Ylipaino ja alkoholi
Tulipahan mieleen noista ylipainoketjuista, että onko kukaan täällä ihan perinteinen siiderivalas? Eli tippuisiko paino ihan juomista vähentämällä? Toki kysymys on ihan relevantti myös normaalipainoisille.
Tää tuli myös mieleen yhdestä valokuvasta, jossa oli 2 vanhaa koulukaveria, nykyään nelikymppisiä. Toinen harrastaa aktiivisesti liikunta: kuntosalia, jumppaa ja lenkkeilyä. Toisella ylipainoa vähintään 40-40 kg ja jokaisessa facen kuvassa on olut tai siideri esillä, myös ulkonäkö on sen näköinen :( Ja tämä urheilua harrastava ei yhtään ikäänsä vanhemalta, paremminkin nuoremalta ja olemukseltaan timmi. Toisen ulkonäkö on vähintääkin rapistunut, vaikea uskoa näitä kaveruksia ikätovereiksi.
Kommentit (2)
Mulla on ystävä, joka käyttää todella runsaasti olutta, ja todella laiha. Itse on myöntänyt, että tinkii syömisestä oluen vuoksi. Näin siis painon takia. Vähän taisin pyöritellä silmiä... Mutta prioteetit on jokaisella.
Mä oon ollut kaljavalas, ja kaljoittelun lopettamisella lähti noin 10 kg ajan kanssa. Mutta vieläkin on 20 kg enemmän kuin mitä parikymppisenä painoin joten täytyisi muitakin muutoksia tehdä.