Eero harrastaa seksiä uimahalleissa
Kommentit (15)
En oo Eero mutta naiselle naisseuraa löytyy kyllä uimasta hyvin.
Uimahalleissa on kivaa käydä panemassa. Usein menen altaalle esittelemään letkuani ja se saa kilpailua aikaan naisväessä. Kuka ehtii ensin? Panna voi melkein missä vaan. Kylmävesiallaskin on tullut kokeiltua.
T. Eero
Olen pari kertaa nähnyt ilmoituksen, jossa mies etsii seuraa uimahallin saunaan. Ilmoitti paikan ja ajan milloin on siellä. En muista missä ilmoitukset näin.
Tulin juuri tämän jutun takia tänne. Missä uimahalleissa tai kylpylöissä tuota voi tehdä jäämättä kiinni.
T. N
Eero voi suksia hevon vi..... uimahalleista.
tietyt Suomen uimahallit... Kertokaa nyt joku!!
Helsingin Dianapuiston suihkulähteen altaassa olen nähnyt kun joku n e e k e r i pani jotain plösöä pukumiestä
Onko tuo "eero" tämän palstan Raimo, joka kyttäilee uimahallin saunassa ja suihkussa viipottavia kulleja ja istuu jalat levällään saunassa ylimmällä lauteella?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo "eero" tämän palstan Raimo, joka kyttäilee uimahallin saunassa ja suihkussa viipottavia kulleja ja istuu jalat levällään saunassa ylimmällä lauteella?
Taitaa olla tää Raimo sun mielikuvitusystäväsi?
Onko suomessa olemassa sellaisia uimahalleja ja missäpäin, jossa miehet ja naiset yhdessä alastomana saa viipyä ja se aikuisten toiminta luvattu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Raimohan pyöri täällä yhteen aikaan koko ajan kertomassa kuinka bongailee kaluja uimahalleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Raimohan pyöri täällä yhteen aikaan koko ajan kertomassa kuinka bongailee kaluja uimahalleissa.
Hö minä olen Pertti
Kyseessä on homomies ja homot panee uimahallissa, kuten aina.
Jos joku jolla maksullinen is viitsisi tarkistaa sivusto jossa Eero sopii panotreffejä on