Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 168cm miehekäs pituus naiselle?

Vierailija
08.08.2020 |

Olen nyt liikaa kuullut haukkuja pituudestani miehiltä ja olen ihan täynnä tätä, jopa yli 190cm saattavat haukkua minua pitkäksi. Olenko siis miehekkään pituinen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot just täydellisen pitunen. 160cm aika pätkä ja 180cm on sitten jo miehen mittanen.

Vierailija
22/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörit oudoissa piireissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo. Perus pituus naiselle tuo.

Ei vttu ole provo. Miksi vtussa joku oikeasti edes provoisi tällä asialla? Mun pituus on alkanut muuttua mulle kompleksiksi näiden haukkumisten myötä, miksi synnyin näin pitkäksi? Vttu mä vihaan mun pituutta.

Ap

Ok.. ja ikää oli?

20v.

Ap

15 vai 20?

Vierailija
24/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituushulluko se siellä taas?

En keksi näille keskusteluille muita syitä kuin

A) Keksit provoja jonkinlaisena outona keinona vahvistaa harhaluulojasi, jotta voit kieriskellä itsesäälissä

B) Olet todella epäonnisesti tavannut useita törppöjä miehiä, joiden mielestä naisen pitää olla todella lyhyt. Tai olet tavannut tyyliin kaksi tällaista miestä ja luulet, että lähes kaikkien miesten täytyy olla samanlaisia.

tai

C) Olet oikeasti itse paljon lyhyempi kuin esität ja sinulla on jonkin itsetuntokompleksi, jonka vuoksi koet pakonomaista tarvetta haukkua mielestäsi pitkiä naisia näiden provojen varjolla.

Vierailija
25/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) Keksit provoja jonkinlaisena outona keinona vahvistaa harhaluulojasi, jotta voit kieriskellä itsesäälissä

B) Olet todella epäonnisesti tavannut useita törppöjä miehiä, joiden mielestä naisen pitää olla todella lyhyt. Tai olet tavannut tyyliin kaksi tällaista miestä ja luulet, että lähes kaikkien miesten täytyy olla samanlaisia.

tai

C) Olet oikeasti itse paljon lyhyempi kuin esität ja sinulla on jonkin itsetuntokompleksi, jonka vuoksi koet pakonomaista tarvetta haukkua mielestäsi pitkiä naisia näiden provojen varjolla.

Olen mä jonkinlainen pituushullu, koska kuten sanoin, mun pituudesta on jo muodostunut mulle jonkinlainen kompleksi. Inhoan mm. todella paljon kulkemista minua lyhyempien ihmisten kanssa ja ylipäätänsä koen mun pituuden ällöttäväksi. Haluaisin karistaa mun pituudesta ainakin 10-15cm, mutta mahdotonta enkä tiedä miten opin elämään pituuteni kanssa. Mä olen jo ihan siitä 15-vuotiaasta asti vihannut mun pituutta, mutta vuosien varrella haukkumiskommenttien myötä siitä on tullut mulle päivittäinen ahdistuksen aihe ja jopa tehnyt mut miettimään usein itsemurhaa. Ja edelleenkään tämä ei ole provo.

Ap

Vierailija
26/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua 168cm pituista sanotaan aina pitkäksi alle 160cm ihmisten toimesta :D no ilmankos.. shit sherlock.

En minä koskaan sano 180cm ihmisiä pitkiksi heidän kuullen niin miksi lyhyet sitten sanovat sen ääneen? Omituista.

Eiköhän jokainen tiedosta oman pituutensa.

Vierailija
27/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs? Malliksihan tuon pituinen olisi usein jopa alamittainen. Eli ovatko mallit sitten miehekkäitä? :D

Vierailija
28/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai

Olen mä jonkinlainen pituushullu, koska kuten sanoin, mun pituudesta on jo muodostunut mulle jonkinlainen kompleksi. Inhoan mm. todella paljon kulkemista minua lyhyempien ihmisten kanssa ja ylipäätänsä koen mun pituuden ällöttäväksi. Haluaisin karistaa mun pituudesta ainakin 10-15cm, mutta mahdotonta enkä tiedä miten opin elämään pituuteni kanssa. Mä olen jo ihan siitä 15-vuotiaasta asti vihannut mun pituutta, mutta vuosien varrella haukkumiskommenttien myötä siitä on tullut mulle päivittäinen ahdistuksen aihe ja jopa tehnyt mut miettimään usein itsemurhaa. Ja edelleenkään tämä ei ole provo.

Ap

15cm? Miksi ihmeessä haluaisit olla 153cm?

Vierailija
29/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs? Malliksihan tuon pituinen olisi usein jopa alamittainen. Eli ovatko mallit sitten miehekkäitä? :D

No ovat. Niillä ei oo yleensä kunnon tissejäkään.

Vierailija
30/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lääkärin kirjoittamaa epikriisiä minusta: "..Kyseessä hoikka, pitkähkö, 50- vuotias nainen, jolla ollut kipuja.."

PitkäHKÖ = 168 cm

Vierailija
31/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin lääkärin kirjoittamaa epikriisiä minusta: "..Kyseessä hoikka, pitkähkö, 50- vuotias nainen, jolla ollut kipuja.."

PitkäHKÖ = 168 cm

Anna ku arvaan: tää lääkäri oli itse joku 160cm pygmi?

Vierailija
32/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on naisten keskipituus, miesten sitten reippaasti enemmän.

Vierailija
33/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös 168, enkä pidä itseäni erityisen pitkänä, eikä kukaan ole ikinä niin sanonutkaan. Eikö se ole aika lähellä keskimittaista naista? Ehkä hitusen pitempi kuin keskimittainen?

Olen itse täsmälleen tuon pituinen ja tunnen itseni pikemminkin lyhyeksi. Etenkin nuorempien naisten rinnalla, koska heillä keskipituus on enemmän. Mutta kaunis ja naisellinen koen olevani. Mutta aloitus oli varmaan miehen provo toki.

Vierailija
34/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pituus tämä 168 cm minulle on ollut. Yltää monille hyllyille, vaikka ei ihan ylimmille. Mehän olemme keskipituisia.

Vierailija
35/44 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös 168, enkä pidä itseäni erityisen pitkänä, eikä kukaan ole ikinä niin sanonutkaan. Eikö se ole aika lähellä keskimittaista naista? Ehkä hitusen pitempi kuin keskimittainen?

Keskimitta taitaa olla Suomessa sen 165cm joten ei 3cm paljoa mihinkään vaikuta.

Suomalaisen naisen keskipituus on kyllä tällä hetkellä juuri tuo 168. Tämä mitta kasvaa hiljalleen, ja 165 oli tosiaan se keskimitta noin 90-luvulla.

Vierailija
36/44 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten keskipituus on tällä hetkellä noin 165 cm, mutta se on itse ilmoitettu pituus., joka ei perustu laajoihin mittauksiin. Tutkimuksista tiedetään, että pituus arvioidaan aina ylöspäin, paino alemmaksi, tupakointi ja alkoholin käyttö vähemmäksi, seksielämä virkeämmäksi jne. . Luultavasti todellinen keskipituus on noin 163 cm:n luokkaa. Ei keskipituus voi määrättömiin nousta.

Vierailija
37/44 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän (yli 190cm) naisen jos sais.

M178cm

Vierailija
38/44 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168cm ja koen olevani pätkä.

Vierailija
39/44 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudessasi ei ole mitään vikaa! Olet keskipituinen. Ilmeisesti pituuttasi arvostelleet miehet pitävät lyhyistä naisista. Ei siitä kannata välittää eikä pahastua. Jokaisella on oma makunsa. Mäkin olen noin 168cm pitkä ja mun makuuni on itseäni pidemmät miehet. Varmasti moni mies tahtoo mua hoikemman naisen, ei se mua haittaa. Mua ei taas kiinnosta hyvin hoikat miehet. Makunsa kullakin, kaikki eivät kaikista kiinnostu, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
40/44 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo. Perus pituus naiselle tuo.

Ei vttu ole provo. Miksi vtussa joku oikeasti edes provoisi tällä asialla? Mun pituus on alkanut muuttua mulle kompleksiksi näiden haukkumisten myötä, miksi synnyin näin pitkäksi? Vttu mä vihaan mun pituutta.

Ap

Ok.. ja ikää oli?

20v.

Ap

Voi teitä poikia, kun jatkuvasti mittaatte!

Minulla on ikää 50+, pituutta 168 cm ja 15 cm. Naisia ja suhteita on ollut ihan riittävästi. Lapsiakin on tullut. Koskaan, ikinä, milloinkaan ei ole mistään pituuksista valitettu. Kerran oli pikainen suhde pitkän ja isorintaisen naisen kanssa. Hän oli varattu ja siksi se ei johtanut pysyvään suhteeseen. Petihommissa oli lievä hankaluus, kun minusta tuntui, että koko nainen oli pelkkää säärtä, reittä ja jalkoja. Lähetyssaarnaaja-asennossa hän ei oikein saanut jalkoja minun olkapäille sopivasti. No, "haitta" oli kylläkin mitätön. Meillä oli kivaa se pari kertaa. Hän oli älykäs, ihastuttava ja näyttävä ulkomuodoiltaan.

Kolme asiaa ratkaisee, saatko naisen: Asenne, asenne ja asenne. Ne kun on kohdallaan, niin voit lähes päältä valkata, kenet haluat. Lopeta se hemmetin mittaaminen ja keskity naisiin. Opettele tanssimaan? Ei muuta kuin nokka kohti uusia seikkailuja. Mene terassille ja valitse omasta mielestäsi paras. Sitten menet pöytään ja sanot, että rakastuit häneen heti, kun astuit baariin. En tiedä toimiiko? Mutta kokeile, ainakin asia tulee selväksi sille naiselle. Pakkeja tulee, mutta heti vaan seuraavaa koukkuun. Lopussa se kiitos seisoo. Kirjaimellisesti.

-m50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi