Myönnän, että mulla oli vähän erilainen mielikuva lentokapteeneista (Tinder treffit)
Olin eilen lentokapteenin kanssa Tinder treffeillä. En ole mitenkään lentokapteenien, uniformujen tms. perään mutta myönnän, että ehkä mulla oli lentokapteeneista jotenkin erilainen käsitys. Tämä mies puhui KOKO AJAN Game of Thronesista (en ole katsonut) ja samoin joistain muista Netflix/HBO sarjoista, joita maraton-katsoo. Muuta ei sitten vapaa-ajalla teekään, vain katsoo noita sarjoja. Kolmen tunnin ajan mies vaan pauhasi noista sarjoista eikä yhtään pystynyt näkemään, että mä olisin yrittänyt puhua muistakin asioista. Aivan kuin tämä mies olisi elänyt jossain rinnakkaistodellisuudessa noiden lohikäärmeidensä kanssa.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät on tunnetusti erittäin kitsaita, yksinkertaisia ja usein itseänsä täynnä olevia tylsiä insinöörityyppejä. Ei kiitos.
Pihiys taitaa olla yleistä, muuten en allekirjoita. T. Lähipiiriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän lentokapteeneista yhtä jos toista. Viina maistuu aika monelle, paljon huonokäytöksisiä miehiä kyseisessä ammatissa (narsistisia). On siellä onneksi mukaviakin, jotka omaavat hyvät käytöstavat, ovat kyllä yleensä muualta kuin Suomesta nämä, jotka osaavat käyttäytyä. Ahneita oman edun tavoittelijoita, toki ammatti on vaativa, olen ollut ohjaamossa nousujen ja laskujen aikana, on siinä tekemistä varsinkin kun laskeudutaan isoille kentille, missä paljon liikennettä.
Lentoemäntä 15-vuotta
Tiedän lentoemännistä yhtä sun toista. Viina maistuu myös useille sekä lentäjien kulli. Eivät ole mitään herttaisia ilmojen tarjoilijoita, vaan itsekeskeisiä oman edun tavoittelijoita siinä missä lentäjät.
Lentoemäntien tärkein tavoite on iskeä lentäjä ja päästä vaimoksi hänel
Ja jos ei saa, tulee heistä puheissa pihejä ja tylsiä alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät on tunnetusti erittäin kitsaita, yksinkertaisia ja usein itseänsä täynnä olevia tylsiä insinöörityyppejä. Ei kiitos.
Sanoo joku nainen, joka saanut pakit lentäjältä :D
Lentoemäntä se vain. Ovat tunnetusti ylintä älymystöä ja ennen kaikkea anteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni oli aika iso prosentti lentäjiä jotka todettiin aika narsistisiksi.
Yleisesti siis. Kyseistä ihmistä en tiedä tuntevani.
Tuo on ihan jopa järkeenkäypää ja jopa suotavaa.
Kyllä. Näitä on paljon myös erikoilääkäreinä, etenkin kirurgiassa. Sillä narsismi ja psykopatia usein ilmenee ns. menestyvissä miehissä, mutta naisissa ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta ammattia. Eksä oli erittäin pienisieluinen, pelaileva, narsistinen, sisimmissään äärimmäisen epävarma ihminen. Rooli tärkeintä. Lentäjän ammatti oli iso osa roolia ja itse rakennettua identiteettiä.
Minulla sama kokemus. Pohjimmiltaan vihasi naisia. Rasvainen ja inhottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni oli aika iso prosentti lentäjiä jotka todettiin aika narsistisiksi.
Tuo on ihan jopa järkeenkäypää ja jopa suotavaa.
Kyllä. Näitä on paljon myös erikoilääkäreinä, etenkin kirurgiassa. Sillä narsismi ja psykopatia usein ilmenee ns. menestyvissä miehissä, mutta naisissa ei niinkään.
Olen lentäjän vaimo ja tunnistan lieviä narsistisia piirteitä miehestäni. En mitään niin vakavaa, ettenkö voisi olla onnellisessa ja taas-arvoisessa parisuhteessa hänen kanssaan, mutta tunnistettavissa kyllä on. Ammatti varmaan vaatii tietynlaista itseluottamusta ja nimenomaan syvää luottamusta omaan itseensä, joka lienee sitten jo lähellä ulospäin näkyvää narsistista puolta.
Vierailija kirjoitti:
Väkisin tuli mieleen että on joku näitä palstasankareita tai samaa koulukuntaa (tai trolli) joka on oppinut että lentäjillä käy flaksi ja esiintyy sellaisena. Treffeille päästyään ei vaan taidot riitä muuhun kun omasta elämästä, eli sarjoista puhumiseen.
Tai kasari- musiikista ja stand upista. Jäätävä kokemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta ammattia. Eksä oli erittäin pienisieluinen, pelaileva, narsistinen, sisimmissään äärimmäisen epävarma ihminen. Rooli tärkeintä. Lentäjän ammatti oli iso osa roolia ja itse rakennettua identiteettiä.
Minulla sama kokemus. Pohjimmiltaan vihasi naisia. Rasvainen ja inhottava ihminen.
Siinä kans pakit saanut katkerana :D
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omalla luokalla koulussa ollut tyyppi oli aika narsku jo pienenä. Tietän että hän on lentokapteeni. Oli aika täynnä itseään jo teininä!!!
Kuka haluaa mieheksi jonkun lentokapteenin, tietty rahanahneet naiset, jotka haluaa pystytellä koreaa kulissia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa mieheksi jonkun lentokapteenin, tietty rahanahneet naiset, jotka haluaa pystytellä koreaa kulissia.
Kulissia? Mä olen lentäjän onnellinen vaimo, ollut jo parikymmentä vuotta aviossa ja mitään kulissia ole tarvinnut esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulissia? Mä olen lentäjän onnellinen vaimo, ollut jo parikymmentä vuotta aviossa ja mitään kulissia ole tarvinnut esittää.
Onnek olet sitten
Vierailija kirjoitti:
Money talks
Minulla on Tinder profiilissani ammattina lentokapteeni, mutta ymmärrän olla juttelematta televisiosarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Tinder profiilissani ammattina lentokapteeni, mutta ymmärrän olla juttelematta televisiosarjoista.
Mutta kuitenkaan et ole lentäjä, haluat vain saada naisia?
Ei lentäjät missään Tinderissä roiku..
Vierailija kirjoitti:
Ei lentäjät missään Tinderissä roiku..
Ei ainakaan oikeat sellaiset.
Olen kuullut että rahoistaan huolimatta satoja ovat.
Esimerkkejä lentäjien kitsaudesta: Olin vasta-aloittanut lentoemäntä, surkealla palkalla. Oltiin ravintolassa syömässä koko miehistö ja söin vain pääruoan ja lasin viiniä. Kapteeni veti alkuruuat, pihvit, viinit, konjakit, jälkiruuat jne. Laskun tullessa ehdotti että varmaan laitetaan saman verran kaikki pottiin. En kehannut sanoa vastaan ja maksoin siis hänenkin ruokansa, Kerran taas perämies jätti tippiä pöytään ja kapteeni nappasi sen omaan taskuunsa kun luuli että kukaan ei näe.. Ihmeellistä käytöstä, ottaen huomioon että tienataan paremmin kuin ministerit.