Mihin Maria Melin kuoli?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:34"]
Ei ole mikään pakko seurata juorulehtiä. En edes tiedä kuka kruunattiin viimeksi miss Suomeksi tai kuka voitti euroviisut. Jos totta puhutaan, mua ei edes kiinnosta. Se olisi noloa ja moukkamaista, jos ei tietäisi SUOMEN nykyistä presidenttiä. Moukkamaista ei kuitenkaan ole jos ei ole kiinnostunut presidentin puolison vaatteista.
Miksi louskuttaa vauva av.n juoruketjuissa, jos ei julkkisjuorut kiinnosta.
Muistelen, että Lenita Airisto oli Ingvar Melinin edellinen vaimo, mutta liittyikö siihen jotain draamaa, kun Ingvar vaihtoi nuorempaan, en muista. Tosin siihen aikaan ei tällaisilla asioilla lehdet mässäilleet.
Minä olen aina käsittänyt asian niin, että Lenita ei halunnut tehdä lapsia. Ja Ingvar halusi. Joten ero tuli. Ainakin Lenitan puheista voisi näin käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Hienot silmämeikit hänellä. Vielä vanhanakin jaksoi laittaa kajalit. Tosin mummot on mummoja...
Osumatarkkuus oli huomattavasti parempi kuin Kirsti Paakkasella.
Maria oli upea ilmestys ja Kirsti loistava bisnesleidi ja hauska nainen. Olen tavannut hänet monasti koiranpissityskierroksella hänen kotinsa lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienot silmämeikit hänellä. Vielä vanhanakin jaksoi laittaa kajalit. Tosin mummot on mummoja...
Osumatarkkuus oli huomattavasti parempi kuin Kirsti Paakkasella.
Maria oli upea ilmestys ja Kirsti loistava bisnesleidi ja hauska nainen. Olen tavannut hänet monasti koiranpissityskierroksella hänen kotinsa lähistöllä.
Niin, ja kaikista meistä tulee ennen pitkää mummoja, kunhan elää saamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin samoilla kulmilla kuin Maria ja Vlada ja näin heitä usein lähibaareissa ja kahviloissa. Kertaakaan en kuitenkaan kännissä. Hallitusti joivat viininsä ja kahvinsa, joten tuohon alkoholismispekulointiin en usko pätkääkään. Voihan sitä nuorella ihmisellä tulla muitakin sairaskohtauksia, eikä se anemiakaan ole päihdeperäinen sairaus.
Alkoholistia vierestä katselleena voin kertoa, että voivat juoda isojakin määriä, ilman että muut huomaavat heidän olevan kännissä. Sietokyky nousee juomalla, ja tarvitsevat aina isomman ja isomman satsin. Eihän kukaan normaali pystyisi edes autoa käynnistämään niillä promilleilla millä nämä rattijuopot esim. huristelevat menemään.
Nimenomaan. Isäni veti pahimpina aikoina puolen litran pullon dry vodkaa joka päivä, ja sivullinen olisi varmasti sanonut että hän vaikutti koko ajan lähes selvältä. Itse asiassa, kun hän lopetti juomisen, tuli delirium ja mielisairaalareissu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin samoilla kulmilla kuin Maria ja Vlada ja näin heitä usein lähibaareissa ja kahviloissa. Kertaakaan en kuitenkaan kännissä. Hallitusti joivat viininsä ja kahvinsa, joten tuohon alkoholismispekulointiin en usko pätkääkään. Voihan sitä nuorella ihmisellä tulla muitakin sairaskohtauksia, eikä se anemiakaan ole päihdeperäinen sairaus.
Alkoholistia vierestä katselleena voin kertoa, että voivat juoda isojakin määriä, ilman että muut huomaavat heidän olevan kännissä. Sietokyky nousee juomalla, ja tarvitsevat aina isomman ja isomman satsin. Eihän kukaan normaali pystyisi edes autoa käynnistämään niillä promilleilla millä nämä rattijuopot esim. huristelevat menemään.
Nimenomaan. Isäni veti pahimpina aikoina puolen litran pullon dry vodkaa joka päivä, ja sivullinen olisi varmasti sanonut että hän vaikutti koko ajan lähes selvältä. Itse asiassa, kun hän lopetti juomisen, tuli delirium ja mielisairaalareissu.
Hyvä kun kirjoitit ton. Tajusin että mulla ihan sama juttu, ei enään vaikuta kun elimistö on niin tottunut...perhana tähän loppui dokaaminen.
Olisiko maksakooma jotain. Jos viinaa vetää niin jossain vaiheessa se rajat tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan kerrota uutisissa mutta vuotta aikaisemmin on ollut hoidettavana sairaalassa mm. anemian takia. On kuulemma juonut alkoholia melko runsaasti jo useamman vuoden ajan. Veikkaan sydänkohtausta johtuen verisuonten kalkkeutumisesta koska ei saatu enää elvytettyä sairaalassakaan. Kun verisuonet on kuivat niin se on siinä sitten.
Ihan vain sivuhuomautuksena palstan asiantuntijoille: alkoholistin suonet ovat tavallisesti hyvinkin puhtaat. Ei mitään kalkkeutumia. Johtuen juoduista aineista.
Mitä tarkoittaa "verisuonet kuivat" tässä yhteydessä?
Elimistön pettäminen on yleinen kuolinsyy alkoholikuolemissa, ja mitäpä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu? Kehottaisin jokaista kohdistamaan katseensa omaan elämään ja omiin edesottamuksiin. Mitähän sieltä mahtaa löytyä?
Miten terveyden käy jos syö jatkuvasti todella vähän per päivä? Ikää jo kuitenkin yli 60v. Miten vaikuttaa muistiin? Nainen. Miehensä enteilee jo muistinmenetyksen oireita. Sama niukka ravinto hänelläkin.
Mutta kaikki tämä vaiva nähdään ulkonäön vuoksi. Plus silmien mustaaminen ripsivärillä.
Näin n kuukausi ennen kuolemaa Ikeassa Vladan kanssa. Oli laiha ja kalpea. Linnan juhlien ehdoton kaunotar aikoinaan.