Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 168cm miehekäs pituus naiselle?

Vierailija
08.08.2020 |

Olen nyt liikaa kuullut haukkuja pituudestani miehiltä ja olen ihan täynnä tätä, jopa yli 190cm saattavat haukkua minua pitkäksi. Olenko siis miehekkään pituinen?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, yövuorolaiset lähtee nyt kotiin. Päivävuoro tulee töihin - vauva.fihin.

Vierailija
42/44 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo. Perus pituus naiselle tuo.

Ei vttu ole provo. Miksi vtussa joku oikeasti edes provoisi tällä asialla? Mun pituus on alkanut muuttua mulle kompleksiksi näiden haukkumisten myötä, miksi synnyin näin pitkäksi? Vttu mä vihaan mun pituutta.

Ap

Ok.. ja ikää oli?

20v.

Ap

Tuon ikäiset miehet pyörivät paljon y l i laudalla. Siellä kiertää typerä meemi, että yli 170 cm naiset eivät ole naisia (ja alle 180 cm miehet eivät ole miehiä) ja sinä olet kohtalaisen lähellä tuota mittaa. Tuossa iässä useimmat miehet ovat vähän kakkoslaatua vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs? Malliksihan tuon pituinen olisi usein jopa alamittainen. Eli ovatko mallit sitten miehekkäitä? :D

Ovat koska homomiehet ovat mallibisneksen takana. Heille täydellinen nainen on tietenkin mahdollisimman miehekäs, eli kuiva ja pitkä.

Vierailija
44/44 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt loppu sekoilulle. Naisten keskipituus Suomessa on 165,9 cm. Eli 2,1 cm lyhyempi kuin tuo 168. Noin pientä eroa ei normaalisti edes huomaa.

Itse en ole koskaan kuullut olevani pitkä ja olen tasan 168 cm pitkä. Ei myöskään 170 cm pituinen ystäväni. Luulimme muuten molemmat olevamme samanpituisia, kunnes pituudet tulivat puheeksi. Kuten sanoin, 2 cm eroa ei huomaa.

Ongelmasi on mieleterveydellistä laatua. Pyydä päästä psykologin juttusille, jotta vääristyneet käsityksesi saadan lempeästi oikaistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi