Epäilen, että tapailemani mies kirjoittelee tällä palstalla naisvihaisia aloituksia
Kommentit (14)
Älkääkä nyt taas väittäkö, että minä tapailisin jotakuta teistä, kuten teitte tulevaisuudessa.
Zinc
Se en nimittäin ole minä, koska minä EN deittaile.
Piste.
Tapailemasi mies epäilee samaa sinusta.
Mikä saa sinut epäilemään niin?
Itse teen naisvihamielisiä aloituksia, mutta en deittaile.
Vierailija kirjoitti:
Tapailemasi mies epäilee samaa sinusta.
Harvemmin teen aloituksia, mutta jos teen, niin niissä ei kohdisteta minkäänlaista vihaa ihmisryhmiä kohtaan. Ap
Epäilyn syyt: identtinen ilmaisutapa kieliopin ja puhekielen vinkkelistä, samoja hieman erikoisia sanavalintoja, samanlaiset lauserakenteet jne. Hymiöiden käytöt tismalleen samoja. Ikä oli ilmoitettu aloituksessa (en tiedä miksi, sillä ei ollut ollenkaan relevantti aloituksen kontekstiin nähden), mutta ikä ei täsmännyt kahdella vuodella. Eräs fyysinen yksityiskohta taas täsmäsi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Epäilyn syyt: identtinen ilmaisutapa kieliopin ja puhekielen vinkkelistä, samoja hieman erikoisia sanavalintoja, samanlaiset lauserakenteet jne. Hymiöiden käytöt tismalleen samoja. Ikä oli ilmoitettu aloituksessa (en tiedä miksi, sillä ei ollut ollenkaan relevantti aloituksen kontekstiin nähden), mutta ikä ei täsmännyt kahdella vuodella. Eräs fyysinen yksityiskohta taas täsmäsi. Ap
Todennäköisyydet eivät ole ehkä sun puolellas, mutta onhan tossa kieltämättä aika paljon ja tarkkojakin yhtymäkohtia. Veikkaan silti että ei.
Vierailija kirjoitti:
Älkääkä nyt taas väittäkö, että minä tapailisin jotakuta teistä, kuten teitte tulevaisuudessa.
Zinc
Piste.
Hyi, ei kukaan halua minua :(
Zinc
Kerro miehelle että kuulit bussissa jonkun keskustelun, jossa joku mies sanoi (tähän joku naisvihamielinen kommentti). Virittele keskustelua aiheesta. Naisvihaaja ei pysty kovin uskottavasti keskustelemaan tuollaisesta, ellei ole samalla poikkeuksellisen älykäs ja suunnitelmallisesti johda muita harhaan. Suurin osa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle että kuulit bussissa jonkun keskustelun, jossa joku mies sanoi (tähän joku naisvihamielinen kommentti). Virittele keskustelua aiheesta. Naisvihaaja ei pysty kovin uskottavasti keskustelemaan tuollaisesta, ellei ole samalla poikkeuksellisen älykäs ja suunnitelmallisesti johda muita harhaan. Suurin osa ei ole.
Kiitos, hyvä idea! Ap
Jos ei ole, niin sattumaa tai sitten häröinen hakkeripoika täältä on napannut hänen viestejään ja koettaa ahdistaa sua (kun sanavalinnat, ja ulkonäkö ilmenee kuvasta, mutta iästä huti). Mutta jospa ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Piste.
Hyi, ei kukaan halua minua :(
Zinc
Tehän niitä tänne olette kirjoittaneet, ENKÄ MINÄ !
Real Zinc
Todellisuudessa inhoat miestä, koska hän vaikuttaa kiltihköltä?
Jätä se sika.