Poikaystävä käski leikata hiukset lyhyeksi "silleen että se sun uus tatuointi näkyy"
Otin niskaan tatuoinnin jossa lukee poikaystävän nimi. Suostuin koska nimi on lyhyt, tyylin "Ali" ja valitsin pienen tatuoinnin. En kuitenkaan haluaisi leikata hiuksiani jotka olen onnistunut kasvattamaan melko pitkiksi. Poikaystävä haluaisi, että kaverinsakin näkevät tatuoinnin ja tukka peittää sen. Suostuisitko itse?
Kommentit (25)
Olet ottanut tatuoinnin koska poikaystäväsi pyysi tatuoimaan oman nimensä sinun ihoosi? Jos suostuit siihen, niin miksi joku hiustenleikkuu on nyt suuri kynnys?
Itse en olisi suostunut ylipäätään ottamaan nimeä ihooni lähes pysyvästi. Ja jos hän sitä toiste pyytäisi suhde päättyisi siihen. MIettisin hyvin tarkkaan jatkoa jo ensimmäisen pyynnön jälkeenkin.
Et olisi tatuoinut hänen nimeään mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Pro tip: jos tulee tulee ero eikä ole varaa poistattaa tatuointia, niin voi antaa saman nimen vaikka lemmikille.
Jep. Ota vaikka joku lemmikkitarantella tai -heinäsirkka.
Minä en ikinä ottaisi kumppanini nimeä tatuointina ihoon, ainakaan hänen eläessään.
Jos rakas pitkäaikainen kumppani kuolisi, saattaisin tatuoida hänen nimensä johonkin huomaamattomaan paikkaan, josta näkisin sen halutessani itse, mutta muut eivät sitä yleensä näkisi. En ikinä niskaan tms. mistä en sitä nimeä itse näe.
Leikkaa puolisiili. Sopii hyvin tatuoituun päähäsi.