Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino vaan nousee.

Vierailija
12.08.2013 |

Eli olen käynyt joka päivä nyt lenkillä, parikin kertaa jos mahdollista. Lenkin pituus 1-1,5h, osan lenkistä hölkkään. Maha ei toiminut perjantain jälkeen, vaikka sitä ennen joka päivä. Johtuukohan painon nousu tuosta mahan toimimattomuudesta? Tänään taas toimi, mutta vasta huomenna menen vaa-alle uudestaan.

Eli perjantaina paino oli 66.2 ja tänä aamula 66.7. Vähän paska juttu kun olen lihonut muutamassa viikossa kaksi kiloa. Laihdutin siis noin kymmenen kiloa ja paino pysyi samassa kaksi kuukautta. Haluaako mun kroppa nyt väkisinkin takaisin samaan painoon mitä se oli ennen, siis läskinä?

Kun olen syönyt ihan samallalailla, mutta nyt vielä ottanut tuon lenkkeilyn tosissaan. Toki olen aiemminkin lenkkeillyt, mutten välttämättä joka päivä. Enkä varsinkaan hölkännyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syöt liian vähän ja kuituköyhää ruokaa.

Vierailija
2/6 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vähemmän niin et lihoa niin paljoa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lisännyt äkisti liikuntaa entiseen verrattuna, niin painon nousu johtuu siitä että lihaksiisi sitoutuu ylimääräistä nestettä. Se tasaantuu kyllä, jos jatkat samaan malliin. Muistathan pitää myös lepopäiviä liikunnasta.

Vierailija
4/6 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa olin vastaamassa kuin nelonen. lisäksi ajattelin kysäistä, josko sulla olisi kuukautiset alkamassa. sekin voi turvottaa.

Vierailija
5/6 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo tarpeeksi vettä. Mulla paino nousi pari kiloa kun aloitin kuntosalilla käynnin, mutta rasvaprosentti pieneni! 

Vierailija
6/6 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset oli ma-ke edellisviikolla. Kasviksia olen ainakin syönyt tarpeeksi. Kuidut tainnut olla vähissä ja juonutkin oon liian vähän. Pitää tuohon ruokavalioon kiinnittää enemmän huomiota. Liikuntaa oon tosiaan lisännyt yhtäkkiä aika paljonkin. Mä pidänkin tänään lepopäivän kun ennen olen kävelylenkeillä käynyt joka päiväkin, ilman lepopäivää. Mutta nyt kun olen alkanut hölkkäämään, niin taitaa se lepopäivä olla ihan tarpeellinen. Vai mitä olette mieltä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä