Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän, että mulla oli vähän erilainen mielikuva lentokapteeneista (Tinder treffit)

Vierailija
09.08.2020 |

Olin eilen lentokapteenin kanssa Tinder treffeillä. En ole mitenkään lentokapteenien, uniformujen tms. perään mutta myönnän, että ehkä mulla oli lentokapteeneista jotenkin erilainen käsitys. Tämä mies puhui KOKO AJAN Game of Thronesista (en ole katsonut) ja samoin joistain muista Netflix/HBO sarjoista, joita maraton-katsoo. Muuta ei sitten vapaa-ajalla teekään, vain katsoo noita sarjoja. Kolmen tunnin ajan mies vaan pauhasi noista sarjoista eikä yhtään pystynyt näkemään, että mä olisin yrittänyt puhua muistakin asioista. Aivan kuin tämä mies olisi elänyt jossain rinnakkaistodellisuudessa noiden lohikäärmeidensä kanssa.

Kommentit (239)

Vierailija
181/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan lentokapteeneita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan

Vierailija
182/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän lentokapteeneista yhtä jos toista. Viina maistuu aika monelle, paljon huonokäytöksisiä miehiä kyseisessä ammatissa (narsistisia). On siellä onneksi mukaviakin, jotka omaavat hyvät käytöstavat, ovat kyllä yleensä muualta kuin Suomesta nämä, jotka osaavat käyttäytyä. Ahneita oman edun tavoittelijoita, toki ammatti on vaativa, olen ollut ohjaamossa nousujen ja laskujen aikana, on siinä tekemistä varsinkin kun laskeudutaan isoille kentille, missä paljon liikennettä. 

Lentoemäntä 15-vuotta

Tiedän lentoemännistä yhtä sun toista. Viina maistuu myös useille sekä lentäjien kulli. Eivät ole mitään herttaisia ilmojen tarjoilijoita, vaan itsekeskeisiä oman edun tavoittelijoita siinä missä lentäjät. 

Pakit saatu? Tulevat hyvin toimeen pienissä tiloissa sekä toistensa että asia

Kyllähän suurin osa lentoemännistä tyrkyttää itseään lentäjille ja kiikarissa on napata lentäjä.  Omaa kokemusta on ex-lentoemona. Ei tietenkään kaikki, mutta hyvin monet. Saatetaan olla hyvinkin tyrkkyä. Sitten haukutaan vaimoja, koska ollaan kateellisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä ovat tyrkkyjä. Moni töissä on kun etsii leveämpää elämää. 

Vierailija
184/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se matkustajakoneen lentäminen loppujen lopuksi todellakaan mitään adrenaliinipaukkuja tuottavaa Top Gun -meininkiä ole, niin pitäähän sitä rinnakkaistodellisuus olla lentäjilläkin.

Joo ymmärrän sen, että joku hömppä tv on työn ohelle juuri sopivaa. Itse teen mielenterveyskuntoutujien kanssa töitä ja vapaa-ajalla mullakin on omat guilty pleasureni, kuten esim. täällä palstailu, c-tason julkkisjuorujen lukeminen jodelissa tai katsomalla jotain Tempparit-tasoista roskaa. Mutta en mä noista ikinä pitäisi kolmen tunnin monologia treffeillä ihmiselle, joka ei ole asiasta kiinnostunut! Lisäksi oli jotenkin surullista, ettei tuolla kaverilla taida olla elämässä mitään muuta kuin ne fantasiaohjelmat, joiden hahmot on hänelle ikään kuin kavereita. 

ap 

Pitkillä lennoilla on aikaa katsoa koneessa sarjoja tabletilta. Ihan yleistä.

Vierailija
185/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitteli kanssasi, kun huomasi sinun olevan ahne opportunisti, jota kiinnostaa ennemmin miehen ammatti ja rahat, kuin mies itse.

Vierailija
186/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitteli kanssasi, kun huomasi sinun olevan ahne opportunisti, jota kiinnostaa ennemmin miehen ammatti ja rahat, kuin mies itse.

Äkkiä ne gold diggerit erottaa 

Vierailija
187/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä ovat tyrkkyjä. Moni töissä on kun etsii leveämpää elämää. 

Kerran eräs nuori kaunis emo sanoikin minulle, että pääasiallinen syy lentoemännäksi hakeutumiseen on pyydystää oma lentäjä 

Vierailija
188/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokapteenit ovat aika julkisia henkilöitä ja tunnistetaan esim oman ammattikunnan piirissä joten taisit juuri syyllistyä yksityiselämää koskevan tiedon levittelyyn. Jos mies huomaa voi olla että suuttuupi. Jos puhuu toisesta tunnistettavasti ( ja ei julkisuuteen itse pyrkivästä, siellä olevasta jen)

Höpöhöpö.

Vierailija
189/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lentokapteeni, ja tunnen siksi monta muutakin. Ihan tavallisia ihmisiä ovat. Joku tykkää kalastamisesta, joku mökkeilystä, ja ulkonäöstäkään et kapteeniksi, tai lentäjäksi tunnistaisi.

Vierailija
190/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on lentokapteeni, ja tunnen siksi monta muutakin. Ihan tavallisia ihmisiä ovat. Joku tykkää kalastamisesta, joku mökkeilystä, ja ulkonäöstäkään et kapteeniksi, tai lentäjäksi tunnistaisi.

Joo, ihan tavallisia ukkoja ovat <3. Minun mieheni on perämies sinivalkoisilla siivillä ja tuikitavallinen perheenisä on. Rauhallinen, luotettava ja tasapainoinen. 

Vierailija
191/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokapteenit ovat aika julkisia henkilöitä ja tunnistetaan esim oman ammattikunnan piirissä joten taisit juuri syyllistyä yksityiselämää koskevan tiedon levittelyyn. Jos mies huomaa voi olla että suuttuupi. Jos puhuu toisesta tunnistettavasti ( ja ei julkisuuteen itse pyrkivästä, siellä olevasta jen)

No jos ovat julkisia henkilöitä, eikö yksityiseedensuoja ole silloin nimenomaan pienempi. En kyllä tiedä yhtään lentokapteenia edes nimeltä.

Vierailija
192/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsikäs ajatus, että ammatti määrittelisi persoonan.

Vierailija
193/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan määrittää. Ihme juttu. 

Vierailija
194/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden lentokapteenin tiedän. Aikamoinen juoppo, toivottavasti ei ole joskus kapteenina omalla lennolla. Taisi ratistakin kärähtää, erot ym.

Jos on ratti tullu, ni ei todellakaan enää lennä.

Vierailija
195/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden lentokapteenin tiedän. Aikamoinen juoppo, toivottavasti ei ole joskus kapteenina omalla lennolla. Taisi ratistakin kärähtää, erot ym.

Jos on ratti tullu, ni ei todellakaan enää lennä.

Tämä fakta. Tyyliin jotkut yhdet lievät ylinopeussakot saatetaan vielä hyväksyä, mutta kaikista tätä vakavimmista lupakirja lähtee. Siksi lentäjät ovat nuhteettomia, pakkokin. 

Vierailija
196/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni oli aika iso prosentti lentäjiä jotka todettiin aika narsistisiksi.

Yleisesti siis. Kyseistä ihmistä en tiedä tuntevani.

Narsistit yleensä hakeutuvat arvostettuihin ammatteihin. Kiiltokuvamainen julkisivu on kaikki kaikessa.

Vierailija
197/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan määrittää. Ihme juttu. 

Persoona voi määrittää ammatin ennemminkin

Vierailija
198/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Youtubesta pieruvideoita, siis sellaisia, joissa esim. joku mies kävelee väkijoukossa ja yhtäkkiä pieraisee kuuluvasti. Tietysti pierut ovat tekopieruja, mutta useimmat ohikulkijat luulevat niitä aidoiksi ja reaktiot ovat senmukaisia.

Tällaiseen pieruvideoon oli kommentoinut lentäjä. Hän kertoi rentoutuvansa pieruvideoiden parissa ohjaamossa usein  ennen lentoa. 

Vierailija
199/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan lentokapteeneita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan

Niin ollaan. 

Vierailija
200/239 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat lopettaa lakkoilun.