Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko foorumin naisten miesmaun tutkia näin: Alkukarsinnassa halukkaat ehdottaa suosikkejaan ja niistä yläpeukutetuimmat sitten uuteen ketjuun äänestystä varten.

Vierailija
08.08.2020 |

Eli niin monelle yläpeukkua kun katsoo aiheelliseksi. Niin monta ehdokasta kuin haluaa, jokaiselle ehdokkaalle tietysti oma viesti, muuten peukutus ei toimi laskurina. Kuvia mukaan, jos haluaa. Alapeukkuja ei noteerata. Miehet, annetaan naisten päättää, jooko?
Ehdokasasetteluun aikaa vaikka 1 viikko. Uppailen ketjua ja voin tehdä sitten top 20 varsinaisen äänestysketjun.

Kommentit (279)

Vierailija
241/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte outoja. Rollo on komeampi kuin Ragnar.

Niin on oaaaljon komeempi. Peukku rollolle.

Vierailija
242/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mario Casas (esim. elokuvasta Palmuja lumessa)

Kuuma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Kevin Costner

Vierailija
244/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(90-luvun) Ralph Fiennes

Uuu! Englantilainen potilas ❤️ Olisiko suositella muita elokuvia joissa pääsisi ihailemaan?

Vierailija
245/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Johnny Depp

Vierailija
246/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi tutkia sekin kenellä on se laatikkoleuka. Mielestäni en tykkää semmoisista, mutta kun määritelmä on vähän epäselvä.

Vierailija
247/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pitäisi tutkia sekin kenellä on se laatikkoleuka. Mielestäni en tykkää semmoisista, mutta kun määritelmä on vähän epäselvä.

Oon aina ajatellut, että se vois olla niin kuin tämä, eli Ben Affleck ennen kaksoisleukaa.

https://external-preview.redd.it/2BHn7Cw9A6FD6-jcl_qp46v4JPVj_KYEnbBJVN…

Vierailija
248/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaatte vaan vanhoja miehiä. Mikä mahtaahan olla palstan keski-ikä?

Vierailija
249/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peter Falk ( Columbo )

Se oli kyllä vanhaksi mieheksi viehättävä silloin columbon aikoina. Kuten Tommy Lee Joneskin nuorempana, vaikka men in blackissä

Vierailija
250/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että helvetisti on meitä keski-ikäisiä jotka ovat roikkuneet täällä jo 20 vuotta. Mikäs se olikaan se oliko hiihtovalmentaja tms josta täällä oli faniketjuja?

Vierailija
251/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-in. Itse olen 46 vee ja olisi mahtavaa joskus törmätä jossain itse seuraamassani mediassa hyvännäköisiin nuoriin miehiin. Mutta kun ne on nykyään ihan mitättömän näköisiä. Ja vaikka ulkonäkö olisi ok, persoonat on täysin tapettiin sulautuvia. Plääh.

Vierailija
252/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus samanlaisessa ketjussa todettiin Paulus Arajuuren olevan keskinkertainen ja mitäänsanomaton. Kertoo ihan riittävästi palstan kävijöiden mausta.

Oletko mies? Googlasin mainitsemasi ja joo, keskinkertainen on. Palsta on yksi varmaan suosituimmista, joten maku on... Miksi et voi ymmärtää kun ei sytytä niin ei sytytä?

Vierailija
253/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte outoja. Rollo on komeampi kuin Ragnar.

Niin on oaaaljon komeempi. Peukku rollolle.

Olen eri mieltä.

https://gifer.com/en/7MCB

Vierailija
254/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän typerää pelkän ulkonäön perusteella miettiä jotain miesmakua. 

Vierailija
255/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä nähdä sen miestenkin ketjun komeimmista miehistä.

https://www.suomifutis.com/wp-content/uploads/2019/10/t_ArajuuriPaulus2…

Tämäkö? Ja Momoa? Juu ei. Ehkä kroppaa sitten painottavat miehet enemmän? Niitä lihaksia joista iso osa naisista ei tykkää

Vierailija
256/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on päiväunelmia. Niissä mies on täydellinen luonteeltaan ja joku ulkonäkökin täytyy keksiä. Ja se täydellinen on joku ketjussa luetelluista tai sitten joku muu.

Olen seurustellut vain miesten kanssa jotka inhottavat. Jos mies on samanlainen ruttunaama kuin gordon ramsay, mitä nyt näyttää vähän enemmän smurffilta, ei ole varmaan vaikeaa kuvitella ettei seksuaalista vetovoimaa oikein tunne.

Julkisuudesta osaan kuvitella monta tyyppiä jotka haluaisin pulloon kirjahyllyyni, koska en usko että kyllästyisin katselemaan heitä. Minä nautin hyvännäköisten ihmisten katselemisesta, eikä siinä ole välttämättä edes mitään seksuaalista.

Vierailija
257/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serge Gainsbourg, eli keskimmäinen henkilö tässä kuvassa:

https://i.pinimg.com/originals/ed/64/f7/ed64f7d2d477961519ec963c1685e82…

Wtf 😂😂😂

Ihmettele vain, mutta 17,6% vastanneista on kuitenkin hänestä tykännyt (6 ylänuolta ja 28 alanuolta).

Vierailija
258/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on päiväunelmia. Niissä mies on täydellinen luonteeltaan ja joku ulkonäkökin täytyy keksiä. Ja se täydellinen on joku ketjussa luetelluista tai sitten joku muu.

Olen seurustellut vain miesten kanssa jotka inhottavat. Jos mies on samanlainen ruttunaama kuin gordon ramsay, mitä nyt näyttää vähän enemmän smurffilta, ei ole varmaan vaikeaa kuvitella ettei seksuaalista vetovoimaa oikein tunne.

Julkisuudesta osaan kuvitella monta tyyppiä jotka haluaisin pulloon kirjahyllyyni, koska en usko että kyllästyisin katselemaan heitä. Minä nautin hyvännäköisten ihmisten katselemisesta, eikä siinä ole välttämättä edes mitään seksuaalista.

Tämä.

t. Matt Bomerin ihailija. Ottaisin hänet sisustusesineeksi.

Vierailija
259/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(90-luvun) Ralph Fiennes

Uuu! Englantilainen potilas ❤️ Olisiko suositella muita elokuvia joissa pääsisi ihailemaan?

Harry Potterit :D

Vierailija
260/279 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(90-luvun) Ralph Fiennes

Harry Potterit :D

Se on jotenkin rupsahtaneen näköinen niissä.