevylaarissa tai yökkis.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 18:54"]
Minusta Jimi Hendrixin mukaan nimetyt Jimitkin on jotenkin hölmöjä, ihan kuin he olisivat siten osa tarunhohtoista kitaristia, kun meriitit pitää kuitenkin hankkia itse. Eikä siinä ole oikein tyyliä antaa noin lyhyen aikaa pinnalla olleen artistin nimeä.
[/quote]
Eikö joku menneiden vuosien missikin antanut pojalleen nimeksi Jimi Henrik?
Ja tytolle Katri-Helena tai Kaija. Erin on liian erikoinen. Cheek tarvii kunnon suomalaisen nimen pikkusiskolleen.
Aivan ihana! Seuraavalle muksulle nimeksi Choke, viel parempi:)
Tulee väkisinkin mieleen poskihoito...
Kiitos ap, kiva huumoripläjäys:). Täällä otetaan joskus niin tosissaan...
Yhdyn tohon Choke nimeen seuraavalle lapselle:)
Joo. Esim. Cheek Risto Antero Möttönen olis hyvä nimi.