Mihin Maria Melin kuoli?
Kommentit (110)
Oletteko katsoneet viime aikojen kuvia? Huh.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 19:52"]
Hienot silmämeikit hänellä. Vielä vanhanakin jaksoi laittaa kajalit. Tosin mummot on mummoja...
[/quote]
Mummous odottaa sinuakin mikäki aiot tarpeeksi kauan jatkaa surkeaa elämääsi joten turha dissata omaa tulevaisuuttaasi, urpo.
Alkoholi maistui tosi paljon viime vuosina Vladan kanssa. Surullista. Ja tosi riutuneen näköinen oli. RIP. Näin pariskunnan useinkin täällä Kulosaaressa aika heikossa hapessa.
Missä vaiheessa se sen ingvarinsa hukkasi? Mitä tapahtui?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 20:23"]
Missä vaiheessa se sen ingvarinsa hukkasi? Mitä tapahtui?
[/quote]Kuoli.
Jätti Ingvarin jo paljon ennen hänen kuolemaansa. Oli jo suhteessa Vladaan. Eivät kuitenkaan koskaan eronneet virallisesti Ingvarin kanssa. Ingvar oli kiltti ja avarakatseinen. Hommasi vuokrakämpänkin heille Kuliksesta.
Olen nähnyt Marian monta kertaa Herttoniemen Alkossa keskellä päivää, ostamassa litran pulloja kirkasta. Oli kylläkin aina tyylikkäästi pukeutunut. Surullista. Taisi viina viedä.
Nuoremmat ei tiedä kyseistä henkilöä.
Maria Melin oli aikanaan ykkösjulkkiksia maassamme. Hänessä oli tyylikästä glamouria kuten
Jacqueline Kennedy Onasiksessa.
Olen lähempänä 50v, mutta ihan vieras henkilö, joskus nimen ehkä kuullut. Milloin ollut ykkösjulkkis???
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 20:22"]
Alkoholi maistui tosi paljon viime vuosina Vladan kanssa. Surullista. Ja tosi riutuneen näköinen oli. RIP. Näin pariskunnan useinkin täällä Kulosaaressa aika heikossa hapessa.
[/quote]minä näin junassa muutamaan otteeseen viime talvena ja tosiaan hyvin hauraan oloinen ja ryppyinen ja kalpea oli Maaria, siaraan oloinen
Maria Melin muistetaan esim. Linnan juhlien tyylikkäimpänä naisena. Oli todellinen kaunotar.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:09"]
Olen lähempänä 50v, mutta ihan vieras henkilö, joskus nimen ehkä kuullut. Milloin ollut ykkösjulkkis???
[/quote]1980-luvulla. Etkö lue lehtiä?
[/quote]
v.1890
[/quote]
No kyllä siitä vouhkattiin melko paljon silloin avioeron aikaan mm. ja olihan tuo Ingvarin puoilsona paljon esillä. Kyllä 60-luvulla syntynyt Ingvarin muistaa, jos on yhtään uutisia seurannut. 49v.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:12"]
[/quote]
v.1890
[/quote]
Tirsk! Sinun tietämättömyytesi ei todellakaan todista, että kyseinen ihminen ei olisi tietämisen arvoinen... Minä olen syntynyt v. 1974 ja todellakin tiedän Maria Melinin, joka oli aikansa seurapiirirouva samaan tapaan kuin Kaarina Kivilahti. Maria Melinissä oli tyylikkyyttä suuren maailman tyyliin, ja hillittyä charmia. Ylipäätään on sivistynyttä "tietää" talouden vaikuttajia sekä poliitikkoja ja heidän puolisoitaan.
Mitä siinä tämän päiväisessä Iltiksessä sitten oli? Kun toimitus oli hänet kuulemma vain viikkoa ennen kuolemaa tavannut ja Maria oli ollut hilpeissä tunnelmissa?
No, jos se viinaan kuoli niin osasi se ainakin ryypätä sivistyneesti, eikä sillälailla kuin esimerkiksi Tuksu.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 18:44"]
Uutisissa ei kerrota.
[/quote]
Uutisissa kerrotaan kuitenkin, että kuolinsyytä tutkitaan. Kannattais varmaan lukea kunnolla noi uutiset, kun sännätä tänne ihmettelemään..huokaus..taas...