Arkailu samansukupuolisten kanssa kokeilemiseen
Hei, elikäs, juuh. Olen kolmikymppinen eronnut äiti-ihminen. Vähän hukassa atm.
Mistä sen tietää, jos sattuisikin tykkäämään naisista? Tai siis, höhlä kysymys, kai... Oon jo jonkin aikaa leikitellyt ajatuksella, mutta en oo uskaltanut laittaa tikkua ristin eteen ottaakseni asioista selvää. Kai haluaisin kuulla kokemuksia "kypsemmällä iällä" löydetyistä seksuaali-identiteeteistä. Tai siitä, jos oliskin testaillut, ja todennut ettei ole oma juttu.
Kommentit (19)
Yleensä touhuihin toisen kanssa tarvitsee sen toisen osapuolen ja vielä molemminpuolisen suostumuksen. Ei kai mikään selviä kysymättä?
Vierailija kirjoitti:
Täältä tuskin saat muuta kuin vittuilua osaksesi
Vanhana lurkkailijana tiedostan tämänkin mahdollisuuden, mutta en mä oikein keksi nyt muutakaan foorumia aiheesta keskustelemiseen. Ku ei oo pokkaa jutella kavereidenkaan kans.
Naiset on tutkitusti 90%:sesti biseksuaaleja, joten ei outoa että tutkit sitä puoltasi. Miehistä bi on n. 10%
Samaa olen miettinyt! Ikää jo paljon enemmän kuin sinulla, houkuttaisi ajatus sopia treffit yhden juuri eronneen, tosi herttaisen oloisen naisihmisen kanssa ihan sillä mielellä että voitaisiin toisiamme lohduttaa henkisesti ja vaikka fyysisestikin jos synkkaa - en tiedä oikein miten suorittaa alustavia tiedusteluja ilman että säikäytän toisen jos ei häntä kiinnostakaan. Vinkkejä? - sinä voisit tietysti aloittaa jostain same sex nettitreffeiltä ehkä? - itse en ole ikinä ajatellutkaan että olisin ihan 100% hetero mutta ehkä enemmän on miehet kuitenkin kiinnostaneet, naisista vain harvat ja valitut.
Täällä yks! Ikää 26, aina ollu vaan miesten kanssa. Nyt alkanu tajuamaan, että loppujen lopuks hyvin harva mies on tuntunu miltään ja oon alkanu huomaamaa et kiinnitän huomioo enemmän naisiin. Mitään kummempaa kokemusta ei toistaseks oo, vähän treffailua yms mut ei mitään vakavaa. Ehkä vielä joku pv. Mut suosittelen kokeilemaan! :) vinkkinä: ei kannata välttämättä hirveästi korostaa sitä, ettei oo kokemusta naisista. Itse huomasin, että uskottavuus kärsii ja toinen ajattelee lähinnä että "on vaa nii kyllästyny miehii, että kokeilee naisia huvikseen" :D
PLS kirjoitti:
Samaa olen miettinyt! Ikää jo paljon enemmän kuin sinulla, houkuttaisi ajatus sopia treffit yhden juuri eronneen, tosi herttaisen oloisen naisihmisen kanssa ihan sillä mielellä että voitaisiin toisiamme lohduttaa henkisesti ja vaikka fyysisestikin jos synkkaa - en tiedä oikein miten suorittaa alustavia tiedusteluja ilman että säikäytän toisen jos ei häntä kiinnostakaan. Vinkkejä? - sinä voisit tietysti aloittaa jostain same sex nettitreffeiltä ehkä? - itse en ole ikinä ajatellutkaan että olisin ihan 100% hetero mutta ehkä enemmän on miehet kuitenkin kiinnostaneet, naisista vain harvat ja valitut.
Hei kiitos vastauksesta, jostain syystä oli lohdullista kuulla samankaltaisia ajatuksia sieltä päin.
En mäkään ole koskaan ajatellut olevani täysin hetero (onko kukaan, kysynpähän vaan), mutta oon elänyt niin että jos joku nainen kolahtaa niin sitten kolahtaa, mutta kun tarkemmin miettii, niin en ehkä sittenkään oo uskaltanut olla täysin avoimena ajatukselle. Viime kerralla kun tsekkailin Tinderiä, katsoin huvikseni naistarjonnankin, ja jonkinlainen kiinnostus heräsi useampaakin naista kohtaan, mutta en uskaltanut swaipata. Tai ehkä se johtui siitä, että siihen hetkeen koko Tinder tuntui aika tyhmältä, ja olin jo tehnyt päätökseni poistaa koko profiili sieltä.
Samaa miettinyt. Itse olen tosin vielä naimisissa, mutta kova kiinnostus olisi päästä antamaan jollekin naiselle hyvää.
Mikä siinä niin jännittää? Jos tuntisin pientäkään vetoa toisia miehiä kohtaan, olisin varmasti jo uteliaisuuttani kokeillut. Tosin olen muutenkin melkoinen elämysnarkkari.
Voisitko harkita treffien sopimista jonkin deittisovelluksen kautta? Voit kuvailla itseäsi sanalla bi-curious.
Minä olen 100 000 000% kirjoitti:
Täysin hetero
Äläs nyt Pertti! Tiedän miten melasi nousee aina, kun näet Timon pihalla. ;)
No jos asia jonkin verran mietityttää, ajattelisin että on varsin mahdollista että olet kiinnostunut naisista. Sellaisia voi miettiä, että voiko nähdä itsensä, ihan oikeasti kuvitella itsensä esim treffeille tms naisen kanssa. Millaisia ajatuksia herää, kun ajattelee vaikka parisuhdetta tai suutelemista.
Itsellä on ollut aika "hidas sytytys", hyvin pitkään en ollut oikein kiinnostunut kenestäkään, tai ehkä pikemminkin en ollut kiinnostunut miehistä mutta en edes oikein miettinyt voisiko naiset sitten kiinnostaa. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta olin aika irrottautunut tunteista ja erittäin itsekriittinen.
No, kuitenkin viime kesänä, kun olin ollut vuoden-pari sentään huomannut olevani kiinnostunut naisista, tein profiilin OkCupid-treffiappiin, koska siellä kuulemma voisi olla ei-heteroita. Omalla rajallisella kokemuksella se on varsin asiallinen sivusto/appi ja ihan hyvä lähtökohta jos haluaa tutustua. Myös HER on naisseuraa etsiville naisille. Olen nyt tavannut muutaman naisen ja tapailen nyt yhtä.
Voin lähteä välittäjäksi siten, että mennään ekaksi kolmistaan makuuhuoneeseen ja minä keskelle. Siinä jonkun aikaa kolmistaan toututtuamme voisitte kokeille välillä kaksistaan ja minä voin siirtyä siinä vaiheessa hieman sivummalle katselemaan ja runkkaamaan.
T. Pertsa
Täältä tuskin saat muuta kuin vittuilua osaksesi