Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäcool tapasi viettää perjantai-iltaa?

Vierailija
07.08.2020 |

Eivät kaikki vietä perjantai-iltaa ystäväporukalla puistossa viiniä juoden eivätkä pariskuntaillanvietossa tai grillibileissä. Meitä epäcoolejakin perjantai-illanviettäjiä löytyy. Vai löytyykö?

Mikä on sinun epäcool tapasi viettää perjantai-iltaa?

Kommentit (64)

21/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kermavaahtoa suoraan kulhosta ja roikun täällä...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
22/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat perjantait on juuri niitä, ettei tarvitse mennä minnekään ja olla sosiaalinen. Voi itsekseen tai puolison kanssa tehdä mitä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kännissä selaan palstaa, rallia tv. stä

Vierailija
24/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kotona. Pyydetty coolisti ulos mutta en voi lähteä koska puoliso jo niin humalassa. Epäcool olen koska en kehtaa kavereille oikeaa syytä sanoa miksi en taaskaan tule.

Vierailija
25/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeskelen sängyssä ja mietin miten sais tehtyjä tekemättömiks.

Vierailija
26/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähen kohta töihin

Tämä on oikeasti cool.

Vierailija
27/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona paistaa aurinko ja nyt olisi täydellinen sää mennä ulos. Mutta masennus on taas ottanut enemmän valtaa ja jotenkin on todella alakuloinen olo. Makaan sängyssä yöpaita päällä ja selaan kännykällä palstaa. Todella epäcool tapa viettää perjantai-iltaa.

Vierailija
28/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pakastimen täyttöä. Leivoin korvapuusteja ja tein makaronilaatikkoa pakkaseen. Ihan vaan kun ei ollut muutakaan tekemistä. Tää jos mikä on epäcoolia😂

Vierailija
29/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäks vertaan itseäni cooliin työkaveriin ja kierin itsesyytöksissä ja murheissa.

Vierailija
30/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäks vertaan itseäni cooliin työkaveriin ja kierin itsesyytöksissä ja murheissa.

Itse saan motivaatiota ja inspiraatiota verratessani itseäni cooleihin tyyppeihin. Yritä samaa :)

Vierailija
31/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan kipeänä riippumatossa ja surffaan av:lla.

Vierailija
32/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan alasti sohvalla ja syön pähkinöitä. Ei ole telkkaria eikä tietokonetta, selaan tyhjänpäiväisyyksiä netistä puhelimella. Vessaan pitäisi mennä, mutta ei tahdo millään jaksaa nousta tästä.

Vierailija
33/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tultiin moottoripyöräreissusta. Teen pasta puttanescaa ja kohta katsotaan Le bureauta.

Kannattaako aloittaa le bureauta katsomaan jos tykkää esim elokuvasta Argo? Vähän se kiinnostaisi, mutta en tiedä jaksanko edes aloittaa?

Kohta grillaan possua ja juon kaljaa sitä odotellessa. Sen jälkeen siirryn telkkarin ääreen viettämään lapsivapaata yksinäistä iltaa. En jaksanut sopia mitään tälle iltaa koska olen ollut ihan loppu koko viikon.

Lomaakin vielä jäljellä. Lapsia ikävä vaikka koko viikon odottanut tätä vapaata viikonloppua. Saisipa elämän jonkinlaiseen balanssiin niin olisi helpompaa.

Vierailija
34/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itsekseni ralllienglantia ja välillä kiroilen ranskaksi.

Vierailija
35/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan alasti sohvalla ja syön pähkinöitä. Ei ole telkkaria eikä tietokonetta, selaan tyhjänpäiväisyyksiä netistä puhelimella. Vessaan pitäisi mennä, mutta ei tahdo millään jaksaa nousta tästä.

Oletko/aiotko masturboida?

Vierailija
36/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa pleikalla ja minä katson. Todella hurjaa ja villiä.

Vierailija
37/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt noin kamalaa? Ootko mennyt panemaan panomiehen kanssa? Voi sua. Aika parantaa.

Vierailija
38/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa kotona. Pyydetty coolisti ulos mutta en voi lähteä koska puoliso jo niin humalassa. Epäcool olen koska en kehtaa kavereille oikeaa syytä sanoa miksi en taaskaan tule.

Tuo taitaa sammua jo pian. Olisiko muilla kotona aikaa viettävillä leffasuosituksia? Käytössä Viaplay, HBO ja Netflix. Kauhua tai jännäriä voisi tänään katsoa. Jos on tullut uutta scifiä niin sekin kiinnostaa.

Vierailija
39/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen spotifyta, luen tätä ja juon kylmää punaviintä.

Vierailija
40/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan nurkassa tv, välillä mainosten aikana siivousta tyyliin 10 astian tiskausta (myös lusikat, haarukat, veitset lasketaan) tai 5 siivousasiaa.... Punaviiniä. Kohta alka eläinlääkäri POL. Mun suosikki. 

F

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän