Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imatran "kohusaarna"

Vierailija
31.07.2013 |

Minusta on oikein piristävää että vielä on pappeja jotka uskaltavat sanoa suoraan synnin synniksi. Mutta vissiin oli kirkollekin liikaa kun pappi piti poistaa kesken saarnan :o

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä saarnaa on uskominen, niin tästä maailmasta ei ykskään elävä pääse taivaaseen. Nää on taas näitä "minä olen oikeassa, koska Jumala" -ihmisiä, hohhoijjaa.

Vierailija
2/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:30"]

Jos sitä saarnaa on uskominen, niin tästä maailmasta ei ykskään elävä pääse taivaaseen. Nää on taas näitä "minä olen oikeassa, koska Jumala" -ihmisiä, hohhoijjaa.

[/quote]

Eihän sinne pääsekään yksikään ihminen, koska ihminen on syntinen samalla hetkellä kun pää putkahtaa esiin. Turha tässä on rypistellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:31"]

[/quote]

Eihän sinne pääsekään yksikään ihminen, koska ihminen on syntinen samalla hetkellä kun pää putkahtaa esiin. Turha tässä on rypistellä :)

[/quote]

Ja kaikki aikaisemmat vuodet varmasti luennoinut siellä, kuinka Jumala pelastaa kaikki syntiset. Ei mun mielestä tarvii omia jyrkkiä mielipiteitään mennä kirkkoon sanelemaan koko kansalle. Enkä ihmettele, että on poistettu keskenkaiken, melko epäammattimaista käytöstä nykypapilta

Vierailija
4/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

Ja kaikki aikaisemmat vuodet varmasti luennoinut siellä, kuinka Jumala pelastaa kaikki syntiset. Ei mun mielestä tarvii omia jyrkkiä mielipiteitään mennä kirkkoon sanelemaan koko kansalle. Enkä ihmettele, että on poistettu keskenkaiken, melko epäammattimaista käytöstä nykypapilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän