Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäcool tapasi viettää perjantai-iltaa?

Vierailija
07.08.2020 |

Eivät kaikki vietä perjantai-iltaa ystäväporukalla puistossa viiniä juoden eivätkä pariskuntaillanvietossa tai grillibileissä. Meitä epäcoolejakin perjantai-illanviettäjiä löytyy. Vai löytyykö?

Mikä on sinun epäcool tapasi viettää perjantai-iltaa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tultiin moottoripyöräreissusta. Teen pasta puttanescaa ja kohta katsotaan Le bureauta.

Kannattaako aloittaa le bureauta katsomaan jos tykkää esim elokuvasta Argo? Vähän se kiinnostaisi, mutta en tiedä jaksanko edes aloittaa?

Kohta grillaan possua ja juon kaljaa sitä odotellessa. Sen jälkeen siirryn telkkarin ääreen viettämään lapsivapaata yksinäistä iltaa. En jaksanut sopia mitään tälle iltaa koska olen ollut ihan loppu koko viikon.

Lomaakin vielä jäljellä. Lapsia ikävä vaikka koko viikon odottanut tätä vapaata viikonloppua. Saisipa elämän jonkinlaiseen balanssiin niin olisi helpompaa.

En jaksanut katsoa Argoa, Le Bureausta menossa kolmas kausi. Pidän enemmän kuin saman genren muista sarjoista. Esimerkiksi olen nähnyt kokonaan Isänmaan puolesta -sarjan. Bureaussa ei ole kovin paljon toimintaa ensimmäisellä kaudella, mutta jäin pian koukkuun vaikka etukäteen pelkäsin pitkästymistä.

Vierailija
62/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon viiniä ja koodaan

Mitä koodaat? Työjuttuja vai jotain omaa?

Sori, nyt vasta tajusin, että juot myös viiniä :D Ei siis varmaankaan työjuttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain mettästä piirakkamustikat, mut syötiinkin mustikoita ja keksejä. Nyt katsotaan lasten kanssa Netflixistä nuortensarjaa, ja lapsia naurattaa, kun äitikin tykkää katsoa (puhelin kädessä).

Vierailija
64/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin muksun nukkumaan. Syön iltapalaa ja olen niin väsynyt, etten jaksa kattoa edes mitään, joten kohta nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi