Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäcool tapasi viettää perjantai-iltaa?

Vierailija
07.08.2020 |

Eivät kaikki vietä perjantai-iltaa ystäväporukalla puistossa viiniä juoden eivätkä pariskuntaillanvietossa tai grillibileissä. Meitä epäcoolejakin perjantai-illanviettäjiä löytyy. Vai löytyykö?

Mikä on sinun epäcool tapasi viettää perjantai-iltaa?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson animea mun tytön kanssa.

Vierailija
42/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa kotona. Pyydetty coolisti ulos mutta en voi lähteä koska puoliso jo niin humalassa. Epäcool olen koska en kehtaa kavereille oikeaa syytä sanoa miksi en taaskaan tule.

Tuo taitaa sammua jo pian. Olisiko muilla kotona aikaa viettävillä leffasuosituksia? Käytössä Viaplay, HBO ja Netflix. Kauhua tai jännäriä voisi tänään katsoa. Jos on tullut uutta scifiä niin sekin kiinnostaa.

Tää ei ole leffa vaan sarja, mutta Netflixiltä sellanen kuin Rain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten tulin pihalta punaherukkaa poimimasta. Nyt oon vaan oleillut mökillä sisällä lepäillen ja kohta ajattelin lähteä koirien kanssa iltalenkille. Kesäloma kohta puolivälissä :)

N28

Vierailija
44/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pytyllä av:ta selaillen.

Vierailija
45/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona kuten aina. Lohkoperunat uunissa, paistan kohta pihvit kaveriksi. Valkoviiniä ja mansikoita löytyy sitten vielä illan ratoksi. Ja netflix tietysti.  Todella yksinäinen olo.

Vierailija
46/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mustikkapiirakkaa ja aion katsoa netflixistä jotain.

Vierailija
47/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa kotona. Pyydetty coolisti ulos mutta en voi lähteä koska puoliso jo niin humalassa. Epäcool olen koska en kehtaa kavereille oikeaa syytä sanoa miksi en taaskaan tule.

Tuo taitaa sammua jo pian. Olisiko muilla kotona aikaa viettävillä leffasuosituksia? Käytössä Viaplay, HBO ja Netflix. Kauhua tai jännäriä voisi tänään katsoa. Jos on tullut uutta scifiä niin sekin kiinnostaa.

Tää ei ole leffa vaan sarja, mutta Netflixiltä sellanen kuin Rain. 

Aivan tätä oli tullut lisää! Eka tuotantokauden katsonut joskus. Kiitos, nyt ei tarvitse käyttää aikaa selaamiseen.

Vierailija
48/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkeskelen sängyssä ja mietin miten sais tehtyjä tekemättömiks.

Kohtalotoveri

Vierailija
49/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona. Hain mäkkärit ja sit sohvalla toisella silmällä päikkäreitä ja toisella TLC-kanavan häähömppää <3

5/5

Vierailija
50/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen mustikkapiirakkaa ja aion katsoa netflixistä jotain.

Indian Matchmaking on netflixissä hyvä sarja.

Vierailija
51/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin kotona kuten aina. Lohkoperunat uunissa, paistan kohta pihvit kaveriksi. Valkoviiniä ja mansikoita löytyy sitten vielä illan ratoksi. Ja netflix tietysti.  Todella yksinäinen olo.

Tämä kuulostaa ihanalta tavalta viettää perjantaita. Tietysti jos yksinäisyys painaa ei se sitä ole.

Vierailija
52/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä ja koodaan

Vierailija
53/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan paskaa ruohonleikkuria pakoilla työkaluilla ja juon lämmintä olutta tölkistä.

Vierailija
54/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa, yksinäisyyttä ja osalla vielä viiniä näyttäisi olevan yleistä. Vähän lohduttaa ettei ole ainut.

Vierailija
55/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku kipeä ja lämpöinen olo. Nyt istun tässä kuumemittari kainalossa. Tämän jälkeen keitän varmaan teetä ja istun hetken parvekkeella. Jos jaksan, piirrän. Ja sitten yritän saada nukutuksi.

Vierailija
56/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon viiniä ja koodaan

Mitä koodaat? Työjuttuja vai jotain omaa?

Vierailija
57/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistin että olen laittanut pakkaseen mansikoita. Voisi tuon halvan proseccon kanssa vedellä niitä ja tehdä siitä arjen luksusta itselle.

Yksinäisyydellä höystän ne myös täällä.

Vierailija
58/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Modernia perhettä sohvalla ja juon valkoviiniä. Kissa makaa onnellisena sylissä, toinen katsoo kateellisena kirjahyllyn päältä. Olen aika onnellinen.

Vierailija
59/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä, tein itse pizzaa, ostin karkkia ja katson leffoja. Yksin.

Noh huomenna on töitä,mutta luultavasti tekisin samaa vaikka olisikin vapaata!

Vierailija
60/64 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tylsää, tylsää...

Ilmeisesti töihin paluu masentaa. Mahikset saada korona lisääntyy taas. Lähityönä aloitetaan, mutta voi olla, että kesken kaiken palataan etäilyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi