Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että tapailemani mies kirjoittelee tällä palstalla naisvihaisia aloituksia

Vierailija
09.08.2020 |

Hmm...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääkä nyt taas väittäkö, että minä tapailisin jotakuta teistä, kuten teitte tulevaisuudessa.

Zinc

Se en nimittäin ole minä, koska minä EN deittaile.

Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemasi mies epäilee samaa sinusta.

Vierailija
4/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut epäilemään niin?

Itse teen naisvihamielisiä aloituksia, mutta en deittaile.

Vierailija
5/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemasi mies epäilee samaa sinusta.

Harvemmin teen aloituksia, mutta jos teen, niin niissä ei kohdisteta minkäänlaista vihaa ihmisryhmiä kohtaan. Ap

Vierailija
6/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyn syyt: identtinen ilmaisutapa kieliopin ja puhekielen vinkkelistä, samoja hieman erikoisia sanavalintoja, samanlaiset lauserakenteet jne. Hymiöiden käytöt tismalleen samoja. Ikä oli ilmoitettu aloituksessa (en tiedä miksi, sillä ei ollut ollenkaan relevantti aloituksen kontekstiin nähden), mutta ikä ei täsmännyt kahdella vuodella. Eräs fyysinen yksityiskohta taas täsmäsi. Ap

Vierailija
7/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilyn syyt: identtinen ilmaisutapa kieliopin ja puhekielen vinkkelistä, samoja hieman erikoisia sanavalintoja, samanlaiset lauserakenteet jne. Hymiöiden käytöt tismalleen samoja. Ikä oli ilmoitettu aloituksessa (en tiedä miksi, sillä ei ollut ollenkaan relevantti aloituksen kontekstiin nähden), mutta ikä ei täsmännyt kahdella vuodella. Eräs fyysinen yksityiskohta taas täsmäsi. Ap

Todennäköisyydet eivät ole ehkä sun  puolellas, mutta onhan tossa kieltämättä aika paljon ja tarkkojakin yhtymäkohtia. Veikkaan silti että ei.

Vierailija
8/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
9/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääkä nyt taas väittäkö, että minä tapailisin jotakuta teistä, kuten teitte tulevaisuudessa.

Zinc

Piste.

Hyi, ei kukaan halua minua :(

Zinc

Vierailija
10/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle että kuulit bussissa jonkun keskustelun, jossa joku mies sanoi (tähän joku naisvihamielinen kommentti). Virittele keskustelua aiheesta. Naisvihaaja ei pysty kovin uskottavasti keskustelemaan tuollaisesta, ellei ole samalla poikkeuksellisen älykäs ja suunnitelmallisesti johda muita harhaan. Suurin osa ei ole.

Vierailija
11/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehelle että kuulit bussissa jonkun keskustelun, jossa joku mies sanoi (tähän joku naisvihamielinen kommentti). Virittele keskustelua aiheesta. Naisvihaaja ei pysty kovin uskottavasti keskustelemaan tuollaisesta, ellei ole samalla poikkeuksellisen älykäs ja suunnitelmallisesti johda muita harhaan. Suurin osa ei ole.

Kiitos, hyvä idea! Ap

Vierailija
12/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole, niin sattumaa tai sitten häröinen hakkeripoika täältä on napannut hänen viestejään ja koettaa ahdistaa sua (kun sanavalinnat, ja ulkonäkö ilmenee kuvasta, mutta iästä huti). Mutta jospa ei...

Vierailija
13/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Piste.

Hyi, ei kukaan halua minua :(

Zinc

Tehän niitä tänne olette kirjoittaneet, ENKÄ MINÄ !

Real Zinc

Vierailija
14/14 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa inhoat miestä, koska hän vaikuttaa kiltihköltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi