Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneiden aikojen karva”muoti”

Vierailija
09.08.2020 |

Onko mielestänne outoa, että muutamia vuosikymmeniä sitten (ja nyt taas uudestaan tulossa?) oli naisillakin hyvin tuuhea turkki alakerrassa ja jopa kainaloissa? Siis se näkökulma, että sitä pidettiin naisellisena, kauniina ja seksikkäänä? Sillä olihan kyseisten vuosikymmenien eroottisissa elokuvissakin sama tyyli, ei vain tavan naisilla.
Eroottisia kuvia ja elokuvia tehneet naiset esiintyivät tuuheine puskineen.
Tuleeko yhtään mieleen ajatus ”miksei silloin naiset halunneet kaunistautua myös karvoituksen suhteen”? Kuten nyt tehdään?
Onko nainen kauniimpi karvoineen vai karvattomana?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dsfsdsd kirjoitti:

Kuinkahan moni nainen kynii itselleen turhan takia ja toistuvasti punakoituvan ja ja turvahtaneen, näppyisen piikkisängen vain koska luulee hollywoodilaismielisiä muotilehtiä ja -sivustoja lueskeltuaan, ettei mies pidä täyskarvaisesta alapäästä.

En tiedä kuka näitä kirjottaa, mutta kerrotaan nyt tavallisen miehen mielipide.

En tunne ketään miestä, joka tykkäisi karvaisesta pillusta. Olen pahoillani. Mieluusti kirjottaisin jotain muuta voimaannuttavaa ja olkaa luonnollisia yms. Mutta olen nyt rehellinen kun kerta kysytään.

Aihe on noussut esiin kymmenien tuttujen kanssa saunailloissa tai pikkujouluissa yms. 100% miehistä sanoo, että posliini paras, jos muuta ei saa niin siistitty, ja karvainen on kauhistus. Vastaajat 30-45 v.

Näistä miehistä JOKAINEN luultavasti panisi myös sitä karvaista naista ja varmaan vielä sanoisi naiselle, että kiva kun on karvoja. Miksi? Koska normaali mies on kohtelias eikä kukaan kusipää ikinä haukkuisi seksikumppanin karvoja.

Mutta on siis hyvä ymmärtää, että kyllä miehet siitä ajellusta tykkää. Jos pääsette itse joskus nuolemaan tai panemaan karvaista tai karvatonta niin ymmärrätte ERITTÄIN hyvin miksi. Monelle voi olla jopa kynnyskysymys parisuhteeseen lähtemiselle yms. Karvainen nainen nähdään epähygieenisenä ja huolimattomana muutenkin.

Vielä kerran: anteeksi. Tämä ei ole suosittu mielipide mutta se on totuus.

Ps. Kaikki viralliset tutkimukset tukee minun empiiristä tutkimusta.

Tässä on totuus.

Jos jollakin jäi jotain kysyttävää aiheesta vielä niin lukekaa tuo teksti uudestaan.

Miehet rakastaa posliinipillua, ja ei todellakaan tykkää karvaisesta. Ihan sama mitä se mies sulle lepertelee, niin se vain on.

T. Toinen tyyppi

Painu v*****n siitä yleistämistä! Mikä sinäkin oikein olet puhumaan kaikkien miesten puolesta?? Monikin mies tykkää karvaisesta! Ä***ö!!

Vierailija
42/51 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dsfsdsd kirjoitti:

Kuinkahan moni nainen kynii itselleen turhan takia ja toistuvasti punakoituvan ja ja turvahtaneen, näppyisen piikkisängen vain koska luulee hollywoodilaismielisiä muotilehtiä ja -sivustoja lueskeltuaan, ettei mies pidä täyskarvaisesta alapäästä.

En tunne ketään miestä, joka tykkäisi karvaisesta pillusta. Olen pahoillani. Mieluusti kirjottaisin jotain muuta voimaannuttavaa ja olkaa luonnollisia yms. Mutta olen nyt rehellinen kun kerta kysytään.

Aihe on noussut esiin kymmenien tuttujen kanssa saunailloissa tai pikkujouluissa yms. 100% miehistä sanoo, että posliini paras, jos muuta ei saa niin siistitty, ja karvainen on kauhistus. Vastaajat 30-45 v.

Näistä miehistä JOKAINEN luultavasti panisi myös sitä karvaista naista ja varmaan vielä sanoisi naiselle, että kiva kun on karvoja. Miksi? Koska normaali mies on kohtelias eikä kukaan kusipää ikinä haukkuisi seksikumppanin karvoja.

Mutta on siis hyvä ymmärtää, että kyllä miehet siitä ajellusta tykkää. Jos pääsette itse joskus nuolemaan tai panemaan karvaista tai karvatonta niin ymmärrätte ERITTÄIN hyvin miksi. Monelle voi olla jopa kynnyskysymys parisuhteeseen lähtemiselle yms. Karvainen nainen nähdään epähygieenisenä ja huolimattomana muutenkin.

HAHAH. Mä ainakin tiedän moniakin miehiä jotka tykkää karvaisesta ja sellaisiakin joille posliini on kauhistus. Että se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan ihmissusipimpit sitten tekee aloituksia, kun mies ei anna suuseksiä. Ovat vielä aidosti ihmeissään. 🤣

Hahhah. Kyllä mä ainakin olen saanut ja paljon. Mene sinä vaan sen kynityn kanannahkapimppisi kanssa muualle.

Vierailija
44/51 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lienee aikoinaan roomalaiset ajatelleet, kun poistivat ihokarvat. Niin se muoti muuttuu.

Vierailija
45/51 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sfgsd kirjoitti:

Ihmiset taitavat nykyisin lukuisten poika- ja tyttöystiensä ja kaikenlaisten pikaisten sekasuhteiden ansiosta saada niin paljon, että heistä tulee nirppanokkia ja alkaavat karvatkin ällöttää. Tottuvat liian hyvään. Vaan olepa selibaatissa 37 vuotta eli koko ikäsi ja elä saamati muuta läheisyyttä kuin kolme halia 21 vuodessa niin alkaa nirsous karista

Väärin. Ja vai muka liian "hyvään"? Posliinissa ei ensinnäkään ole mitään hyvää. Todellinen syy tähän ilmiöön on massojen suuri tyhmyys: Imetään itseen täysin kyseenalaistamatta kaikki vaikutteet mitä amerikkalainen media ihmisille syöttää ja otetaan se totuutena. Ja lopulta uskotaan että se on muka ihan oma mielipide.

Vierailija
46/51 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dsfsdsd kirjoitti:

HAHAH. Mä ainakin tiedän moniakin miehiä jotka tykkää karvaisesta ja sellaisiakin joille posliini on kauhistus. Että se siitä.

Kuten minäkin - tuiki tavallinen mies. Karvainen alapää on vain naisella niin kaunis ja seksikäs...

Vierailija
47/51 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sanonta on että "mitä v villaisempi ,  sitä k kylläisempi".

Vierailija
48/51 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomuus eli täysposliini. Aikuisen naisen jalkoväli on kaunis.

Vierailija
49/51 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa naisen karvaisuus ! Vois vaikka

uikkareista esiintyöntyviäkin karvoja näkyä. 

Olis niin mukava katsella millaiset karvat

kullakin daamilla olis.  Ennen suuseksiä vois

vähän harjata, niin ei karvat irtoais suuhun.

Vierailija
50/51 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä miehiä, jotka ovat lihavien naisten perään ja vielä syöttää naisiaan isommaksi. Vastaavalla tavalla pervoja karvaisten naisten suhteen.

Omassa kaveri piirissä en ole näihin pervoihin törmännyt. Kaikille tuntuu olevan se karvaton pimppi ja timmikuntoinen nainen mieluumpi.

Vierailija
51/51 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneinä aikoina jo 1800 luvulla oli myös poslareita, samoin 1900 luvun vuosikymmeniä.

Jonnet luulee poslarin olevan joku nykypäivän uusi juttu, säälittävää sivistyksen puutetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän