Kumman valitsisit: Tästä hetkestä hyppäys vuoteen 2040 vai vuoteen 2000?
Menneisyyteen joka samanlainen vaiko uusi aika, onko maailma tälläinen kuin nyt, onko Koronaa jne.
Kommentit (38)
2000, ja korjaisin tekemäni virheet.
2000. Jos saisin mukaani tämän kokemuksen ja tiedon. Mutta muuten olisin sen ikäinen kun silloin olin.
2000 olin jo tehnyt pahimmat virheeni, niin sama sitten hypätä eteenpäin.
Jaa ylläpito ei anna julkaista tiettyjä asioita täällä, eli se siitä sananvapaudesta
2000, tietysti. Tekisin miljoonia tulevina vuosina osakekaupoilla.
2000, vaikka en voisikaan käyttää tietoani tulevaisuudesta hyväksi. Vuonna 2040 nykyinen Instagram-sukupolvi on keski-ikäistä ja hallitsee julkista keskustelua sekä politiikkaa. Oli se sitten hyvä tai paha asia, tuntisin oloni todella ulkopuoliseksi muinaisjäänteeksi, jonka arvot ovat kymmenien vuosien takaa.
Vaikea valinta. Vuoteen 2000 menisin korjatakseni kaikki virheeni. Porukat voisivat laittaa äkillisen kypsymiseni murrosiän piikkiin, mutta olisi vaikea kestää 11-vuotiaana 31-vuotiaan elämänkokemuksella vanhempieni epäkypsyyttä. Olisi kylläkin huvittavaa, jos yrittävät taas kiskoa hiuksistani ja osaan yllättäen itsepuolustuslajeja.
2040. Netti liian hidas v.2000.. Ja ei ole älypuhelimia, tylsää.
2040. Olen utelias. Ilmastonmuutos ei tosin helpota 2070-luvulla, kuten joku täällä väitti. Laskelmia ei vain ole tehty pitemmälle kuin korkeintaan vuosisadan loppuun.
2040 jolloin olisin maailman ainoa valkoihoinen ihminen. Pääsisin sirkukseen töihin.
Vierailija kirjoitti:
2040. Netti liian hidas v.2000.. Ja ei ole älypuhelimia, tylsää.
Boomerit alapeukutti, kun muistivat että ei se ollutkaan mitään kulta-aikaa, vaan ainoa viihde heille oli inzest! ja vaimon pahoinpidely... xd ja ehkä mustavalkotv josta tulee uutisia.. xd!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edes miettiä. Se olisi 2000. Ei älypuhelimia, ei someja, ei öyhötystä, ei koronaa jne. jne.
Eikä ollut kukkahattutätejä/setiä ja kaikesta mielensäpahoittajia.
Tietysti vuoteen 2000. Pienelläkin omaisuudelle olisi äkkiä Suomen rikkain, jos siis saisi pitää muistinsa.
Toki pitäisi vältellä törmäämästä itseensä, ettei maailmankaikkeus romahda.
Vierailija kirjoitti:
2040. Olen utelias. Ilmastonmuutos ei tosin helpota 2070-luvulla, kuten joku täällä väitti. Laskelmia ei vain ole tehty pitemmälle kuin korkeintaan vuosisadan loppuun.
Se oli zinc, joka on muka aikamatkustaja ja tietää...
Ehdottomasti haluaisin siirtyä vuoteen 2040 edellyttäen, että säilyisin saman ikäisenä mitä nyt olen.
2000, mietin erotako vai jatkaako. Nyt tietäisin erota.
2000. Sillä kropalla, tällä kokemuksella.
Mutta se kaikki on tulossa ja joutuisit uudelleen elämään ne.