Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tapaisit ihanan miehen, komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas, urheilullinen, lihaksikas, jne mutta

Vierailija
09.08.2020 |

kuulisit että onkin sinua 20 vuotta vanhempi. Ikä ei ollut tullut puheeksi. Olit luullut vain ehkä 5+ vuotta vanhemmaksi ulkonäön perusteella.

Oletko niin pinnallinen että laittaisit kiertoon vai kokeilisitko tuleeko siitä silti suhde?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektion kanssa olisi kuitenkin ongelmia.

Jos mies pitää itsestään huolta. Erektio kestää hautaan asti.

Vierailija
22/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta 60-v miehet nyt vaan ei ole komeita. Ei kukaan, ei koskaan. Et ole poikkeus. 

Varakkuudella ei ole nykymaailmassa merkitystä, huolehdin siitä ihan itse.

t: n40v

Eikö toi mies ollut sinun ikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän vanhemmista miehistä. En toki koskaan ole ollut suhteessa noin paljon itseäni vanhemman kanssa. Ei se 20 vuotta ikäeroa haittasi nyt kun itselläni on jo lapset tehty enkä haaveile perheen perustamisesta.

Vierailija
24/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten pinnallisuus ei yllätä

Vierailija
25/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v, voisin seurustella 55v kanssa, mutta en 70-vuotiaan!!!

Vierailija
26/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi sinä, kuten muutkaan miehet, et ole pinnallinen, vaan seurustelisit ilomielin itseäsi 20 vuotta vanhemman naisen kanssa. Ikähän on vain numero. Ja niin on myös naisen paino.

Vierailija
27/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole realistinen skenaario, sillä ei vain ole olemassakaan 45-50-vuotiasta miestä joka näyttäisi näin 27-vuotiaan silmissä samaa ikäluokkaa olevalta kuin itse olen.

Voi olla nuorekas jne., mutta oikeasti kukaan ei näytä 20 vuotta oikeaa ikäänsä nuoremmalta.

Minuun ei kyllä muutenkaan tee vaikutusta tuollaiset asiat kuin pituus, varakkuus, hauskuus ja lihaksikkuus.

Vierailija
28/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehistähän suurinosa toki pariutuu mielellään itseään 20 vuotta vanhemman naisen kanssa?

Vain pinnalliset eivät.

Vierailija
29/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi esittämäsi määreet ovat tyypillinen miehen lista, ei naisen.

Olet jo vanha, etkä vieläkään käsitä.

Et kelpaa ikäisillesi, ja nolaat itsesi täysin yrittämällä nuoria naisia.

Vierailija
30/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle naiselle miehen ikä on tärkein asia

Vierailija
31/115 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi esittämäsi määreet ovat tyypillinen miehen lista, ei naisen.

Olet jo vanha, etkä vieläkään käsitä.

Et kelpaa ikäisillesi, ja nolaat itsesi täysin yrittämällä nuoria naisia.

listan mukaisilla miehillä on vientiä

Vierailija
32/115 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, että mies olisi eläkeläinen ja lähes 70 vuotias? No ei, ei tule kauppoja. Minulla on työvuosia vielä edessä hyvinkin 20 vuotta ja kun pääsisin eläkkeelle, niin mitä miehestä olisi jäljellä? Ei mitään, jos hän yleensä olisi enää edes hengissä. Mitä me siis tekisimme yhdessä, kun mies olisi kotona päivät pitkät eläkeläisenä ja minä arjet töissä? Miehellä saattaisi olla jo isot lastenlapsetkin liki saman ikäisiä kuin omat lapseni ovat.

Kaveriksi voisin ottaa, mutta en puolisoksi.

Vierailija
33/115 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todellakin ihana ja sovimme yhteen, mies on hyväkuntoinen eikä ole yrittänytkään johtaa harhaan ikänsä suhteen, ei ole ongelma. Mielelläni ottaisin vähän vanhemman miehen. Jostain syystä paria ikäistäni lukuunottamatta olen aina tapaillut nuorempia. Itse haluaisin vähän vanhemman.

Vierailija
34/115 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pinnallinen, puolisoni = seksikumppanini joten tottakai myös ulkoisilla ominaisuuksilla on merkitystä. Yli 10 vuotta itseäni vanhempaa en tapailisi muista_kaan_ syistä, siis sen lisäksi että hän näyttäisi minua vanhemmalta.

Vierailija
35/115 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mainitse mitään luonteesta? Ei noilla ulkoisilla kriteereillä ketään vaihtoon laiteta tai pidetä.

Jos on hyvännäköinen vaimon hakkaaja niin vaihtoon, jos hyvä luonteinen pitoon.

Vierailija
36/115 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkonäkö, varallisuus tai lihaksikkuus eivät olisi minulle mitään perusteita aloitaa suhde. Se kiinnostaisi, millainen henkilö on ihmisenä, mitä hän ajattelee ja olisiko meillä yhteiset arvot ja ajatukset. Lähtökohtaisesti en haluaisi itseäni 20 vuotta vanhempaa miestä, mutta jos oikein ihana ihminen sillä ikäerolla löytyisi ja oikein kovasti rakastuisin, niin ehkä ikäero ei olisi ongelma. Lähtökohtaisesti en kyllä koskaan ole nähnyt noin paljon vanhempia miehiä potentiaalisina seurustelukumppaneina, joten voi olla, että lähtöasetelma jo olisi sellainen, että en henkilöön lähtisi seurustelumielessä edes tutustumaankaan.

Vierailija
37/115 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tässä se pinnallinen on? Kelaa sitä ap.

Vierailija
38/115 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n luettelo ei kuvaa ihanaa miestä.

Vierailija
39/115 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon. Pystyn saamaan itseni ikäisiä. Miksi haluaisin eri sukupolvea olevan? Sun aika meni jo. Miksi tällaiset haluavat jaolle toisen nuoruudestakin? Seuraa löydät samanikäsistäkin.

Vierailija
40/115 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertoon. Pystyn saamaan itseni ikäisiä. Miksi haluaisin eri sukupolvea olevan? Sun aika meni jo. Miksi tällaiset haluavat jaolle toisen nuoruudestakin? Seuraa löydät samanikäsistäkin.

Lähes 3 sukupolvea. Sukupolvi on aina 7 vuotta.