Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän, että mulla oli vähän erilainen mielikuva lentokapteeneista (Tinder treffit)

Vierailija
09.08.2020 |

Olin eilen lentokapteenin kanssa Tinder treffeillä. En ole mitenkään lentokapteenien, uniformujen tms. perään mutta myönnän, että ehkä mulla oli lentokapteeneista jotenkin erilainen käsitys. Tämä mies puhui KOKO AJAN Game of Thronesista (en ole katsonut) ja samoin joistain muista Netflix/HBO sarjoista, joita maraton-katsoo. Muuta ei sitten vapaa-ajalla teekään, vain katsoo noita sarjoja. Kolmen tunnin ajan mies vaan pauhasi noista sarjoista eikä yhtään pystynyt näkemään, että mä olisin yrittänyt puhua muistakin asioista. Aivan kuin tämä mies olisi elänyt jossain rinnakkaistodellisuudessa noiden lohikäärmeidensä kanssa.

Kommentit (239)

Vierailija
141/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että rahoistaan huolimatta satoja ovat. 

^ saitoja

Vierailija
142/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lentäjät missään Tinderissä roiku..

Tottakai on. Itse en ole Tinderissä, mutta tunnen yhden lentäjän, joka ainakin joku aika sitten oli. Tunnen aika paljon lentäjiä perheineen, ja ovat ihan tavallisia ihmisiä iloineen ja suruineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että rahoistaan huolimatta satoja ovat. 

Vassari on aina sitä mieltä, että on saita jos ei luovu rahoistaan hyväkseen. Antaahan ne jo puolet palkastaan yhteiskunnan hyödyksi. 

Vierailija
144/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Itse en ole Tinderissä, mutta tunnen yhden lentäjän, joka ainakin joku aika sitten oli. Tunnen aika paljon lentäjiä perheineen, ja ovat ihan tavallisia ihmisiä iloineen ja suruineen. 

Naisia luulisi olevan jonoksi asti jo muutenkin niin ehkä keskimääräistä harvemmin joutuvat Tinderissä etsimään.

Vierailija
145/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä sanoo olevansa lentokapteeni. En usko kaikkea mitä minulle sanotaan. 

Vierailija
146/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä paljon naisiakin lentäjinä, lentokapteeneina. 

Vierailija
147/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lentäjistä on lentäjiä, liikennelentäjiä. Lentokapteeneina on Suomessa vähän. 

Vierailija
148/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokapteeni on arvonimi joka on annettu. Ammatti on lentäjä. Lentokapteeni arvonimi ei ole kovin monilla. Lentäjä lentää konetta, ja toinen lentäjä on perämiehenä. 

Vierailija
149/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä netflix-maratoonareita alkaa olla ihan hirveästi, ammatista viis. Että kaikki vapaa-aika maataan sängyssä katsomassa sarjoja.

Sängyssä viihtyminen on ihan ok, kun siinähän voi viihtyä kaksinkin. Mutta nämä pelituoli- ja es-runccarit, hyi olkoon.

Repesin:) pelituolirun.k. ri!!! :))) 

Vierailija
150/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokapteeni on arvonimi. Konetta lentävää sanotaan kapteeniksi, koneen kapteeniksi. Lentoperämies on myös lentäjä. Puhekielessä usein käytetään lentokapteeni nimeä. 

Vierailija
151/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se matkustajakoneen lentäminen loppujen lopuksi todellakaan mitään adrenaliinipaukkuja tuottavaa Top Gun -meininkiä ole, niin pitäähän sitä rinnakkaistodellisuus olla lentäjilläkin.

Joo ymmärrän sen, että joku hömppä tv on työn ohelle juuri sopivaa. Itse teen mielenterveyskuntoutujien kanssa töitä ja vapaa-ajalla mullakin on omat guilty pleasureni, kuten esim. täällä palstailu, c-tason julkkisjuorujen lukeminen jodelissa tai katsomalla jotain Tempparit-tasoista roskaa. Mutta en mä noista ikinä pitäisi kolmen tunnin monologia treffeillä ihmiselle, joka ei ole asiasta kiinnostunut! Lisäksi oli jotenkin surullista, ettei tuolla kaverilla taida olla elämässä mitään muuta kuin ne fantasiaohjelmat, joiden hahmot on hänelle ikään kuin kavereita. 

ap 

Eiks lentokapteenit vietä aika paljon aikaa töissä ja poissa kotoa? Ehkä hänellä ei ole ollut aikaa käydä treffeillä tai missään, tai sitten hän on jotenkin autistinen, jne. 

Vierailija
152/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Ladalla hakemaan ja äiti istui takapenkillä?

Vierailija
153/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia luulisi olevan jonoksi asti jo muutenkin niin ehkä keskimääräistä harvemmin joutuvat Tinderissä etsimään.

Ehkä ne naiset eivät tiedä, minne se jono pitää muodostaa. Kun tämä tietämäni lentäjä tinderissä esimerkiksi oli ihan tavallista elämää viettävä työssäkäyvä yksinhuoltajaisä, joka ei ehkä ehtinyt niitä naisia etsiä. Oikeat ihmiset kun elävät oikeaa elämää, missä ei aina kohtaa sitä oikeaa. 

Vierailija
154/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokapteeni on arvonimi joka on annettu. Ammatti on lentäjä. Lentokapteeni arvonimi ei ole kovin monilla. Lentäjä lentää konetta, ja toinen lentäjä on perämiehenä. 

Tosiaan lentokapteeni ei ole ammattinimike. Koneessa, esim. Finskillä, on aina vähintään yksi kapteeni (huom. kapteeni, ei lentokapteeni) ja yksi perämies. Nykyisin tosin perämies -sanaa ei käytetä virallisissa yhteyksissä (tasa-arvo -mies -sanan takia), vaan perämies on toinen lentäjä

Vierailija
155/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne naiset eivät tiedä, minne se jono pitää muodostaa. Kun tämä tietämäni lentäjä tinderissä esimerkiksi oli ihan tavallista elämää viettävä työssäkäyvä yksinhuoltajaisä, joka ei ehkä ehtinyt niitä naisia etsiä. Oikeat ihmiset kun elävät oikeaa elämää, missä ei aina kohtaa sitä oikeaa. 

Ja voi olla helpompi etsiä anonyymisti seuraa Tinderissä kuin niistä gold diggereistä, jotka ovat rahan perässä. 

Vierailija
156/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni oli aika iso prosentti lentäjiä jotka todettiin aika narsistisiksi.

Yleisesti siis. Kyseistä ihmistä en tiedä tuntevani.

Ainakin omalla luokalla koulussa ollut tyyppi oli aika narsku jo pienenä. Tietän että hän on lentokapteeni. Oli aika täynnä itseään jo teininä!!!

Naiset on niin narskuja että kaikki pitäisi pyöriä ympärillä ja miellyttää just heitä.  Neurokirurgiksi ym. tarvitaan hiukan muutakin kuin narsistisuutta. 

Vierailija
157/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan työssäkäyvä ei UI Suomessa rahoissa, verotus pitää siitä huolen. Harvalla on myös varaa jakaa rahojaan ympäriinsä, ei edes lentäjillä tai lääkäreillä. Sinänsä hassua puhua rikkaista lentäjistä. 

Vierailija
158/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan työssäkäyvä ei UI Suomessa rahoissa, verotus pitää siitä huolen. Harvalla on myös varaa jakaa rahojaan ympäriinsä, ei edes lentäjillä tai lääkäreillä. Sinänsä hassua puhua rikkaista lentäjistä. 

No ei, mutta kyllähän muuhun väestöön verrattuna lääkärit ja lentäjät ovat todella hyvätuloisia. Sukulaislentäjäni tienaa bruttona 12-13k €/kk ja lääkäriystäväni 10k€. Itse tienaan 2500€, joten tuntuu kyllä isoilta tuloilta. Toki tiedän verottajan osuudet

Vierailija
159/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia pulliaisia ovat, ehkä joillakin jopa vähän noussut hattuun,  siksi pitää leveillä ja esittää. Miehessä tärkein on keskustelutaito, vaatimattomuus sekä luonne, ei mikään ammatti

Vierailija
160/239 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia pulliaisia ovat, ehkä joillakin jopa vähän noussut hattuun,  siksi pitää leveillä ja esittää. Miehessä tärkein on keskustelutaito, vaatimattomuus sekä luonne, ei mikään ammatti

Kyllä minun tuntemani lentäjät ovat enemmänkin vaatimattomia ja matalalla profiililla liikenteessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi