Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisääkö urheiluauto miehen pisteitä?

Vierailija
02.08.2013 |

Jos olisit "miesmetsällä", niin toisiko uusi, melko kallis urheiluauto lisää pisteitä silmissäsi? 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se musta olisi makea juttu, jos mieskaverilla olisi hauska urheiluauto (niitäkin on rumia ja tylsiä, joten riippuu millainen olisi), mutta ei se mitenkään päin vaikuttaisi mun päätökseen siitä tutustuako johonkin ihmiseen vai ei taikka alkaako seurustella sellaisen kanssa vai ei. Kyllä ne on ihan muut asiat.

Ps. Mun mies on ihana kaikinpuolin, ei todellakaan mikään pröystäilijä ja miettii meidän automenot taloudellisesti ja ympäristöystävällisesti, mutta jos rahaa olisi hirveästi, kyllä se sellaisesta autosta tykkäisi. Minä myös. Jos ollaan oltu kahdestaan reissussa ja vuokrattu auto, mielellään avoauto. Ihan urheiluautoon ei rahkeet riitä kyllä edes vuokraten.

Vierailija
22/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies illan päätteeksi heittäisi minut kotiin ja paljastuisi, että sillä on urheiluauto niin hmmmm.....tukkasekaisin mentäis lämpimänä kesäyönä...tulisi siitä kaksi lisä pistettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle, nykyään. Nuorena se olisi ollut täysin  turn off. Sittemmin reality bit :) Eli mun 40 v:n elämä on arkea arkea arkea, pieni luksus kävisi ;) Mutta sori, en etsi suhdetta! (Vai pitäiskö mun itseni olla sori :D)

Vierailija
24/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi minulle. Tahtoo vaan olla niin, että kun miehen pitää mainita siitä jo baaritiskillä niin se on turnoff, mutta jos sen olemassaolo ilmenee muutoin, niin ou jea mama!!

Vierailija
25/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisi, nimittäin miinuspisteitä. Osoittaa, että miehellä on täysin erilaiset arvot kuin itselläni.

Omalla miehelläni on yli 200 ke:n vuositulot ja hän ajaa kymmenen vuotta vanhalla, alle 10 000 euroa maksaneella pikkukotterolla, jossa on lommo kyljessä. :D

Vierailija
26/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lisää.

Varakkuus on aina plussaa.

Joku ituhippi olisi totaalinen turn off...

Vierailija
27/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on kaksi urheiluautoa.

Yksi oikea kruisailuun ja toinen, jolla voi ajaa talvellakin.

Vierailija
28/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluauto voi olla hieno vain jos mies on oikeasti mukava. Jos mies on kusipää niin se auto ei tilannetta pelasta.

Vierailija
29/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 20:29"]

Urheiluauto voi olla hieno vain jos mies on oikeasti mukava. Jos mies on kusipää niin se auto ei tilannetta pelasta.

[/quote]

Minulle itsestäänselvää, mutta olen nainen.

Vierailija
30/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä urheiluauto, mutta hyvä auto kyllä. Pidän itse autoista ja olen niistä kiinnostunut. Itselläni on pari hyvää laatuautoa. Näin ollen miehen autollakin on merkitystä. Perus Toyota-mies ei ole mun juttu. Sorry. 

Vierailija
31/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lisää, vaan vähentää, itse asiassa nollaa pisteet, koska se osoittaisi, että elämänarvomme olisivat liian kaukana toisistaan.

Vierailija
32/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt kolmeen urheiluauton omistajaan ja valitettavasti yhdelle oli jäänyt päälle katsella oikulkevien ihmisten ilmeitä kun he katsoivat autoa, mainitsi aina siitä minulle...toinen ei halunnut poistua autosta, vaan istuimme siinä ja katsoimme katukivetystä. Kolmas, no hänen autoonsa saakka en päässyt sillä mainitsi heti kohdatessamme, että minulla on urheiluauto, lähdetäänkö ajelulle. Jou.

Vierailija
33/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Ei vaan sovi minun elämäntyyliini ja arvomaailma olisi luultavasti ihan erilainen.

Vierailija
34/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko takapenkille lapset ja mun äiti vai onko siinä takapenkkejä ollenkaan?

Vierailija
35/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko ajaa sillä?

Vierailija
36/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se antaisi täydet pisteet, joten mahtuuko siinä sekstailemaan vai ottaisitko meille hotellihuoneen vai mikä sinun etenemissuunitelma on?

Vierailija
37/54 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, autonhan tulisi olla farkkuvolvo, johon hyökkäysvaunut mahtuu takakonttiin. 

Av-yh-mutsi 4 ever!

Vierailija
38/54 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen itse harrastaa autoja niin silloin asian ymmärtää että yhteinen harrastus on plussaa. Muuten voisi kysyä että kiinnostaako enemmän mies vai tämän rahat vai onko nainen muuten vaan vähän yksinkertainen.

Vierailija
39/54 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 14:55"]

Suomalaiset ovat sitten ankean tasapäistettyä Toyotakansaa... oikein pahaa tekee.

Kaikki ajavat kälyisillä perusautoillaan nopeusmittaria koko ajan tiiraten ettei vaan lipsahda ylinopeuden puolelle. Sítten kun kalliilla premiumautolla joku hurauttaa ohi niin vilkutellaan valoja ja ollaan loppupäivä naama norsunvitulla.

[/quote]

Ikävää tuottaa sinulle pettymys mutta siinä kymppitonnin perus Toyotassa on aivan yllin kyllin tehoa ja ajo-ominaisuuksia tohon 40 km/h kaupunkiajoon jossa sillä ajetaan perheen asiamenoja.

Vierailija
40/54 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 20:10"]

Toisi jos olisi käteisellä ostettu. Muuten ei.

[/quote]

Käteistähän käyttävät vain luottotiedottomat rentut...

Kaikista fiksuin on sellainen joka ajaa jonku toisen omistamalla autolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä