Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteinen ruuanlaitto ei onnistu, koska poikaystävä ei tykkää "aikuisten ruuista"

Vierailija
09.08.2020 |

Poikaystävä ei tykkää sienistä, oliiveista, katkaravuista, aurajuustosta (tai oikeastaan mistään Oltermannia voimakkaammasta juustosta). Tuliset ja voimakkaasti maustetut ruuatkin on ehdoton ei.

Miten te olette ratkaisseet ruuanlaiton, jos sinun ja miehen maku eroaa suuresti? Kokkaileeko kumpikin omat ruuat? Aikaisemmissa parisuhteissa olen tykännyt yhteisestä ruuanlaitosta ja kyllähän se helpottaa, kun molemmat voi syödä samaa ruokaa.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset aikuiset mieslapset kannattaa päästää kasvamaan. Tuollaiset ovat pelkkä taakka elämään. Been there, done that.

Vierailija
2/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakeittoa, ja pöytämausteeksi auramuruja ja jauhettua chiliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä kuvittelin että se syö vaan jotain ranskiksia ja nakkeja ketsupin kanssa. Mutta ei syö niin kuin sä haluat, voi kauhistus.

Vierailija
4/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla menisi maku (heheh) tuollaisesta miehestä. En voisi pitää kovin miehekkäänä, jos perus raaka-aineille nyrpistää nokkaansa. 

Vierailija
5/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellaista "en ole koskaan maistanut/tottunut syömään, joten en tykkää"-tyyppistä? Koska silloin voisitte yhdessä tehdä noista aineksista hyvää ruokaa ja voisi niitä oppia maistelemaan.. Jos taas ei ihan tosissaan tykkää yhtään mistään, niin parempi varmaan että kumpikin tekee omat ruokansa.

Vierailija
6/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää toista kertaa olisi nirson kanssa.

Vierailija
7/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minulla on sama "maku" kuin poikkiksellasi ja keksin silti vaikka mitä "aikuisten" ruokia syötäväksi.

Vierailija
8/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sellaista "en ole koskaan maistanut/tottunut syömään, joten en tykkää"-tyyppistä? Koska silloin voisitte yhdessä tehdä noista aineksista hyvää ruokaa ja voisi niitä oppia maistelemaan.. Jos taas ei ihan tosissaan tykkää yhtään mistään, niin parempi varmaan että kumpikin tekee omat ruokansa.

Täyspäiset ihmiset käyvät nuo jutut läpi alle 10 vuoden ikäisinä vanhempiensa opastuksella.

Pysykää erossa näistä mieslapsista.

Vierailija
9/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se yhteiselo on ilman ruuan jakamista?

Joko elää sen kanssa että suhde on heikko ja kumppani henkisesti etäinen tai on pakko oppia toisiltanne kokkaamaan yhdessä.

Kyl se vähän säätämällä onnistuu. Tai jos ei molemmat voi joustaa niin tuskin onnistuu suhdekkan.

Vierailija
10/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko sinä, ap, yhteistä kokemusta vai helpotusta arkeen?

Oletko miettinyt, kumpi teistä on se hankala? Mies, joka ei pysty syömään sinun ruokiasi vai sinä, joka pystyt syömään miehen ruokia?

Vierailija
11/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset lauantaimakkararanskanleipätyypit kannattaa jättää taakseen.

Vierailija
12/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötäisiin joka päivä pihviä ja perunakroketteja, ohessa paahdettua parsakaalia. Aikuisten ruokaa toisin kuin oliivit ja katkaravut, ne on vintagehipstersseille.

Vierailija
13/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einesperheessä tai täysin uusavuttomassa perheessä kasvaneet eivät osaa syödä normaalia ruokaa. 

Vierailija
14/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies syö sieniä, oliiveja ja katkarapuja, niin tarkista sen vuosikerta, nuo on 50-luvulla syntyneiden nousukkaiden lemppareita.

Vierailija
15/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli samanlainen. Itse tykkään maistella erilaisia makuja, mutta hänelle kelpasi vain "kouluruoat". En jaksanut syödä joka päivä makaronilaatikkoa tai pyttipannua, vaan haluan välillä muutakin kalaa kuin kalapuikkoja ja erilaisia ruokia muutenkin, joten usein tehtiin omat ruoat. Harmillista oli kun isoon ääneen arvosteli minun "erikoisia" ruokiani nyrpistellen kuin pikkulapsi, vaikka itselleen oli ne tutut ja turvalliset makaronimössöt.

Vierailija
16/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äyriäiset ja sienet ovat itsellekin jyrkkä ei. Ongelma on ratkaistu sillä, että minä teen kaikki ruoat. 

Vierailija
17/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heittää tuollaiset kehittymättömät sintit takaisin kasvamaan.

Vierailija
18/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu.

Vierailija
19/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö vain soseita ja juo mehua nokkamukista?

Vierailija
20/135 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tommonen ja sen takia se valmistaakin meidän ruoat. Pääsee helpommalla, koska itse syön melkein kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi