Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisääkö urheiluauto miehen pisteitä?

Vierailija
02.08.2013 |

Jos olisit "miesmetsällä", niin toisiko uusi, melko kallis urheiluauto lisää pisteitä silmissäsi? 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lisäisi pisteitä mun silmissä.

Vierailija
2/54 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo lisäpisteitä, mutta ei se nyt turn-off ole myöskään. Ei minua kiinnosta(ihan rehellisesti) miehen omaisuus. En erityisemmin edes välitä autoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 20:55"]

Mahtuuko takapenkille lapset ja mun äiti vai onko siinä takapenkkejä ollenkaan?

[/quote]

Meillä lapsimäärästä riippuen mahtuisitte... 7 paikkaiseen.

Meillä on kaksipaikkainen, viisipaikkainen ja seitsenpaikkainen. Perheen kesken ajellaan seitsenpaikkaisella, mies kuskaa kaksipaikkaisella lapsia harrastuksiin, kahdestaan käydään joskus asioilla kaksipaikkaisella ja viisipaikkainen on käytössä lähinnä, kun yksi vie lapset hoitoon ja toinen hakee. Viisipaikkainen on vanhin, Ford Focus 1,6 farkku automaatilla. Molemmat muut kuluttavat vähemmän, niissä on enemmän tehoja (en muista ison auton tehoja, mutta urheiluautossa on 250 heppaa) ja muutenkin uudemmat. Urheiluauto on muita paremmin sisustettu, on nahkapenkkiä ja muutenkin väritykset on huolella mietitty. 

Kyllä se urheiluauto luo ihan vastaavan tunnelman kuin aikanaan, kun lähti kaverien kanssa kartsalle. Tulee vapaa olo, mutta samalla tuntuu melkein kuin olisi juhlameikki saanut uuden ehostuksen, kun laskeudun sen kyytiin. 

Vierailija
4/54 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 03:39"]Tulee vapaa olo, mutta samalla tuntuu melkein kuin olisi juhlameikki saanut uuden ehostuksen, kun laskeudun sen kyytiin. 

[/quote]

Jep ja saat uuden kampauksenkin :D.

Vierailija
5/54 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auto voi lisätä miehen pisteitä, se osoittaisi meillä olevan ainakin yksi yhteinen kiinnostuksenkohde.

Vierailija
6/54 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on ja panostaa itseensä ostamalla kauniin ja kivan lelun -> plus-pisteitä.

Jos on täynnä itseään, koska hänellä on hieno auto, auto on munanjatkeena lähtemätön osa identiteettiä ja esim juuri huomauttaa aina, jos joku katsoo hienoa autoa, miinuspisteitä. Samaten jos mies ei muuten kiinnosta, niin auto ei riitä pelastamaan vaikka olisi Bugatti Veyron.

Vielä urheiluautoakin isommat plussapisteet multa saisi, jos auto on uudehko, laatumerkkiä ja mies kertoo ylpeänä ei sitä, miten lujaa se kiihtyy, vaan sen, miten vähän se kuluttaa satasella ja miten pienet päästöt sillä on.

Vierailija
7/54 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun silmissä urheiluauto laskisi  pisteitä. Ihaninta olis jos hän asettaisi puhtaan lakanan vanhan auton rottelonsa penkille ettei kesämekkoni likastu.

Ja vanhasta autosta huolimatta raha-asiat olisivat kunnossa, ökyrikas ei tarvitse olla mutta sellainen jolla on parin kuukauden palkat pahanpäivän varalle.

Vierailija
8/54 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 14:41"]

Vielä urheiluautoakin isommat plussapisteet multa saisi, jos auto on uudehko, laatumerkkiä ja mies kertoo ylpeänä ei sitä, miten lujaa se kiihtyy, vaan sen, miten vähän se kuluttaa satasella ja miten pienet päästöt sillä on.

[/quote]

Suomalaiset ovat sitten ankean tasapäistettyä Toyotakansaa... oikein pahaa tekee.

Kaikki ajavat kälyisillä perusautoillaan nopeusmittaria koko ajan tiiraten ettei vaan lipsahda ylinopeuden puolelle. Sítten kun kalliilla premiumautolla joku hurauttaa ohi niin vilkutellaan valoja ja ollaan loppupäivä naama norsunvitulla.

Vierailija
9/54 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostukseni loppuisi siihen. Pidän turhaa tuhlaamista holtittomuuteena ja se on ikävä luonteenpiirre.

Vierailija
10/54 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä mukavampaa kaahata vanhoilla korolloilla sorateitä tuhatta ja sataa huolehtimatta siitä tuleeko lommoista tuhansien korjauslasku. Eli tykkäisin jos miehellä olisi pari vanhaa romua, joita osaa ajaa, mieluummin kuin joku munanjatke-esittelyauto, jota kohtelee kuin kukkaa kämmenellä. Ei varmaan antaisi edes minun ajaa sillä...

Vierailija
11/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
12/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisi jos olisi käteisellä ostettu. Muuten ei.

Vierailija
13/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs ei. Saahan miehestä räväkämmän kuvan jos se ajaa urheiluautolla kuin jos se ajaisi lestadiolaisbussilla. Tietty riippuu sitten siitä mitä itse on hakemassa ;)

Vierailija
14/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 20:08"]

Jos olisit "miesmetsällä", niin toisiko uusi, melko kallis urheiluauto lisää pisteitä silmissäsi? 

[/quote]

No ei, kun uusia kalliita urheiluautoja saa autoliikkeestä lainalla persaukisetkin.

Vierailija
15/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se olisi oikeastaan pikemminkin turnoff. En hae miestä, jolle varallisuuden näyttäminen tai nopeat autot ovat tärkeitä, vaan sellaista, joka ei noista välitä. Jos mies olisi mennyt tuhlaamaan rahojansa bensasyöppöön, saastuttavaan urheiluautomunanjatketurhakkeeseen, se ei todellakaan houkuttaisi minua.

Vierailija
16/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, oikeastaan päinvastoin.

Vierailija
17/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se siellä baarissa sillä mukana vai hän kertoisi siitä.......=D

Vierailija
18/54 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys lähti siitä, että mieheni mukava työkaveri, 34 v sinkkumies hommasi itselleen tuollaisen käytännöss 2 paikkaisen urheiluauton (kai siinä jonkunlainen takapenkkikin on mutta jalattomille ihmisille). Mieheni sitä autoa ihaillessaan sanoi että nyt luulisi naisia saavan kun oikeasti on vaimo etsinnässä.

Minulle tuo auto olisi ihan turn off, mutta tämän ketjun jälkeen olen hieman lieventänyt mielipidettäni. Joku sanoi kivasti, että jos auto on hommattu kivaksi leluksi koska varaa on ja suuri osa miehistä varmaankin haaveilee joskus tuollaisesta autosta, niin mikä ettei. Ekana minulle vaan tulee se ällöttävä peniksenjatke.

Mutta moni nainen näköjään myös pitää tuollaisesta autosta. En tiedä millaista vaimoa hän hakee. Ehkä sellaista joka on kiinnostunut nopeista autoista eikä aio tuoda 4 lastaan takapenkille ja itse vahdi bensamittaria.

ap

Vierailija
19/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun silmissä. Jos vapaille markkinoille päätyisin, niin lapset tulevat samassa paketissa myös. Meidän porukka ei pikkuiseen urheiluautoon mahtuisi.

Vierailija
20/54 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehet tuntuvat  uskovan että saavat siitä lisäpisteitä. Eivät tajua että suurin osa naisista nauraa heille ja heidän munanjatkeilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän