Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko foorumin naisten miesmaun tutkia näin: Alkukarsinnassa halukkaat ehdottaa suosikkejaan ja niistä yläpeukutetuimmat sitten uuteen ketjuun äänestystä varten.

Vierailija
08.08.2020 |

Eli niin monelle yläpeukkua kun katsoo aiheelliseksi. Niin monta ehdokasta kuin haluaa, jokaiselle ehdokkaalle tietysti oma viesti, muuten peukutus ei toimi laskurina. Kuvia mukaan, jos haluaa. Alapeukkuja ei noteerata. Miehet, annetaan naisten päättää, jooko?
Ehdokasasetteluun aikaa vaikka 1 viikko. Uppailen ketjua ja voin tehdä sitten top 20 varsinaisen äänestysketjun.

Kommentit (279)

Vierailija
221/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Colin Firth täällä jo? <3

Vierailija
222/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha äänestys, jos tarkoitus oli väittää, että naisten miesmaku poikkeaa Pikkukakkosen esittämästä mallista.

Tosin on tässä osoituksia siitäkin, että naisten miesmaku voi olla erikoinenkin, kun muutaman äänen sai Veijo Baltzarin näköinen mies ja Miki Liukkonen. Suurin osa kuitenkin laatikkoleukaisia perinteisesti komeita miehiä.

Hirmu yllätys, että ketjun on aloittanut palstan vaki-üllis, jonka tarkoituksena on vain "todistaa", että "naiset pitävät VAIN laatikkoleuka-metsästäjänsilmä chadeista". Ja väitteesi ei edes pidä paikkaansa, jos näin olisi ,niin miksi esim the Rockia tai Brad Pittiä on niin paljon alapeukutettu? Tämä sinun üliuli#nasihan johtuu vain siitä, että et "saa naista". Syy ei ole mikään muu kuin persoonaksi. Miksi et jo vihdoinkin voi myöntää totuutta, pääsisit itse paljon helpommalla, ja voisit lopettaa tämän iänikuisen valituksen!

Nyt haukut kyllä väärää puuta. En ole uli, olen naimisissa. Ei siihen palstan äänestyksiäkään tarvita, kun tällaiset äänestykset voittaa aina samanlainen perinteisessä mielessä komea mies muuallakin. Se olisi ollut yllätys, jos täällä olisi äänestetty toisin.

Mutta kuitenkin vänkööt ja vänkööt ja vänkäät, vaikka ketju todistaa ainoastaan sen, että naisten miesmaku on monipuolinen ja komein ei ole se laatkkoleuka-laatikkopää Jos kerta olet parisuhteessa, niin sekin todistaa asian, sillä jos itse olisit laatkkoleuka-laatikkopää, niin et aiheesta ketjuja av-palstalla tehtailisi

Niinhän minä tuossa sanoin, että voi löytyä naisia, jotka peukuttavat Veijo Baltzarin näköistä miestä. Mutta eniten peukkuja saa perinteisen komean miehen näköinen Aragorn.

Siinä on kuitenkin myös se luonne mukana. Jos Aragorn olisi joku väkivaltainen alkkis, tuskin saisi ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Falk ( Columbo )

Vierailija
224/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(90-luvun) Ralph Fiennes

Vierailija
225/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robert Carlyle varsinkin Ylämaan kettu-aikoina. Ei nyt ehkä enää Olipa kerran jutussa.

Muistan aikoinani katselleeni paljon housut pois-leffaa ja siinä Hugo Speer sai kyllä kuumaksi. Carlyle alkoi sytyttämään vasta tuolloin kaava 51:ssä (vai oliko se koodi 51, en muista), se brittiaksentti oli kyllä niin ihana!

Vierailija
226/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha äänestys, jos tarkoitus oli väittää, että naisten miesmaku poikkeaa Pikkukakkosen esittämästä mallista.

Tosin on tässä osoituksia siitäkin, että naisten miesmaku voi olla erikoinenkin, kun muutaman äänen sai Veijo Baltzarin näköinen mies ja Miki Liukkonen. Suurin osa kuitenkin laatikkoleukaisia perinteisesti komeita miehiä.

Hirmu yllätys, että ketjun on aloittanut palstan vaki-üllis, jonka tarkoituksena on vain "todistaa", että "naiset pitävät VAIN laatikkoleuka-metsästäjänsilmä chadeista". Ja väitteesi ei edes pidä paikkaansa, jos näin olisi ,niin miksi esim the Rockia tai Brad Pittiä on niin paljon alapeukutettu? Tämä sinun üliuli#nasihan johtuu vain siitä, että et "saa naista". Syy ei ole mikään muu kuin persoonaksi. Miksi et jo vihdoinkin voi myöntää totuutta, pääsisit itse paljon helpommalla, ja voisit lopettaa tämän iänikuisen valituksen!

Nyt haukut kyllä väärää puuta. En ole uli, olen naimisissa. Ei siihen palstan äänestyksiäkään tarvita, kun tällaiset äänestykset voittaa aina samanlainen perinteisessä mielessä komea mies muuallakin. Se olisi ollut yllätys, jos täällä olisi äänestetty toisin.

Mutta kuitenkin vänkööt ja vänkööt ja vänkäät, vaikka ketju todistaa ainoastaan sen, että naisten miesmaku on monipuolinen ja komein ei ole se laatkkoleuka-laatikkopää Jos kerta olet parisuhteessa, niin sekin todistaa asian, sillä jos itse olisit laatkkoleuka-laatikkopää, niin et aiheesta ketjuja av-palstalla tehtailisi

Niinhän minä tuossa sanoin, että voi löytyä naisia, jotka peukuttavat Veijo Baltzarin näköistä miestä. Mutta eniten peukkuja saa perinteisen komean miehen näköinen Aragorn.

Siinä on kuitenkin myös se luonne mukana. Jos Aragorn olisi joku väkivaltainen alkkis, tuskin saisi ääniä.

Onhan LTR:ssa muitakin perinteisen komeita miehiä, mutta Aragorn vaikuttaa omistautuneimmalta ja kaikin puolin parhaalta mieheltä tuosta porukasta. 

Vierailija
227/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pomotteleva narsisti. Hrrr.

Vierailija
228/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tim Roth nuorena, esim. elokuvassa Reservoir Dogs

Tässä vanhempana: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTVP6NPPfnp5qpP6…

Vierailija
229/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus samanlaisessa ketjussa todettiin Paulus Arajuuren olevan keskinkertainen ja mitäänsanomaton. Kertoo ihan riittävästi palstan kävijöiden mausta.

Tuota tyypillisemmäksi ei suomalaisen nuoren miehen piimänaama pääse. Eli on täysin tavallinen.

Paulus on keskitaso. Ja suurinosa surkeista suomalaisista miehistä ei yllä ees tohon.

Vierailija
230/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus samanlaisessa ketjussa todettiin Paulus Arajuuren olevan keskinkertainen ja mitäänsanomaton. Kertoo ihan riittävästi palstan kävijöiden mausta.

Tuota tyypillisemmäksi ei suomalaisen nuoren miehen piimänaama pääse. Eli on täysin tavallinen.

Jep, näyttää aika paljon mun mieheltä.

Vierailija
231/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin Costner ( Tanssii susien kanssa)

Vierailija
232/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Bauer (24)

Vierailija
233/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tässä ei ole mainittu Mel Gibsonia?

Ketju täynnä jotain ihan pliisuja tyyppejä.. osaa en edes tiedä ketä ne on.

N45

Mel Gibson on henkilönä niin luotaantyöntävä että en voi katsoa edes leffoja joissa se on. En tiedä onko mieleltään sairas vai ihan vaan pissipää, mutta yöks. Menee kaikki halut mieskuntaa kohtaan.

Vierailija
234/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
235/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brian Dennehy oli nelikymppisenä täydellinen. Iso, ihana nallekarhu. Olin siihen teininä ihan heikkona.

Vierailija
236/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dex Dexter

Vierailija
237/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ant Middleton (sas kouluttaja)

Vierailija
238/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte outoja. Rollo on komeampi kuin Ragnar.

Vierailija
239/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne vaikuttaa tooosi paljon, esim. yläpeukutin (nuoletin?) The Rockin automaattisesti ja sitten muistin, että niin, ulkonäkö piti vaan huomioida. Joo ei. Ihan liian puntattu, kroppa ei sellaisenaan sytytä. Mutta se on niin hurjan suloinen kun se hymyilee! Mahtava koomikko, haastatteluissaan hauska ja sydämellinen, fiksu ja kantaaottava. Uuuh.... ota mut!

No nimenomaan. En tod. pidä mistään tyhjäpäisistä salipullistelijoista, enkä jaksaisi katsoa sellaista arkielämässä. Mutta the Rockilla on valtava karisma ja huumoria, ja olen kuullut vain hyvää hänen luonteestaan.

Hänen isänsä, joka kuului Pohjois-Amerikan alkuperäiskansoihin, oli myös painija ja the Rock kasvoi uralleen.

Vierailija
240/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Hiddleston