Jos tapaisit ihanan miehen, komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas, urheilullinen, lihaksikas, jne mutta
kuulisit että onkin sinua 20 vuotta vanhempi. Ikä ei ollut tullut puheeksi. Olit luullut vain ehkä 5+ vuotta vanhemmaksi ulkonäön perusteella.
Oletko niin pinnallinen että laittaisit kiertoon vai kokeilisitko tuleeko siitä silti suhde?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan kelpuuttaisi. Kokolailla isäni ikäiset miehet jotka pokailevat 20 vuotta nuorempia lähinnä ällöttävät.
Ei tuossa aloituksessa sanottu, että tuo ikämies oli pokailemassa. Yhtä hyvin hänet voitiin pokata.
Hyvä kysymys, moni farmariasuinen mies näyttää kuulemani mukaan selkeästi ikäistään nuoremmalta
Vierailija kirjoitti:
Erektion kanssa olisi kuitenkin ongelmia.
Kummallista kyllä, olen jo vanha ukko, mutta erektio alkaa olla suunnilleen ainoa asia, jonka kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektion kanssa olisi kuitenkin ongelmia.
Kummallista kyllä, olen jo vanha ukko, mutta erektio alkaa olla suunnilleen ainoa asia, jonka kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia.
Olet pitänyt itsestäsi huolen. Nykyään tuo tuntuu olevan nuorten miesten ongelma. Liekkö sitten syynä muovit?!
Niin, jos ikä ei olisi tullut aiemmin esille, ehkä ok. Jos ikä olisi valehdeltu, ei kiitos.
Olen itse 46 ja miehet luulevat aina nuoremmaksi. Miehen ikä ei ratkaise, rehellisyys kyllä.
En ottaisi. Välissä on yksi sukupolvi. Ja sukupolvien välissä on kuilu, halusi tai ei.
Pettää mua kuitenkin. Miksi edes miettiä kun mies aina pettää.
Vierailija kirjoitti:
Kiertoon, en haluaisi noin paljon itseäni vanhempaa miestä. Kuusikymppistä! Sehän olisi jo melkein eläkeikäinen.
Tai no, ainoa mahdollisuus olisi kuusikymppinen Bruce Springsteen, mutta Brucekin on oikeasti jo seitsemänkymppinen, ei käy.
200 yläpeukkua tasoteorioiden kovinta ydintä tukemaan. Awesome! Rehellisyys ei olekaan niin vaikeaa.
Ihmisen ikää ei voi arvioida noin monta vuotta pieleen. Huolestuisin varmasti tosi paljon, että onko minulla ollut joku aivoverenkierron häiriö tai onko juomaani laitettu jotain, jos noin paljon heittäisi arvio. Tai sitten hän edustaa toista etnisyyttä, jonka edustajia en ole monia tavannut. Esim. japanilaiset ovat tosi nuorekkaita vanhempana, samoin monet länsi- ja itä-afrikkalaiset, mutta ei 20 vuotta menisi pieleen silloinkaan.
Kiertoon, nimittäin älykkyys ja normaalijärkisyys on minulle tärkeä vaatimus miehessä. Ja sellainen mies, joka luulee näyttävänsä 20 v nuoremmalta, ei ole kumpaakaan, vaan vakavasti jälkeenjäänyt.
Minä olen monesti ihastunut itseäni n. 20 vuotta vanhempiin miehiin, eikä ikäero tullut yllätyksenä vaan tiesin kyllä heidän olevan reilusti minua vanhempia. Ikä ei siis ole ongelma, mutta tämän aloituksen sävy on niin omahyväinen että siihen mieheen en koskisi pitkällä tikullakaan... Taitaa joku "hopeakettu" nyt siellä kuvitella itsestään vähän liikoja.