Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettynyt sikiön sukupuoleen

Vierailija
30.07.2013 |

Miten voisin saada miehen aidosti iloitsemaan tulevasta vauvasta? Oli toivonut toista sorttia kuin tulossa on, samaa sukupuolta oleva lapsi meillä siis jo on.

Itse olen vain onnellinen sikiöstä, jolla näyttää olevan kaikki hyvin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveet ovat vain toiveita eli ihan turha pettyä kun se lastenteko nyt vaan ei ole mitään "tilaan yhden terveen 3kg tytön sinisillä silmillä ja vaalealla tukalla"

Vierailija
22/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoleen pystyy vaikuttamaan, hiusten väriin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:44"]

Miten voisin saada miehen aidosti iloitsemaan tulevasta vauvasta? Oli toivonut toista sorttia kuin tulossa on, samaa sukupuolta oleva lapsi meillä siis jo on.

[/quote]

Mies voi ihan rauhassa olla vaikka kuinka pettynyt. Siittiö kuitenkin joka tapauksessa määrää lapsen sukupuolen.

Vierailija
24/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 23:06"]

[/quote]

Mies voi ihan rauhassa olla vaikka kuinka pettynyt. Siittiö kuitenkin joka tapauksessa määrää lapsen sukupuolen.

[/quote]

Itseasiassa kohdun ja munanjohtimien ph vaikuttaa siihen pääsekö y vai x perille nopeammin.

Vierailija
25/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet eivät tuota siittiöitä kuin yhtä lajia. Tästä tuli telkkarista juttua, kun pari toivoi voivansa saada tytön, mutta se vaan ei onnistunut.

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 23:31"]

[/quote]

[/quote]

Itseasiassa kohdun ja munanjohtimien ph vaikuttaa siihen pääsekö y vai x perille nopeammin.

[/quote]

Vierailija
26/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja ph voi sitten muuttua naisen tahdon mukaisesti vai?

Vierailija
27/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 23:34"]

Jotkut miehet eivät tuota siittiöitä kuin yhtä lajia. Tästä tuli telkkarista juttua, kun pari toivoi voivansa saada tytön, mutta se vaan ei onnistunut.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Harvemmassa ovat nuo

Vierailija
28/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 17:51"]

Tai polvillaan jossain poikalauman keskellä naama eritteissä.

[/quote]

Mitä vikaa tässä on? Olettaen, että tyttö itse haluaa sitä ja nauttii siitä.

Vierailija
29/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää tehkä lapsia jos joudutte pettymään sukupuoleen :( mulla on aivan sama kunhan tulisi vaan lapsi 

Vierailija
30/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio muuttaa limakalvojen ph:ta

Vierailija
31/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muo inhottaa, kun puhutaan sikiöstä eikä lapsesta. Oikeasti aika ällö sana.

Vierailija
32/39 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 23:40"]

Ruokavalio muuttaa limakalvojen ph:ta

[/quote]

Aha, ilmeisesti mä olen sitten hetken aikaa syönyt jotain muuta ja taas palannut takaisin vanhaan valiooni.

Vierailija
33/39 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 19:26"]

Käske sen miehen hankkimaan jostain itselleen sitten sellainen sikiö kuin haluaa! :/ Jotkut eivät sitten voi millään olla tyytyväisiä mihinkään, tyypillisen suomalaista, oikein vihaksi pistää. Miten mies edes kehtaa käyttäytyä noin raskaana olevan naisensa edessä??

Eikö tärkeintä ole kuitenkin se että lapsi on terve, oli sitten kumpi vaan??

[/quote]

Meh, tyypillisen suomalaista?

Vierailija
34/39 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eiköhän tämä tilanne muutu kun laskettu aika lähenee, saa nähdä. Jotenkin vaan menee osa onnesta pois kun tietää, ettei toinen ole yhtä iloinen. Tai no en aio antaa sen häiritä. 

ap

Vierailija
35/39 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta! Siis oikeesti, miten joku voi pettyä lapsensa sukupuoleen! Ei kai se lapsi siitä muutu huonommaksi onko sillä pippeli vai pimppi! Lapsi on yksilö oma persoona ja sitähän vanhempien kuuluu rakastaa ja tukea eikä sukuelimiä. Mä en voi tajuta näitä pikkumaisia ihmisiä joiden pitäisi ihan oikeasti hieman vielä kasvaa ja aikuistua ennen lapsen saamista.

Vierailija
36/39 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todennäköisesti sama edessä, jos joskus olemme niin onnekkaita, että saamme toisen. Esikoinen on poika, jota molemmat toivoimme (mies noin tuhatkertaisesti enemmän). Jos tosiaan joskus saamme toisen, mies toivoisi myös sen olevan poika, itse haluaisin tyttären. Tiedän, että mies olisi aikansa pettynyt, mutta viimeistään siinä kohti kun saisi pienen prinsessan syliinsä, uskon täysin että tulisi kauhistelemaan miten on ikinä voinut toivoa mitään muuta :) Huoli tyttörästä hänellä olisi vain järkyttävä.

Tuolla alussa joku kirjoitteli kauhuskenaarioita mitä tytölle voidaan tehdä ja mieheni kyllä ajattelee tuon suuntaisesti, vaikkei tosin noin värikkäästi ole kuvaillut asiaa. Itselleni on jäänyt mieleen, kun hän kerran sanoi ennen kuin olin edes raskaana, että suurempi todennäköisyys, että tytölle tehdään jotain matkalla baarista kotiin kuin pojalle - kuinka hän ikinä isänä kestäisi sellaista, että tyttö esim. raiskataan tai joku poika lyö tai kohtelee tytärtä huonosti.

Nuo ajatukset johtuvat siitä, että hän joutuu työnsä puolesta kohtaamaan rikoksiin liittyviä asioita :-/ Itse kun olen täysin eri alla, pystyy helposti elämään lintukodossa, jossa pahoja asioita ei tapahtu kenellekään.

Vierailija
37/39 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä lapsia jos pelkää elämää, aina voi sattua mitä tahansa kelle tahansa.

Vierailija
38/39 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tunteet on aivan inhimillisiä. Ei niistä kannata loukkaantua! Jokaisella on oikeus tuntemuksiinsa, mutta kun lapsi lopulta syntyy, on se ihan yhtä rakas ja tärkeä vaikka onkin "väärää" sukupuolta.

Vierailija
39/39 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen lapsen kohdalla mulla oli koko ajan tyttötunne. En halunnut tietää sukupuolta etukäteen, koska tavallaan pelkäsin, että selviääkin että sieltä on tulossa poika. Halusin siirtää mahdollista pettymystä kauas tulevaisuuteen. Koko raskauden ajan sitten selittelin itselleni, että se voi myös olla poika ja pelkäsin pettymystäni. En osannut edes kuvitella millainen poika olisi, koko ajan näin mielessäni vaan tyttövauvan.

No, poika sieltä tuli, mutta sitä pettymystä ei tullut. Ei pienintäkään tunnetta, heti kun pojan näin niin tiesin että tuohan sen pitikin olla. Itsekin oikein ihmettelin, että miksen ollut yhtään pettynyt. Että miten ne tyttökuvitelmat katosi niin nopeasti ja täysin kivutta. En osaa selittää, miksi.