Mies vetäytyi ja muuttui kylmäksi tunteiden tunnustamisen jälkeen, mikä juttu?
Ollaan hengailtu ja viestitty tiiviisti miehen kanssa. Treffit on aina pitkiä ja intensiivisiä, samoin keskustelut viestein. Mies on aloitteellinen viestijä, on ilmeistä, että kiinnostusta on. Ollaan siitä puhuttukin, selvä case. Seksi on tajunnanräjäyttävää, hengailu yhdessä kivaa.
Viimeisillä treffeillä sanoin tykkääväni hänestä, hän sanoi tykkäävänsä minusta.
Seuraavana päivänä mies oli kuin eri ihminen. Ei ottanut juuri kontaktia, torjui mun kosketuksen. Kun kysyin mikä juttu, mies sanoi, ettei halua antaa mulle vääriä signaaleja ja ettei tiedä mitä tuntee mua kohtaan tai mitä ajattelee tästä meidän jutusta. Kuulema on huomannut, että oon ihastunut häneen ja hän epäröi.
Tuon kohtaamisen jälkeen sanoi kuitenkin, että tietysti jatketaan yhteydenpitoa. Oli lämpimät hyvästit.
Mitähän v***a tässä oikein tapahtui?! Oon ihan puulla päähän lyöty. Enpä oo tähän 36 ikävuoteen mennessä kohdannut mitään vastaavaa. Mikä juttu?
Kommentit (427)
Vierailija kirjoitti:
Kiteytys, osa kaksi:
Sen lisäksi, että naisen tulee tiedostaa hierarkiansa ja tasonsa reikänä kahvi abc:llä -> kolmen lajin illallinen merenrantaravintolassa, ja kaikki välimuodot, pitää hänen myös tajuta, ettei yhdessä tekeminen, hasukanpito ja seksi merkitse suhdetta tai tunteita!
Että miltäs tytöt kuulostaa, häh?
Minulla on vaikeuksia ymmärtää, että jo sana ”suhde” on näille sitoutumiskammoisille niin vakava, ettei sitä voisi käyttää, jos tehdään asioita ja vietetään aikaa yhdessä ja seksiäkin on. Kyllä se minusta on suhde. Suhteita ne ystävyyssuhteetkin ovat. Perinteisesti sitoutuminen on sitten ollut sitä, kun kihlaudutaan. Ihme tunnevammaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä ettei tajua.
Mies pitää sinua pelkkänä hauskanpito seurana. Kiva paneskella ja hengailla yhdessä.
Ei näe sinua itselleen vaimomatskuna
Ehkä näin. Onko varakkuuseroa, kotityöhalukkuutta, hyviä geenejä ja kasvatustaitoa. Millaiset vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää luonnollisena sitä, että ensin tulee seksi ja sitten vasta mietitään onko mitään vakavampaa niin tulee myös varautua siihen, että mitään vakavampaa ei tule.
Tämä. Eikä vain varautua, vaan lähtä siitä oletuksesta, että mitään syvempää ei todennäköisesti kehity.
Ja se syvempi tarkoittaa yhteistä asuntolainaa vuosikausiksi, elatusvelvollisuutta, molempien suvut niskoille, lasten kanssa valvottuja öitä, pakkotyötä, ehkä puoliso osoittautuu muuksi kuin luultu, mitä kaikkea. Eikä siihen tarvita muuta ihmeellistä puolisomatskua kuin velvollisudentuntoisempaa ihmistä. Kannattaako sitä arvostaa enemmän kuin viihtyisää ajanviettoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää luonnollisena sitä, että ensin tulee seksi ja sitten vasta mietitään onko mitään vakavampaa niin tulee myös varautua siihen, että mitään vakavampaa ei tule.
Tämä. Eikä vain varautua, vaan lähtä siitä oletuksesta, että mitään syvempää ei todennäköisesti kehity.
Ja se syvempi tarkoittaa yhteistä asuntolainaa vuosikausiksi, elatusvelvollisuutta, molempien suvut niskoille, lasten kanssa valvottuja öitä, pakkotyötä, ehkä puoliso osoittautuu muuksi kuin luultu, mitä kaikkea. Eikä siihen tarvita muuta ihmeellistä puolisomatskua kuin velvollisudentuntoisempaa ihmistä. Kannattaako sitä arvostaa enemmän kuin viihtyisää ajanviettoa?
Tarkoitat varmaan, että naiset eivät tarvitse? Miehet eivät ihan kenenkä tahansa sitoudu.
Mikä siinä seurustelussa tosiaan niin pelortaa? Ikään kuin sitä ei voisi lopettaa koska tahansa. Minusta naisena on omituista, jos seurustelu tarkoittaa vääjäämättömästi yhteenmuuttoa, kihloja, lapsia ym. tulevaisuudessa. Seurustellessahan se syvempi rakkaus kehittyy, jos on kehittyäkseen. Jos aina vain tapaillaan en ainskaan itse kykene päästämään toista niin lähelle, vasn olen aina varuillani. Ikuiset tapailijat eivät kai sitten kaipaa todellista läheisyyttä ja luottamusta toosen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian helppo nakki. Vetäydy ja muutu etäisemmäksi ja katso mitä tapahtuu.
Tässä iässä ei jaksa enää mitään kissa-hiiri-leikkejä tai kisailla siitä, onko tarpeeksi vaikeastitavoiteltava.
Vetäydyin kylmentymisen jälkeen ja yllättäen mies on ollut päivittäin minuun yhteydessä. Ottikohan vetäytyminen egon päälle?
Ap
Silloin kun minulla oli monivaiheinen päällä niin olisi ollut aika rajua jos olisi heti ollut seksiäänessä kaikkien kanssa.
Saatoin mennä ravintolaan, silloin siis käytiin siellä yleensä, ei netissä, niin jopa parikin kertaa viikossa.
Kuukaudessa 4-8 kertaa, riippuen. Tanssin ja pidin hauskaa, joskus vein kahville, mutta ei tullut mieleenkään, että se edellytti seksiä. Itsestäänselvästi. Miehetkin ymmärsivät ihan hyvin sen. Jos ei niin heidän päänsärkynsä.
Joitain tapailin uudestaan, joitain en. Joidenkin kanssa tuli pitempi suhde ja siihen seksi sitten luontevasti ehkä tulikin mukaan.
Mutta tuota ei ollut, että ensin seksi ja sitten mietitään vasta miten jatkuu vai jatkuuko lainkaan.
409 korjaa, menovaihe, ei monivaiheinen, seksiä, ei seksiäänessä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä seurustelussa tosiaan niin pelortaa? Ikään kuin sitä ei voisi lopettaa koska tahansa. Minusta naisena on omituista, jos seurustelu tarkoittaa vääjäämättömästi yhteenmuuttoa, kihloja, lapsia ym. tulevaisuudessa. Seurustellessahan se syvempi rakkaus kehittyy, jos on kehittyäkseen. Jos aina vain tapaillaan en ainskaan itse kykene päästämään toista niin lähelle, vasn olen aina varuillani. Ikuiset tapailijat eivät kai sitten kaipaa todellista läheisyyttä ja luottamusta toosen ihmisen kanssa.
No ainakin itselleni seurustelu on iso juttu eikä tuollaista puolivillaista että toisen voi sitten lempata jos ei huvitakkaan. Silloin esitellään läheisille ja sukulaisille, sen henkilön kanssa voisin kuvitella tekeväni lapsia. Kyllä minä nimenomaan otan ihmiset vakavasti enkä todellakaan kenelle tahansa avaa sydäntäni.
Pelimiehet vois vähä sitäkin miettii, minkä kuvan antavat lapsilleen. Eikä se irtop..lla leuhkiminen hirveän älykästä kuvaa aikuisesta miehestä anna.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet vois vähä sitäkin miettii, minkä kuvan antavat lapsilleen. Eikä se irtop..lla leuhkiminen hirveän älykästä kuvaa aikuisesta miehestä anna.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulle on tässä epäselvää? Selkokielellä sanoi, ettei halua antaa vääriä signaaleja = olet pelkkä pano. Lakkaa haaveilemasta.
Just näin, ei halua antaa vääriä signaaleja = ei halua että saat sellaista käsitystä että olisi kyse mistään vakavasta tai että olisit ainoa.
Teillä on ollut eri säännöt. Sinä haet sitoutumista yhden kanssa. Hän sitoutumatonta pikkukivaa monen kanssa. käynyt minullekin usein. Nykyään mies joka heti ensi treffeillä tiesi haluavansa lisää vain minun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä ei jaksa enää mitään kissa-hiiri-leikkejä tai kisailla siitä, onko tarpeeksi vaikeastitavoiteltava.
Vetäydyin kylmentymisen jälkeen ja yllättäen mies on ollut päivittäin minuun yhteydessä. Ottikohan vetäytyminen egon päälle?
Ap
Ei vaan nyt on taas metsästysvietti, hän ajattelee että sinullakin on muitakin joiden kanssa hän kilpailee. Eikä ole pelkoa sitoutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulle on tässä epäselvää? Selkokielellä sanoi, ettei halua antaa vääriä signaaleja = olet pelkkä pano. Lakkaa haaveilemasta.
Just näin, ei halua antaa vääriä signaaleja = ei halua että saat sellaista käsitystä että olisi kyse mistään vakavasta tai että olisit ainoa.
Teillä on ollut eri säännöt. Sinä haet sitoutumista yhden kanssa. Hän sitoutumatonta pikkukivaa monen kanssa. käynyt minullekin usein. Nykyään mies joka heti ensi treffeillä tiesi haluavansa lisää vain minun kanssa.
Tuo on juuri se ihanteellinen tilanne että heti ekoista treffeistä tietää, ja että tunne on molemminpuolinen. Muuhun en nykyään enää tyytyisikään, kokemuksesta viisastuneena. Jos mies ei heti tee selväksi että haluaa vain minut ja ilmaisee pientäkään epävarmuutta minua kohtaan, en jää katselemaan vaan jatkan etsimistä.
Onko luotettavia ihmisiä enää olemassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sun viesteistä ei käy ilmi riittävästi että voisi millään muotoa sanoa pelaako vai ei. On se ihan hyvin voinut vaikka satuttaa itsensä aiemmassa suhteessa, että aristaa ihan aidosti. Kyl miehiinkin sattuu vaikkei ne sitä aina näytäkään. Sitten katuu käytöstään kun vetäydyt. Pienestä sitoutumiskammosta voi kyllä parantua hyvinkin nopeasti, jopa muutamassa päivässä jos luottamus vahvistuu mut sun pitäis ottaa ite iisisti.
Voithan kertoa huolesi varovasti hänelle itselleen, kun selvästi sua kuitenkin tyyppi kiinnostaa.
Tai sitten se voi pelata ja leikkiä, ota selvää tai unohda. Itsehän vähän pelaat myös kun täällä asiasta kyselet.
Lol, niinpä olis. Lopputulos ois kuitenkin ollut sama, mutta ois säästyny se n. 150 euroa. Mikä muuten oli opiskelijalle iso raha!!