Mihin Maria Melin kuoli?
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 23:57"]Hilpeyttä saa alkoholista! Ja alkoholi tapaa! Eikö totta?[/quote]
Tapaa se! Älä rypää ennää!
Arvelin tuolla aiemmin hänen kuolinsyytään. Minun lähipiiristäni on kaksi alkoholistia kuollut, heillä on ollut samanlaiset ongelmat ennen kuolemaansa kuin Maria Melinillä oli puolisonsa mukaan noin vuosi sitten niin vakavaa että joutui sairaalaan hoitoon anemian ja tulehduksen takia. Ote päihdelinkin sivustolta:
Naisilla munasarjojen toimintahäiriöt, kuukautishäiriöt ja hedelmättömyys. Alkoholi kasvattaa rintasyövän riskiä. Osteoporoosi (luukato) molemmilla sukupuolilla. Suun, nielun, kurkunpään, ruokatorven ja maksan syövät. Anemia. Vakavia tulehdussairauksia kuten verenmyrkytys, keuhkokuume ja tuberkuloosi.
Tähän kun lisää sen tiedon että hänet on julkisesti nähty usein humalassa ja huonossa kunnossa viimeisten vuosien ajan. Kasvot ovat pöhöttyneet ja katse ilmeetön viimeisissä kuvissa.
En tiedä. veikkaan. Eikä kuolemansyytä varmaankaan julkisuuteen kerrota kovin tarkasti. Mun alkoholistisukulaisetkin kuolivat virallisesti vain sydänkohtaukseen, yksin kotona.
Onko Kaarinan kanssa saman ikäisiä?
Ajoiko hän ihan oikeasti junalla? Kulosaareen menee metro.
Muistan, että hän oli Suomessa 80-luvulla lähimpänä kuninkaallista, hänen linnan juhlien asuaan odotettiin kiinnostuneina telkkarista
Maria avasi 90-luvun alussa muistaakseni Cafe Roma-nimisen baarin Kalevankadulle. Kävin siellä silloin tällöin, asuin lähellä ja olin nuori. Maria hääräili siellä esiliina päällään, oli rento ja tosi kaunis. Hänen miesystävänsä oli siellä myös aika usein. Omat lapset myivät siellä juotavia.. Mariasta jäi ihan myönteinen kuva, ei ollenkaan mikään nirppanokkainen edustusrouva.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:55"]
Ajoiko hän ihan oikeasti junalla? Kulosaareen menee metro.
[/quote]
Metrojuna?
Hyvin saman oloisia ovat / olivat Maria Melin ja Kaarina Kivilahti, samanlainen hiustyyli, uljaita naisia. Tosin Maria lopetti harmaiden piiloon värjäämisen joitakin vuosia sitten. Pitkiä tummia naisia, jotka vielä asuivatkin samalla suunnalla. Näin Kaarinan pari viikkoa sitten Hertsikassa ajamassa upealla mustalla avo-Jaguarillaan tukka hulmuten, auton rekkari oli jotain tyyliin "KK-2". Mutta Kaarina elää ja voi hyvin, on uljas nainen jota ei viina vie.
Kyllä Mariasta saa kirjoittaa, koska oli julkisuuden henkilö. Hänestä myös isosti uutisoitu lehdissä. Nuorena kuoleminen ihmetyttää ja siksi ihmiset haluavat tietää syyn. alkoholismi ei saa olla tabu, jos se olisi syy. Jäin kaipaamaan sinua, Maria.
KK asuu kylläkin Munkkiniemessä.
Ihan törkeää paskapuhetta täällä. Näin Mariaa ja miestään viikottain, ja ihan oikeasti noi alkoholismi-jutut on sairasta valetta joltain ressukoilta, jotka saa kicksejä tarinoiden levittämisestä. Itse tiedän nuoria ihmisiä, jotka ovat saaneet anemian/pahoja tulehduksia yllättäen ilman mitään alkoholinkäyttöä, ei siihen sairastumiseen mitään viinaa tarvita, voi osua kenen tahansa kohdalle, saati 65 vuotiaan. Joskus ihmiset vaan sairastuvat. Ja heikkenevät etenkin vanhempina pahan sairauden seurauksena niin, että elimistö vaan tilttaa. Maria vanheni sen vuoden takaisen sairastumisen jälkeen selvästi, haurastui, joskus niin vain käy, nuoremmat palautuvat helpommin kuin vanhuusikäiset. Eikä heillä miehensä kanssa ollut mitään ongelmaa, eikä mitään hyväksikäyttöä tms.
Ihan pimeitä juttuja täällä jostain verisuonten kalkkeutumisesta, ikävästä miehestä ja viinasta, mitä helvettiä teidän joidenkin päässä liikkuu? Kannattaisi katsoa peiliin, ettö mikä mun elämässä ja päässä on pielessä, kun keksin tuntemattomasta menehtyneestä ihmisestä tai hänen puolisostaan tällaisia juttuja....162
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:04"]
Hyvin saman oloisia ovat / olivat Maria Melin ja Kaarina Kivilahti, samanlainen hiustyyli, uljaita naisia. Tosin Maria lopetti harmaiden piiloon värjäämisen joitakin vuosia sitten. Pitkiä tummia naisia, jotka vielä asuivatkin samalla suunnalla. Näin Kaarinan pari viikkoa sitten Hertsikassa ajamassa upealla mustalla avo-Jaguarillaan tukka hulmuten, auton rekkari oli jotain tyyliin "KK-2". Mutta Kaarina elää ja voi hyvin, on uljas nainen jota ei viina vie.
[/quote]
Onko se vaihtanut vai oliko kuitenkin Mersu?
On vaihtanut autoa KK ja asui ennen jommassa kummassa, Tammisalossa tai Kulosaaressa. Muistan tämän yhdestä Hesarin Nyt-viikkoliitteen artikkelista, jossa KK mainitsi pesevänsä aina miehensä Karin hiuksetkin.
Onko toi se joka juonsi YleX:llä ja jossain hömppäsarjassa, jossa oli aina jotain julkkiksia vieraana? Joku toinen sukunimi sillä oli kylläkin...
RIP.
Siinä vasta upea pohjanmaalainen rotunainen, katsokaa vaikka vanhoja linnan juhlien kuvia, esimerkki:
http://is13.snstatic.fi/img/978/1288585771694.jpg
Tämmöisiä tyylikkäitä naisjulkkiksia Suomi tarvitsisi lisää, eikä mitään silikonileikeltyjä ja iinesankka-huulipumpattuja "köyhän miehen pamelatyylisiä" aikuispissiksiä!
Tuli todella surullinen olo tästä uutisesta.
Ei ole mikään pakko seurata juorulehtiä. En edes tiedä kuka kruunattiin viimeksi miss Suomeksi tai kuka voitti euroviisut. Jos totta puhutaan, mua ei edes kiinnosta. Se olisi noloa ja moukkamaista, jos ei tietäisi SUOMEN nykyistä presidenttiä. Moukkamaista ei kuitenkaan ole jos ei ole kiinnostunut presidentin puolison vaatteista.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:18"]
Tirsk! Sinun tietämättömyytesi ei todellakaan todista, että kyseinen ihminen ei olisi tietämisen arvoinen... Minä olen syntynyt v. 1974 ja todellakin tiedän Maria Melinin, joka oli aikansa seurapiirirouva samaan tapaan kuin Kaarina Kivilahti. Maria Melinissä oli tyylikkyyttä suuren maailman tyyliin, ja hillittyä charmia. Ylipäätään on sivistynyttä "tietää" talouden vaikuttajia sekä poliitikkoja ja heidän puolisoitaan.[/quote]
Minäkin olen syntynyt v.1974 ja muistan edelleen, kuinka ala- ja yläasteiässä 80-luvulla luin äitini tilaamia naistenlehtiä ja ihailin aina niin tyylikästä ja hienostunutta Maria Meliniä. Hän oli tuolloin lehtien vakiokasvoja, vähän kuin Suomen epävirallinen "kuningatar". Hyvin, hyvin harmillista jos ja kun alkoholi vei hänet mukanaan, kurja loppu niin upealle naiselle :(
Tällaisissa tapauksissa sitä miettii kauneutta ja uljautta lahjakkuuden lajina. Aikamoinen paatos tuntuu väreilevän taustalla. Haluaisin ajatella että kauneus on oma syntymälahjana saatu lahjakkuuden laji jota sitäkin pitää jalostaa. Sitten taas kuitenkin jokin asiassa hiertää. Ehkä se että kauneuden ylistystä käytetään niin usein lyömäaseena. Sitten kun joku matemaatikko vaikka kuolee niin onko suuri yleisö ihan että no siinäpä oli hieno mies, ei ollenkaan mikään yksinkertainen leijonakoru joka ei osaa edes kertolaskua ja niin edelleen.
Hilpeyttä saa alkoholista!
Ja alkoholi tapaa!
Eikö totta?