Onko 168cm miehekäs pituus naiselle?
Olen nyt liikaa kuullut haukkuja pituudestani miehiltä ja olen ihan täynnä tätä, jopa yli 190cm saattavat haukkua minua pitkäksi. Olenko siis miehekkään pituinen?
Kommentit (44)
Olen myös 168, enkä pidä itseäni erityisen pitkänä, eikä kukaan ole ikinä niin sanonutkaan. Eikö se ole aika lähellä keskimittaista naista? Ehkä hitusen pitempi kuin keskimittainen?
No miksi muuten miehet hakisi Aasiasta naisia? Ne pitää yli 160-senttisiä naisia liian pitkinä.
Vierailija kirjoitti:
Provo. Perus pituus naiselle tuo.
Ei vttu ole provo. Miksi vtussa joku oikeasti edes provoisi tällä asialla? Mun pituus on alkanut muuttua mulle kompleksiksi näiden haukkumisten myötä, miksi synnyin näin pitkäksi? Vttu mä vihaan mun pituutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vttu ole provo. Miksi vtussa joku oikeasti edes provoisi tällä asialla? Mun pituus on alkanut muuttua mulle kompleksiksi näiden haukkumisten myötä, miksi synnyin näin pitkäksi? Vttu mä vihaan mun pituutta.
Ap
Ok.. ja ikää oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok.. ja ikää oli?
20v.
Ap
Jos tuo on kullin pituus niin hieman turhankin miehekäs on. Pystytkö leikkaamaan liian pois? N17v
Vierailija kirjoitti:
Olen myös 168, enkä pidä itseäni erityisen pitkänä, eikä kukaan ole ikinä niin sanonutkaan. Eikö se ole aika lähellä keskimittaista naista? Ehkä hitusen pitempi kuin keskimittainen?
Keskimitta taitaa olla Suomessa sen 165cm joten ei 3cm paljoa mihinkään vaikuta.
Minä oon kymmenen senttiä pidempi nainen. En koe pituuttani miehekkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok.. ja ikää oli?
20v.
Ap
Ajattelinkin että max.18-20
Mä olen 172 enkö oo kovin pitkä edes. Ihan tyytyväinen kyllä. Olisin mielellään Vaikka 180cm.
N53
Pitkissä ihmisissä on tyyliä. Kanna itsesi ilolla. 168 on hyvä mitta.
On. Naiselle sopiva pituus on 150-158cm
Olet vain sekaantunut pedofiileihin, ne ajattelee, että 168cm on pitkä pituus naiselle.
Pituudella ei ole mitään tekemistä miehekkyyden kanssa. Juuri sopivan pituinen olet, älä murehdi.
Itsekin olen 168cm ja mies 192cm. Kyllä sinä jonkun löydät.
Tunnen upean parin jossa nainen on 181cm ja mies 186cm :)
Vierailija kirjoitti:
On. Naiselle sopiva pituus on 150-158cm
Ehkä sinulle mutta et voi puhua muiden miesten puolesta.
Korkkarit jalassa on helpostikin pitkä.
Tuon pituista miestä pidettäisiin todella lyhyenä, joten ei kovin miehekäs pituus.