Miten jotkut jaksaa pinnistellä aina selvinpäin?
Heiltä jää paljon kivaa kokematta eivätkä he koskaan todella rentoudu.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Mä en jaksa humalaisten seuraa. Yksin ei tulisi mieleenikään juoda. Rentoudun ja mulla on hauskaa vain yksin ja selvin päin olevien ihmisten kanssa. Voisitko antaa esimerkin hauskuudesta, joka jää kokematta ilman alkoholia?
Esim kunnon kännipanot sen miehen kanssa, josta ei ajattele sillain, pidetään kuin veljenä ja ollaan ihan vaan kavereita
Huono esimerkki. Suurin osa naisista ei pysty saamaan humalassa ollenkaan orgasmia. En minäkään. Ei innosta ajatus kännisen kaverin patjana olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä!!! Heti ollaan viemäs hoitoon jos vähä pitää hauskaa
*reps*
"Joo, me vaa vähän Maukan ja Peran kans otettii kun iltaa istuttii ja heti joutu putkaa, sit vaimo pistää katkolle".
En koe pinnistelynä olla selvinpäin. Tämä on minulle normaalitila.
Ainakaan minä en kaipaa kännissä tehtyjä seikkailuja ja kokemuksia. Enkä krapulapäiviä, sen enempää henkisiä kuin fyysisiäkään.
Ap on melkoisen aivopesty kun oletusarvo on kännirentoutuminen. K'nni tuhoaa aivoja ja se rentoutuminen vaikeutuu joka kerran. Normaali ihminen älyää olla selväpäinen kirjaimellisesti. Hän osaa abstrahoida ongelmiaan ja sublimoida ne rakentavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pinnistellä? Ihan osaan rentoutua ilman alkoholia, eikä mene seuraava päivä pilalle. Aina fresh ja hyvä olo😁
Säälin juoppoja.
Miten voi selvinpäin kestää lapsiperhearkeakin jos ei saa yhtään rentoutusta vaikka oluesta?
Siksi koska heillä ei ole riippuvaisen aivoja vaan saavat kiksinsä ihan tavallisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pinnistellä? Ihan osaan rentoutua ilman alkoholia, eikä mene seuraava päivä pilalle. Aina fresh ja hyvä olo😁
Säälin juoppoja.
Miten voi selvinpäin kestää lapsiperhearkeakin jos ei saa yhtään rentoutusta vaikka oluesta?
Jaa mitenhän sitä on kestänyt, hyvin näköjään. Mut motto on " kaikki järjestyy, kunhan ei juomaan ala" oon nähnyt sitä iloa koko elämäni, isäni menetin viinalle, katkaisin kierteen omalta osaltani. En kuitenkaan ole absolutisti, enkä "karta" humalaisten seuraa. Juominen vaan ei sovi mulle.
Musta on aina tuntunut lähinnä siltä, että koko viikonloppu menee pilalle alkoholin kanssa, siksi en ole juonut moneen kymmeneen vuoteen kuin korkeintaan lasillisen, jos väkisin tyrkytetään jossain juhlissa. Jostain syystä se alkaa tökkimään jo ensimmäisen lasillisen jälkeen.
Osaan kyllä rentoutua ilman ja elämä on paljon rennompaa ja hauskempaa selvinpäin.
Helposti,eikä edes tarvitse pinnistellä.
17 vuotta selvinpäin vapaaehtoisesti pinnistelemättä
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin alkon pössyyn jo ajat sitten.
Suosittelen.
Suosittelen samaa kokemuksen äänellä. Ei känni sekoiluja eikä krapuloita. Miinuksena laittomuus mutta ainahan joka asiassa on jokin miinuspuoli.
Min ainakin vedä joka päivä kännit nii pysyy maailma kasasa
Helppoa! Ei tarvitse pinnistellä yhtään. Onko sinulla ongelmia?
Sulla on selkeä alkoholi ongelma jos ajattelet noin.
No ei siihen alkoholia tarvita, että rentoutuu.
Kaikenlaiset riippuvuudet ovat pahasta. Tuhoaa oman elämänsä lisäksi muiden.
Voisin juoda vettä vahvempaakin, mutta koska se ei ole terveellistä, lasissani on lähes aina vettä.
Eilen join yhden Happy Joen. Se maksoi 9 euroa. Eli kalliiksi tulee, sillä ei huvita ottaa kalsarikännejä kotona.
Kunhan baareissa ja konserteissa hinnat laskee noin melkein puolella, voisin juoda joskus useammankin kuin yhden. Mutta toistaiseksi tällä mennään. Maksa kiittää ylisuuria hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Moni (edellä kirjoittaneista) haluaisi rentoutua, mutta heille ehkä yksikin paukku on liikaa...
No haloo, kyllähän sitä voi rentoutua monin tavoin ilman viinaa.
Esim kunnon kännipanot sen miehen kanssa, josta ei ajattele sillain, pidetään kuin veljenä ja ollaan ihan vaan kavereita