Oletteko nähneet miehiä, jotka sheivaa alapään ym.
On todella outoa, jos mies ei sheivaa kainaloita, tai rintakarvoja tai alapäätään lainkaan. Miehellä pitää olla pieni viiru alapäässä karvoituksen suhteen, niin muuten yäk. Tätä ei toki julkaista, koska vain naisten haukkuminen palstalla sallittu.
Kommentit (20)
Olen raakannut munat jo pidemmän aikaa ja pohdin myös persreiän valkaisua.
Olen erimieltä. Minusta kaikinpuolin karvainen mies on äärimmäisen seksikäs. sellanen maskuliininen näky. Ainoastaan kulmakarvat ei saa kasvaa yhteen muuten hyvä. Mutta näin makuja on moneksi ja hyvä niin. N37
Kyllä munakarvat ajellaan aina. Persereiän valkaisu on lähinnä urbaani legenda.
Miehellä pitää olla pieni viiru alapäässä karvoituksen suhteen, niin
Eikä naisellakin pidä sitten olla karvatupsu kummassakin kainalossa, säärissä pimpsassa ja anuksen päällä kun sitä 45-vuotiasta 120kg av-mammaahan voidaan muuten luulla 11-vuotiaaksi ellei se säästä todisteita siitä että minä olenkin jo niin iso tyttö että karvoja kasvaa jo pinpissäkin?
Usein näen peilistä alapäänsä sheivanneen miehen. Silloin tällöin luomumman, mutta enenevässä määrin on kyllä paljas.
M55
Yleensä luomuna ja sen kerran kun ajelin paljaaksi, vaimo epäili mun ajelleen sen takia että olisin käymässä vieraissa eikä edes syyttä. Hyvä vinkki vaimolle, että pitäisi ehkä vähän panostaa seksielämäänkin ettei seksiä tarvitse jatkuvasti vongata vierailta naisilta. Hyvä vinkki myös muille miehille, joilla yleensä karvat tallessa. Ihan kaikessa hiljaisuudessa ajelette karvat veks ja kun naisenne alkaa kysellä mistäs nyt tuulee, salaperäistä myhäilyä vaan ettekä kiellä tai myönnä mitään. Kyllä alkaa seksiä taas olla, ellei tempusta seuraa saman tien eroa.
Mä sheivaan parran ja kainalot. Alapäätä trimmaan lyhyemmäksi, varsinkin kesällä niin on freesimpi olo.
Muutoin annan vartalokarvojen kasvaa luonnollisesti. Niitä mulla on lähes joka puolella kehoa.
Sheivannut säännöllisesti jo 25 vuotta. Niin kun joku aiempi mainitsi niin freesimpi ja siistimpi olo. Vaimokin tykkää.
Palleista ja suvuilta kaikki pois höylällä. Yläpuolelta siistin lyhyeksi.
En tykkää jos alapää on miehellä karvaton. Tosi epämaskuliinista.
onhan tuo vähän jännä että poistetaan maskuliiniseksi koettuja piirteitä ja tehdään itsestä tarkoituksella femiinisempi. toisaalta ei kai se eroa parranajosta sinällään. nuorelle kauniille miehelle tuollainen ehkä vielä sopii, tai jos harrastaa jotain ristiinpukeutumista esim niin sitten ymmärrettävää. karvaton keski-ikäinen mies on vaan typerä näky. sitä paitsi etenkin talvella se vaikuttaa jo ihan siihen miten tarkeneekin.
Vierailija kirjoitti:
onhan tuo vähän jännä että poistetaan maskuliiniseksi koettuja piirteitä ja tehdään itsestä tarkoituksella femiinisempi. toisaalta ei kai se eroa parranajosta sinällään. nuorelle kauniille miehelle tuollainen ehkä vielä sopii, tai jos harrastaa jotain ristiinpukeutumista esim niin sitten ymmärrettävää. karvaton keski-ikäinen mies on vaan typerä näky. sitä paitsi etenkin talvella se vaikuttaa jo ihan siihen miten tarkeneekin.
Joskus sheivasin jalat ja oli inhottavaa kun vaikka keittiössä hanaa käyttäess huomaa jos joku pienkin pisara kylmää vettä roiskahtaa jalalle :D Eipä tuollaisiakaan pikkuasioita tule edes ajatelleeks että se vesipisara niihin karvoihin pysähtyy ja siksi sitä ei tunne
Minihame näytti kyllä paljon paremmalta päällä ilman karvoja
Vierailija kirjoitti:
Olen raakannut munat jo pidemmän aikaa ja pohdin myös persreiän valkaisua.
Olet Halla-ahon tiellä. Hienoa vain vassarit jättää anuksen valkaisematta
Peilistä olen nähnyt miehen, joka on sheivannut kaiken kaulasta alaspäin. Hyvältä näytti!
mun mies ajelee, muuten ei saa suuhoitoa.
N36
Vierailija kirjoitti:
Olen erimieltä. Minusta kaikinpuolin karvainen mies on äärimmäisen seksikäs. sellanen maskuliininen näky. Ainoastaan kulmakarvat ei saa kasvaa yhteen muuten hyvä. Mutta näin makuja on moneksi ja hyvä niin. N37
Rajansa kaikella. Gorillakarvat jotka jatkuu selästä niskan kautta suoraan hiuksiin. Rajaamaton ja siistimätön parta kaulalla. Munakarvat 5cm kullin varren puolella. Persvaossa tursuva tupas pitkänpitkää karvaa.
Eeei.
Poskiiniksi sheivaan ja toki myös perseestä. Peniksen paksunnos on otettuna. Ympärysmitta nyt 17,5cm
Karvat ovat eduksi vain korvien yläpuolella. Koskee kumpaakin sukupuolta.
Olen sheivannut jo 20 vuotta. Häpykummulle jätän vähän lyhyttä.
Vierailija kirjoitti:
Karvat ovat eduksi vain korvien yläpuolella. Koskee kumpaakin sukupuolta.
Eipä niillä mitään tee sielläkään.
Kyllä meillä miehellä on pysynyt karvoitus poissa kullista ja palleista jo yli 10v, kun olen sanonut etten suihin ota jos on pelkoa että suustani löytyy karvoja tuon jälkeen.