Olen so ssurot ta ja tällä hetkellä tililläni on yli 1100e, mitä olette mieltä tästä?
Saan työmarkkinatukea, toimeentulotukea ja asumistukea.
Ensi kuussa tulee se 75e korotuskin tt-tukeen, ai että : )
Kommentit (67)
Olen pienyrittäjä ja tällä hetkellä tileilläni on noin 100000€.
Olet varmaan onnesi kukkuloilla. 75 e, vau.
tilillä on noin 19000 enkä ole koskaan mitään tukia tarvinnut.
Toivottavasti nukut yösi levollisin mielin ja pääset vaikka terassille juomaan yhden bissen kavereidesi kanssa.
Mukavaa. Olen iloinen, että voin auttaa sinun elättämisessäsi, vaikka toisinaan työ tuntuu raskaalta vuosien syöpähoitojen jälkeen.
Voi juku mikä meno. Kiitos Sanna. Me rakastamme sinua mestaritar!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nukut yösi levollisin mielin ja pääset vaikka terassille juomaan yhden bissen kavereidesi kanssa.
En juo bisseä
ap
Vierailija kirjoitti:
Nukun kyllä hyvin, ja juuri niin paljon sekä silloin kun nukuttaa : )
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun kyllä hyvin, ja juuri niin paljon sekä silloin kun nukuttaa : )
ap
Siis juuri niin paljon kuin vain nukuttaa...ei tarvitse herätä kelloihin (yleensä, onneksi)
Ei taas tätä jänkkäämistä ja trollaamista. Raha sitä raha tätä. Osalle tuet ovat elintärkeitä.
Jätit vuokrat maksamatta?
Tai sitten tuo on tyyliin yhden perheen tuet vuokran jälkeen.
Mulla onki yli 5000e vaikka teen 20h/vko töitä ja kaikki kuun laskut maksettu. Eikä sossu/työkkäri ahdistele!
Hyvä ap. Minäkin olen saman alan ammattilainen. Nukun arkisin klo 15 asti ja käyn päivällä itseopiskelemassa kirjastossa ja sen jälkeen makaroniostoksille. Sanna Marinille isot kiitokset kun puolustat meitä. Sipilä voi haistaa pitkän.
tilillä 50k euroa täysin yliääräistä rahaa, enkä ole ollut töissä vuosiin, en ole myöskään eläkkeellä. pitäisi vain keksiä jotain ostamista, mutta ei löydy mitään mitä tarvitsisin. pitänee kai sijoittaa ne johonkin tilillä makuuttamisen sijaan.
nykyään ei ole tavoiteltavaa olla vapaamuurari...Vaan vapaaherran teräsrotan elämä on se jota kaikki kadehtivat: se työtön joka oikeasti tulee hyvin toimeen tuilla, ja viettää monipuolista ja terveellistä elämää.
Hän on onnellinen
Vierailija kirjoitti:
tilillä 50k euroa täysin yliääräistä rahaa, enkä ole ollut töissä vuosiin, en ole myöskään eläkkeellä. pitäisi vain keksiä jotain ostamista, mutta ei löydy mitään mitä tarvitsisin. pitänee kai sijoittaa ne johonkin tilillä makuuttamisen sijaan.
Kohta euro kaatuu ja säästösi ovat 10% arvoisia nykyisestä
Olen sitä mieltä, että sinä voit mennä iltatoimien kautta nukkumaan.