Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tapaisit ihanan miehen, komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas, urheilullinen, lihaksikas, jne mutta

Vierailija
09.08.2020 |

kuulisit että onkin sinua 20 vuotta vanhempi. Ikä ei ollut tullut puheeksi. Olit luullut vain ehkä 5+ vuotta vanhemmaksi ulkonäön perusteella.

Oletko niin pinnallinen että laittaisit kiertoon vai kokeilisitko tuleeko siitä silti suhde?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi kuvitellakaan tapailevani jotain 6-kymppistä Tom Cruisea,sehän on pätkäkin.

Olen sentään itse 18-vuotias suomalainen kehopositiivinen nainen.

https://www.indiewire.com/wp-content/uploads/2020/07/AP_18242018027259…

Vierailija
82/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hemmetin pinnallinen olisin, jos nuo otsikossa luettelemasi asiat olisi tärkeitä :D

"Komea" tarkoittaa yleensä jotain ihan muuta mitä minun silmäni, pituudella ei ole väliä kunhan yli 160cm on, materialisti en ole millään mittapuulla eli varakkuutta en kaipaa, keskivertoa lihaksikkaampi, todellakin ei kiitos...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kelpuuttaisi. Kokolailla isäni ikäiset miehet jotka pokailevat 20 vuotta nuorempia lähinnä ällöttävät.

Kaksoisstandardit taas. Naistenlehdet on täynnä juttuja voimaantuneista 60 vuotiasta puumanaisista, jotka hakevat yhden yön seikkailuja 20-30 vuotiaista miehistä. Hyvänä esimerkkinä mm. Lenita Airisto tai Mari Rantasila sekä lukuisat muut vastaavat.

Sama käytös miehille tuomitaan ällöttävänä. Miksi?

Väitätkö että miehet eivät naureskele jos naisella on 20 v. nuorempi mies? Dannylle taas hurrataan.

Ei kuulu sinulle jos joku pitää pappojen lähestymistä ällönä. Jos menisin itse ehdottelemaan opiskelijapojalle niin saisi ällööntyä ihan vapaasti.

Niin siis kuka hurraa Dannylle? Ja kuka naureskelee ja kenelle, ja ketä kiinnostaa muiden mahdolliset naureskelut?

Vierailija
84/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ne menee aina näihin provoihin. Jokainen näyttää kyllä ihan ikäiseltään, ellei ole käynyt veitsen alla.

Itse kysymykseen,tiedän 6 kypäsen miehen, joka käy säännöllisesti treffailemassa yliopistotyttöjä eräässä opiskelijakaupungissa. Jos taso riittää, niin ikä ei ole ongelma.

mies52v

Vierailija
85/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko, että 50-vuotias mies haluaisi perustaa kanssasi perheen viiden vuoden sisään.

Olen pienituloinen opiskelija, joten tuskin elämäntilanne ja tulotkaan olisivat tarpeeksi samanlaiset, että lähtisin suhteeseen.

Viiskymppisellä on todennäköisesti erilaiset arvot, kuin kaltaisellani milleniaanilla.

Minä tykkään mieheni kanssa aktiviisempien juttujen lisäksi istua sohvalla katsomassa Netflixistä jotain kivaa, syödä hyvää kasvissafkaa, vältellä penkkiurheilua, pelailla lautapelejä ja videopelejä. Kiinnostaisko moinen viiskymppistä ukkoa?! 

Vierailija
86/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa, mutta samaan hengenvetoon haluan sanoa, ettei nuo aloituksessa olevat ole mitään kriteereitä. Mutta siis 20 vuoden ikäero ei olisi ongelma.

N31

Vierailija
87/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on miljonääri, menemme naimisiin ilman avioehtoa, niin sitten kelpuuttaisin. Toivottavasti kääkkä ei ole pitkäikäinen, en halua omaishoitajaksi 😂

Nolo.

Vierailija
88/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden myötä on tullut tutustuttua varakkaisiin sporttisiin hyvännäköisiin viiskymppisiin, ja niitä kiinnostaa mm. viinit (en juo lainkaan alkoholia), urheilun seuraaminen (kuolen tylsyyteen ajatuksestakin), metsästys (olen kasvissyöjä), autot (ei kiinnosta ja ei ole korttia) ja älyttömän kalliit veneet.

Mulla ei ole mitääääään tartuntapintaa tollasiin mielenkiintoihin, joten joo en ottaisi sellaista miestä todellakaan. 😂

Vierailija
89/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän nuoremmista ja oman ikäiistä.  Vanhemmat sairatuuminua ennen. Siihen menee kaikki rahat ja omaisuus, myös minun eläke menisi hänen hoitomaksuihin, voi olla jtain 4000 e /kk.

Miksei miehen omat rahat jos kerta varakas?

Vierailija
90/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en usko, että 50-vuotias mies haluaisi perustaa kanssasi perheen viiden vuoden sisään.

Olen pienituloinen opiskelija, joten tuskin elämäntilanne ja tulotkaan olisivat tarpeeksi samanlaiset, että lähtisin suhteeseen.

Viiskymppisellä on todennäköisesti erilaiset arvot, kuin kaltaisellani milleniaanilla.

Minä tykkään mieheni kanssa aktiviisempien juttujen lisäksi istua sohvalla katsomassa Netflixistä jotain kivaa, syödä hyvää kasvissafkaa, vältellä penkkiurheilua, pelailla lautapelejä ja videopelejä. Kiinnostaisko moinen viiskymppistä ukkoa?! 

Riippuu varmaan miehestä. Kaikki ei pidä minkäänikäisistä naisista, joten tuskin sinä ainakaan heitä kiinnostaisit. Ei kaikki omanikäisesi miehetkään halua lapsia. Tuohon muuhun, ei kauaa sitten kun pelailin todennäköisesti enemmän kuin sinä, warfcraft,battlefield, crysisis, call of duty etc ja löytyy netflix, viaplay (tuolta lähinnä NHL:ää), youtube elokuvat (maksulliset)..musiikkihistoria youtubesta mona carita, rock bottom (ufo), lady Gaga, kikka, asia,oxygene2, arttu wiskari. primadonna, aurium, toto..

Kasvisafka ei kävisi. Olen lihansyöjä..toki kaverina menee kasvissetkin.

mies52v

Vierailija
91/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta vanhempaa ei voi luulla vain hieman vanhemmaksi, joten tuohon tilanteeseen ei joudu. Vedä käteen faari. Jestas millaiset harhat papparaisilla on.

Vierailija
92/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhdy omaishoitajaksi mikäli ei ole miljardööri terminaalivaiheessa ja luovuta omaisuuttaan minulle.

Vierailija
93/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha äijä, eikä vieläkään tajua edes mitkä

asiat ovat naisille tärkeitä.

Mua on aina luultu ikäistäni nuoremmaksi.

Olen seurustellut ja ollut naimissa max. 3 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Sekin tuntui paljolta nuorena.

Pisin suhde oli 5 vuotta nuorempaan mieheen.

Ei ihme että olet yksin, kun olet noin uuno.

Vierailija
94/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden ikäero ei olisi välttämättä ongelma, mutta jos mies olettaa minun kiinnostuvan siksi, että hän on komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas ja urheilullinen, on erittäin epätodennäköistä että päädymme ikinä tilanteeseen, jossa joutuisin pohtimaan, onko ikäero liian suuri. Kysymys taitaa olla jonkun miehen fantasiasta.

Vierailija
95/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha äijä, eikä vieläkään tajua edes mitkä

asiat ovat naisille tärkeitä.

Mua on aina luultu ikäistäni nuoremmaksi.

Olen seurustellut ja ollut naimissa max. 3 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Sekin tuntui paljolta nuorena.

Pisin suhde oli 5 vuotta nuorempaan mieheen.

Ei ihme että olet yksin, kun olet noin uuno.

Luulisi, että 20v vanhempi mies jo tietää, mitkä asiat on naisille tärkeitä ja toimii sen mukaan.

Vierestä.

Vierailija
96/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hyväksyisin. Olenhan itsekin 30 vuotta ikäistäni nuoremman näköinen. :D Et vain ole tajunnut sitä vielä. 

Vierailija
97/115 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mietipä sitä että voisihan siinä käydä niinkin että aina kun löydät jonkun jolla on hyvät jutut se osoittautuu insinööriksi.

Vierailija
98/115 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
99/115 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Hesarissa oli juttu hiusten harmaantumisesta ja siinä luki, että mies arveli sen lisäävän karismaansa, kun tutut olivat kehuneet komeaksi harmaantumisen jälkeen. Harhat ovat näköjään yleisiä.

Vierailija
100/115 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaisi jos kaikki muu natsaa.

N24